Heh wlasnie sam nie wiem Kicur

Czujnik mozna sprawdzic wpinajac omomierz w jego gniazdo i krecac kolem (oczywiscie najlatwiej na podnosniku

) Jesli rezystancja bedzie zmienna, no to czyta, a jesli nie to moze byc np. zbyt daleko od zebatki na przegubie. Kabelek do testowania ABS-u znajduje sie pod fotelem kierowcy, tam gdzie jest tez komp od ABS-u

Jesli odsuniesz na maxa do tylu fotel i odslonisz dywanik to powinienes go znalezc, moze byc w takim otworze z metalu, choc chyba nie powinien. Jak dobrze poszukasz to napewno znajdziesz. Kabelek jest 4-o zylowy z czego 2 zyly to: czarna i zielona z czarnym paskiem. Na koncu jest kwadratowa 4-o pinowa kostka (wtyczka - "ABS test connector") i aby odczytac kody, musisz polaczyc wlasnie te dwie zyly ze soba najlepiej wkladajac w odpowiednie miejsca kostki krotki przewod - (nie boj sie iskry nie poleca

) Nastepnie bierzesz voltomierz analogowy (na cyfrowym moze byc ciezko zauwazyc roznice w dlugosci impulsow) i jedna koncowke wpinasz w miejsce zyly zielonej z CZERWONYM paskiem a drugi do obojetnie jakiej masy samochodu. Ustawiasz na voltomierzu zakres pradu stalego (DC) do 20 V przekrecasz kluczyk na "Key On, Engine Off" czyli tak zeby kontrolki sie zapalily ale nie uruchamiajac silnika i obserwujesz kontrolke Anti Lock oraz wychylenia na voltomierzu. 10 krotkich, dynamicznych wcisniec pedala hamulca kasuje pamiec.
Tu masz liste kodow bledow:

Powodzenia i daj znac koniecznie co Ci wyszlo
