Felgi
- DUKE
- Posty: 637
- Rejestracja: 2003-03-24 10:42
- Galeria: viewtopic.php?t=3451
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
No to masz problem...enduro15 pisze:a jak mam oddać swój głos jeśli latem jeżdżęmoim GT na seryjnych alu 15,a na zimę zakładam też seryjne ale stalowe 14 od GL??????
Sqad o tym nie pomyslal...
hehe ja tez mam na roznie na zime i lato
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:( TERAZ 2gen 2,5 V6
<br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :)</b>
<br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :)</b>
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Oddałem głos na 15" seria, ale mam różne (seryjne) z przodu i z tyłu (tzn. na każdej osi takie same). Gdy to piszę to właśnie wpadł mi do głowy pomysł - może zamienić jednakowe po każdej stronie? I tak nikt nie widzi obu stron równocześnie...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
To jest w sumie dobry pomysł A jeśli felgi są podobne do siebie toRobert pisze:Oddałem głos na 15" seria, ale mam różne (seryjne) z przodu i z tyłu (tzn. na każdej osi takie same). Gdy to piszę to właśnie wpadł mi do głowy pomysł - może zamienić jednakowe po każdej stronie? I tak nikt nie widzi obu stron równocześnie...
miodzio, ciężko się będzie kapnąć.
Intryguje mnie głos oddany na 18" felgi kto ma takie , albo ktoś
sobie jaja robi
- DUKE
- Posty: 637
- Rejestracja: 2003-03-24 10:42
- Galeria: viewtopic.php?t=3451
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Zaznaczyłem 15' seria, a więc podobnie jak prawie połowa szanownych respondentów Ale to nie do końca jest prawda, bo seryjne piękne wiatraczki letnie trzymam teraz w garażu a jeżdżę na całkiem niepięknych stalowych felach 15' od mitsubishi (ale pasują do nich idealnie fordowskie dekle).
A chciałbym... hmmm gdybym mieszkał w kraju, gdzie pojazdy gąsienicowe nie kruszą asfaltu i gdzie tiry nie wygniatają w drogach kolein jak w drożdżowym cieście, to chciałbym mieć 18' a jakby się zmieściły, to i 19'... A do tego obniżone zawieszenie...
Św.Mikołaju, przynieś mi na gwiazdkę kawałek drogi... przecież płacimy na to podatki...
A chciałbym... hmmm gdybym mieszkał w kraju, gdzie pojazdy gąsienicowe nie kruszą asfaltu i gdzie tiry nie wygniatają w drogach kolein jak w drożdżowym cieście, to chciałbym mieć 18' a jakby się zmieściły, to i 19'... A do tego obniżone zawieszenie...
Św.Mikołaju, przynieś mi na gwiazdkę kawałek drogi... przecież płacimy na to podatki...
_________________
__94
__94
18"?? , 19?? toć to nie jest lekka przesada?? Musi być widać troche gumy (co ja tak dziś z tymi gumami wyskakuje ciągle )krzysx pisze: A chciałbym... hmmm gdybym mieszkał w kraju, gdzie pojazdy gąsienicowe nie kruszą asfaltu i gdzie tiry nie wygniatają w drogach kolein jak w drożdżowym cieście, to chciałbym mieć 18' a jakby się zmieściły, to i 19'... A do tego obniżone zawieszenie...
Św.Mikołaju, przynieś mi na gwiazdkę kawałek drogi... przecież płacimy na to podatki...
17" to jest jedyne możliwe optimum dla mnie nic innego.
PS nikt nie chce sprzedać przypadkiem??
- Brychu
- Posty: 482
- Rejestracja: 2003-05-25 00:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8101
- Lokalizacja: Bydgoszcz
A ja miałem okazję pojeździć 300zx'em na 18" i Suprą na 20" i szczerze powiem, że nie jest tak źle jak się można spodziewać. Co więcej taka opona 20" z małym profilem ma jedną super zaletę - jak koledze pękła przyt 180 km/h to nawet nie poczuł tylko się zatrzymał i zmienił koło na dojazdówkę. Wyobraźcie sobie teraz co się dzieje przy pęknięciu połowy opony przy 180 km/h powiedzmy o profilu 60 ? Dramat. Naprawdę na takich wielkich kołach nie jest aż tak strasznie, myślę że najtrudniej się przestawić powiedzmy z 14 czy 15 cali na 17", później idzie już z górki - nie ma aż takiej różnicy.
Co racja to racja.Brychu pisze:A ja miałem okazję pojeździć 300zx'em na 18" i Suprą na 20" i szczerze powiem, że nie jest tak źle jak się można spodziewać. Co więcej taka opona 20" z małym profilem ma jedną super zaletę - jak koledze pękła przyt 180 km/h to nawet nie poczuł tylko się zatrzymał i zmienił koło na dojazdówkę. Wyobraźcie sobie teraz co się dzieje przy pęknięciu połowy opony przy 180 km/h powiedzmy o profilu 60 ? Dramat. Naprawdę na takich wielkich kołach nie jest aż tak strasznie, myślę że najtrudniej się przestawić powiedzmy z 14 czy 15 cali na 17", później idzie już z górki - nie ma aż takiej różnicy.
No mi jazda probem na 17" bardzo mi się podobała i nikt mnie od tego nie
odciągnie.
15" jest dobre na zime. i dla turystów , no a niestety ja się pultam
na 15" i jak na razie nic z tym zrobić nie moge bo nikt nie ma na sprzedaż
Myślę podobnie - przejeździłem parę lat na takich niziutkich profilach i było świetnie - zwłaszcza na zakrętach
Ale kiedy tydzień po wyprostowaniu felg musiałem na nowo wozić do prostowania, bo jedno z kół zrobiło się kwadratowe, to już mi troszkę mina zrzedła
I dlatego teraz noszę 15' - na nasze asfaltowe kartofliska
Ale tęsknię do niziutkich oponek... oj tęsknię
Ale kiedy tydzień po wyprostowaniu felg musiałem na nowo wozić do prostowania, bo jedno z kół zrobiło się kwadratowe, to już mi troszkę mina zrzedła
I dlatego teraz noszę 15' - na nasze asfaltowe kartofliska
Ale tęsknię do niziutkich oponek... oj tęsknię
_________________
__94
__94
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
to ja tak mniejwiecej moi "koledzy" na zime mam 15 stalowki na lato serie 16'' ale takim moim mazeniem jest miec rozmiar 17''realny bo najbardziej chcialbym miec probka na 18 ale to raczej nie w polsce a co do firmy to ashanti lub giovanni ale nie bede mial takich kolek bo nie bedzie mnie na nie stac
w pimo my ride przewaznie montuja wlasnie tych 2-ch firm
sa po prostu wypasione
w pimo my ride przewaznie montuja wlasnie tych 2-ch firm
sa po prostu wypasione
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Ja dzis widzialem pieknego bordowego probka II na ...... 18-calowych felgach. Wygladal po prostu rewelacyjnie. Tak osobiscie to 17-tki chetnie bym sobie zapodal!!!! Choc jak probe trafil w nasze rece, to te seryjne 16-tki wydawaly mi sie piekne No coz - czas leci... gusty sie zmieniaja... i apetyt rosnie w miare jedzenia
Kiedyś był mój...
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt: