Nowe 2.2GT 91 USA na forum
Nowe 2.2GT 91 USA na forum
Witam wszystkich
Niedawno kupilem probe - powiedzcie czy waszymi Probe tez sie jezdzi po koleinach (Pozna - Warszawa) jak na dzikim koniu, nie wiadomo gdzie skreci? Mam regulowane amortyzaory regulacja chyba nie dziala i zostala zdaje sie na softcie, wrazenia z jazdy byly raczej nieprzyjemne, jak w gondoli. Czy na sport jezdzi sie lepiej, poza tym mam odczucie ze kierownik ze wspomaganiem za ciezko chodzi w czasie jazdy i utrzymanie kierunku jazdy wlasnie na koleinach powyzej 120km/h
jest dosc trudne. Mozecie polecic jakis warsztat w Warszawie lub pod gdzie to mozna sprawdzic, i w ogole gdzie sprawdzic caly samochod?
Niedawno kupilem probe - powiedzcie czy waszymi Probe tez sie jezdzi po koleinach (Pozna - Warszawa) jak na dzikim koniu, nie wiadomo gdzie skreci? Mam regulowane amortyzaory regulacja chyba nie dziala i zostala zdaje sie na softcie, wrazenia z jazdy byly raczej nieprzyjemne, jak w gondoli. Czy na sport jezdzi sie lepiej, poza tym mam odczucie ze kierownik ze wspomaganiem za ciezko chodzi w czasie jazdy i utrzymanie kierunku jazdy wlasnie na koleinach powyzej 120km/h
jest dosc trudne. Mozecie polecic jakis warsztat w Warszawie lub pod gdzie to mozna sprawdzic, i w ogole gdzie sprawdzic caly samochod?
Probe 2.2GT USA 91
Po pierwsze witamy na forum a zarazem kolejnego warszawiaka.
Jesli chodzi o jazde po koleinach to tak jest. Jesli chodzi o amorki i
regulacje jest kilka sposobow aby sprawdzic czy dzialaja. A wiec tak
Wlacz silnik zostaw na luzie i pobaw sie przelacznikiem, obroty powinny
minimalnie spasc. To moze nie poskudkowac poniewaz mozesz miec
alternator ktory idealnie trzyma napiecie. Drugi sposob (malo precyzyjny)
Wlacz stacyjke na zaplon przelacz na sport idz do tylu tam jest hak holowniczy
bujnij noga a potem przelacz na soft i tez bujnij samochodem, da sie wyczuc
roznice.
A trzeci sposob :Przelacz stacyjke na zaplon ale nie wlaczaj silnika otwoz maske, zdejmij
oslonki na kilichach od gory jesli je masz ty baw sie przelacznikiem
a druga osoba niech trzyma reke na silniczku od amorkow.
Jesli silniczki dzialaja to poprostu amorki nie maja swoich wlasciwosci
ale nie przjmuj sie mozna je sprubowac zregenerowac.
A teraz z innej beczki. Zapraszam na cotygodniowe spodkania warszawskie
probow w pubie Route 66. Pogadamy, pobadamy itp.
Z ktorej dzielnicy jestes??
Jesli chodzi o jazde po koleinach to tak jest. Jesli chodzi o amorki i
regulacje jest kilka sposobow aby sprawdzic czy dzialaja. A wiec tak
Wlacz silnik zostaw na luzie i pobaw sie przelacznikiem, obroty powinny
minimalnie spasc. To moze nie poskudkowac poniewaz mozesz miec
alternator ktory idealnie trzyma napiecie. Drugi sposob (malo precyzyjny)
Wlacz stacyjke na zaplon przelacz na sport idz do tylu tam jest hak holowniczy
bujnij noga a potem przelacz na soft i tez bujnij samochodem, da sie wyczuc
roznice.
A trzeci sposob :Przelacz stacyjke na zaplon ale nie wlaczaj silnika otwoz maske, zdejmij
oslonki na kilichach od gory jesli je masz ty baw sie przelacznikiem
a druga osoba niech trzyma reke na silniczku od amorkow.
Jesli silniczki dzialaja to poprostu amorki nie maja swoich wlasciwosci
ale nie przjmuj sie mozna je sprubowac zregenerowac.
A teraz z innej beczki. Zapraszam na cotygodniowe spodkania warszawskie
probow w pubie Route 66. Pogadamy, pobadamy itp.
Z ktorej dzielnicy jestes??
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
Witam ponownie po dluzszej przerwie.
Regulacja zawieszenia zaczela dzialac i roznica pomiecy soft normal i sport jest wyrazna i mozna byloby poszalec gdyby nie wspomaganie kierownicy i to ze trzeba naprawde bardzo uwazac bo kazda nierownosc powoduje ze wspomaganie zaczyna dzialac i samochod skreca i trzeba to ciagle korygowac. Tak wiec jest ciagla walka kierowcy z utrzymaniem kierunku. Staje sie to dosc uciazliwe na dluzszych trasach bo wspomaganie dziala dosc ciezko podczas szybkiej jazdy.
Moze mozecie doradzic co nalezaloby jeszcze sprawdzic i to wyregulowac.
Squad pisal, ze pod siedzieniem jest komputer i mozna to wyregulowac.
Moze mala podpowiedz jak to zrobic?
Regulacja zawieszenia zaczela dzialac i roznica pomiecy soft normal i sport jest wyrazna i mozna byloby poszalec gdyby nie wspomaganie kierownicy i to ze trzeba naprawde bardzo uwazac bo kazda nierownosc powoduje ze wspomaganie zaczyna dzialac i samochod skreca i trzeba to ciagle korygowac. Tak wiec jest ciagla walka kierowcy z utrzymaniem kierunku. Staje sie to dosc uciazliwe na dluzszych trasach bo wspomaganie dziala dosc ciezko podczas szybkiej jazdy.
Moze mozecie doradzic co nalezaloby jeszcze sprawdzic i to wyregulowac.
Squad pisal, ze pod siedzieniem jest komputer i mozna to wyregulowac.
Moze mala podpowiedz jak to zrobic?
Probe 2.2GT USA 91
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Czy wyjmowanie fotela kierowcy to tak dla sportu, żeby przegonić nowego posiadacza? [-X Niech pozna własnoręcznie kilka śrubek swojego autka? Przecież regulacja wspomagania jest podobno pod prawym fotelem (tzn.pasażera), a przeca marko ma wersję hamerykańską a nie angolską!
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
Robert pisze:Czy wyjmowanie fotela kierowcy to tak dla sportu, żeby przegonić nowego posiadacza? [-X Niech pozna własnoręcznie kilka śrubek swojego autka? Przecież regulacja wspomagania jest podobno pod prawym fotelem (tzn.pasażera), a przeca marko ma wersję hamerykańską a nie angolską!
zawsze mi się misza
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
No dobra, jeszcze raz przejrzałem posty, żeby się upewnić czy mi pamięć wewnętrzna nie szwankuje i ze zdumieniem zauważam, że na forum nie ma zgodności co do lokalizacji regulacji wspomagania. Tzn. wg wszystkich jest ona (1) pod (2) fotelem (3) przednim i na tym zgodność się kończy. To nie jest najlepsza pora aby iść własnoręcznie sprawdzać, więc może ktoś się wypowie arbitralnie, a w wolnej chwili i tak go sprawdzę!...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Czy zawieszenie jest tylko pod fotelem pasażera? Bo ja mam chyba raczej na zewnątrz?...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Na zewnątrz kabiny nie mam żadnego kompa (no mam w domu, ale to bardzo "na zewnątrz") tylko zawieszenieCynki pisze:idąc od drzwi kierowcy jest tak: wspomaganie, abs, wzmacniacz 4kanałowy od radia i zawieszenie.
Taaaa... Na moich letnich oponkach hamując osiągam niedostępny dla większości z Was poziom very very hard sport Nawet nie muszę włączać grzania. Wystarczy, że poprzednik przyhamuje i już jest cieplutkoCynki pisze:a w przypadku hamowania na niedostępny poziom w przełączniku "very hard sport"
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade