swiatla - problem z otwieraniem / zamykaniem
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
ale panowie tam naprawde nie ma zadnej logiki przy tych lampach -po wykreceniu silniczka sprawdzcie jak chodzi ten mechanizm podnoszenia lamp czy ma jakies opory i czy wydaje jakies nieprzyjemne dzwieki-jesli nie to oznacza ze silniczek halasuje-czyli to beda magnesy-tylko aby sprawdzic czy sa oderwane to trzeba nimi mocno poruszac bo ona przyciagaja sie do obudowy i na pierwszy rzut oka beda wygladaly ok.--pozatym przypominam o sprawdzeniu stanu szczotek i przesmarowaniu smarem miejsca gdzie dociskaja szczotki(komutatora)-no i moze byc jeszcze jeden powod- oodkrecajac obudowe silnika sprawdzcie czy jest tam u szczelka--jesli jej nie ma to wtedy srubki zabardzo przyciagaja obudowe i wirnik moze o cos haczyc i wydawac nieprzyjemne dzwieki---po tych czynnosciach najlepiej podlaczyc silnik "na krotko" i zobaczyc czy nie halasuje-pozdrawiam!
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
i tu Cie zaskocze cala niedziele zbalamucilem na to i....lampa dziala ale cos jednak ......poniewaz chodzi jak traktor znowu mnie czeka meczarniakicur pisze:ale panowie tam naprawde nie ma zadnej logiki przy tych lampach -po wykreceniu silniczka sprawdzcie jak chodzi ten mechanizm podnoszenia lamp czy ma jakies opory i czy wydaje jakies nieprzyjemne dzwieki-jesli nie to oznacza ze silniczek halasuje-czyli to beda magnesy-tylko aby sprawdzic czy sa oderwane to trzeba nimi mocno poruszac bo ona przyciagaja sie do obudowy i na pierwszy rzut oka beda wygladaly ok.--pozatym przypominam o sprawdzeniu stanu szczotek i przesmarowaniu smarem miejsca gdzie dociskaja szczotki(komutatora)-no i moze byc jeszcze jeden powod- oodkrecajac obudowe silnika sprawdzcie czy jest tam u szczelka--jesli jej nie ma to wtedy srubki zabardzo przyciagaja obudowe i wirnik moze o cos haczyc i wydawac nieprzyjemne dzwieki---po tych czynnosciach najlepiej podlaczyc silnik "na krotko" i zobaczyc czy nie halasuje-pozdrawiam!
[/quote]pelot pisze:Witam
Kicur mi sie wydaje ze Vicki to kobieta
[quote=''Vicky'']musiałam czekać na trasie
no kobietą jestem
muszę się wziąść za rozkręcanie tego i owego w moim autku, ale najpierw muszę się uporać kolokwiami w budzie... potem będę myśleć. Myślę że Wasze rady mi się bordzo przydadzą
Pozdro!
89 rok 2.2 GT
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
o qrcze w takim razie sory vicky ....Qrcze i ty sie za takie rzeczy łapiesz?? musze powiedziec ze dzielna z ciebie dzieffczynka -jakby co to sluze wszelka pomoca telefonik masz na dole-...ehmmm ...a tak swoja droga to ile jest jeszcze kobitek wlascicielek 1 gen????....poprosze foteczki... -pozdrawiam!!
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
-
- Posty: 126
- Rejestracja: 2004-12-12 17:06
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=8917
- Lokalizacja: mińsk mazowiecki
- Kontakt:
nie otwieraja sie swiatla
hej, mam pytanie gdyz podczas pierwszych mrozow w zime zaczelo mi sie nie otwierac jedno swiatlo., oczywiscie nie jezdzilem na jednym zeby nie spalic silniczka.Otworzylo sie kilka razy po podgrzaniu od spodu suszarka, wtedy przekrecilem galke od eterowania i poszlo do gory.Poznej sie spiepszylo i musialem wystawic recznie i tak juz zostalo.Gdzie mam szykac usterki? bo nie che mi sie tego wszystkiego wymontowywac , dzikuje
Witam.
Ja mialem podobna sytuacje tej zimy, ale u mnie wystarczylo posmarowac ramiona ktore podnosza lub opuszczaja lampe i wszystko wrocilo do normy. Posmarowalem to olejem pomieszanym z hydrolem.
Ja mialem problem tylko z lewa lampa. Nie wiem czy u ciebie to pomorze ale sprobowac mozesz.
Pozdrawiam.
Cóż za ortografia na wysokim poziomie :[
Ja mialem podobna sytuacje tej zimy, ale u mnie wystarczylo posmarowac ramiona ktore podnosza lub opuszczaja lampe i wszystko wrocilo do normy. Posmarowalem to olejem pomieszanym z hydrolem.
Ja mialem problem tylko z lewa lampa. Nie wiem czy u ciebie to pomorze ale sprobowac mozesz.
Pozdrawiam.
Cóż za ortografia na wysokim poziomie :[
Ostatnio zmieniony 2005-03-16 18:19 przez Jookerr, łącznie zmieniany 2 razy.
Byl PROBE 2,2 TURBO 1991
Byl PROBE 2,2 TURBO 1990
Byl PROBE 2,2 TURBO 1990
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
No właśnie, nie wiemy skąd jesteś, ale jeśli z Pomorza, to spróbować możesz (jeśli skądinąd to próba też nie zaszkodzi)Jookerr pisze:Nie wiem czy u ciebie to pomorze ale sprobowac mozesz.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
Amigo!!!
Jak najszybciej poświęć dwie godziny twemu autu bo inaczej będziesz miał finansowo sporo w plecy... koniecznie rozbierz ramiona i przesmaruj taki łączniczek ramion (blaszka z dwoma cyckami do zakładania ramion poruszająca się obrotowo na sworzniu)
Ten sworzeń się po prostu zapieka, zaręczam, że retraktory (silniczki) maja nieziemski power i jeśli one już tam nie potrafią sobie tego podnieść to sworzeń jest zapieczony konkretnie.
A! Dodam, że jeśli silnik nie podniósł lampy do góry to nawet jak opuścisz na dół drugą i zamkniesz auto to prąd katuje retraktor nada.... więc im dłużej czekasz tym mocniej każesz mu się po prostu spalić w holerę...
ludziska, smarujcie to profilaktycznie kiedy tylko zauważycieże lampy nie podnoszą się jednakowo równo i jednocześnie.
Jak najszybciej poświęć dwie godziny twemu autu bo inaczej będziesz miał finansowo sporo w plecy... koniecznie rozbierz ramiona i przesmaruj taki łączniczek ramion (blaszka z dwoma cyckami do zakładania ramion poruszająca się obrotowo na sworzniu)
Ten sworzeń się po prostu zapieka, zaręczam, że retraktory (silniczki) maja nieziemski power i jeśli one już tam nie potrafią sobie tego podnieść to sworzeń jest zapieczony konkretnie.
A! Dodam, że jeśli silnik nie podniósł lampy do góry to nawet jak opuścisz na dół drugą i zamkniesz auto to prąd katuje retraktor nada.... więc im dłużej czekasz tym mocniej każesz mu się po prostu spalić w holerę...
ludziska, smarujcie to profilaktycznie kiedy tylko zauważycieże lampy nie podnoszą się jednakowo równo i jednocześnie.
- DENAT
- Posty: 206
- Rejestracja: 2003-10-24 13:39
- Galeria: viewtopic.php?t=13615
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
WD40 to pomaga!!! Mi sie tez przedostatniej zimy lewe wolniej otwieraly, potem otwieraly sie do pół (hehehehe spiacy probe) pociagnalem ja do gory i puscila. Pojechalem od razu na stacje nie chowalem swiatel. Kupilem wd40 spryskalem i bylo ok. Do dzisiaj mam spokoj. Otwieraja sie rowniotko.
Były: ELEONORA FORD Probe 2.2 GT '89 ELEONORA II FORD Probe 2.0 16v '96
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Pomaga ale tymczasowo, zwłaszcza zimą. Zrób tak jak pisał Cynki, bo ja też już to przerabiałem i nie takim g....m jak WD40!DENAT pisze:WD40 to pomaga!!!
Pozdro!
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- TOMEK
- Posty: 69
- Rejestracja: 2005-01-08 10:05
- Galeria: viewtopic.php?t=15028
- Lokalizacja: Krosno
- Kontakt:
i musialem wystawic recznie i tak juz zostalo
PANOWIE ALE KOLEGA PISZE ZE WYSUNOL LAMPE RECZNIE WIEC CHYBA AZ TAK CIEZKO NIE CHODZILa..JA MIALEM TEZ TAKI PRZYPADEK..Zerknij na wyloncznik termiczny,jest kolo szczotek takie dwie blaszki jak platynki moglo sie napchac tam brudu.przeczysc je papierem sciernym najlepiej wodnym 2000.
Tomek- Ford-Probe- 2.2- TURBO -USA--Siła Marki--
Cynki dobrze gada !!
Warto poświęcić troszkę czasu i dobrać się do całego mechanizmu. Wyjmij lampę i odkręć obudowę żeby mieć dobre dojście. To żaden problem - kilka śrubek. Silniczki tak jak Cynki pisał są bardzo mocne i wytrzymałe, mój po zapieczeniu się sworznia pchał mechanizm chyba z 2 dni aż był tak gorący że karoseria się nagrzewała.. (to uświadomiło mnie wtedy że nie poszedł mi silniczek tylko właśnie coś nie tak z mechanizmem jest nie halo).
Sprawdź właśnie sworzeń, rozbierz i dobrze przesmaruj.
Pozdro
Warto poświęcić troszkę czasu i dobrać się do całego mechanizmu. Wyjmij lampę i odkręć obudowę żeby mieć dobre dojście. To żaden problem - kilka śrubek. Silniczki tak jak Cynki pisał są bardzo mocne i wytrzymałe, mój po zapieczeniu się sworznia pchał mechanizm chyba z 2 dni aż był tak gorący że karoseria się nagrzewała.. (to uświadomiło mnie wtedy że nie poszedł mi silniczek tylko właśnie coś nie tak z mechanizmem jest nie halo).
Sprawdź właśnie sworzeń, rozbierz i dobrze przesmaruj.
Pozdro
PROBE II 2.0 16V
< << .. a jedynaczka GT i tak zawsze będzie najlepciejsza >>>
< << .. a jedynaczka GT i tak zawsze będzie najlepciejsza >>>
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
U mnie z lewej strony trzymał sie na jednej śrubieOLEY pisze:Sprawdz też,czy silniczki są dobrze przykręcone do "budy".
Czasami śruby lubią się poluzować i silniczek podczas pracy
zmienia kąt.To też może być przyczyną.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
cóż mnie się nie równo podnoszą ale ja mam przytarty silnik musze poświęcić trochę czasu i go wydobyć mam tylko jeno pytanko czy musze w tym celu odkręcić zderzak czy wystarczy ze wyjmę lampę ?? [/code]
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Silniczek lampy jest zamocowany(z tego co pamiętam)dwoma śrubami.
Nie są one takie łatwe do odkręcenia.Zwłaszcza jedna (na każdej lampie)
Ta,która jest niżej.Dojście do niej jest bardzo trudne aczkolwiek nie niemożliwe.Można to zrobić bez ściągania zderzaka,z tym,że będzie to bardzo uciążliwe(mały ruch odpowiednim kluczem).
Jak wyjmiesz lampę(bo bez tego się nie obędzie) to sam ocenisz sytuację.
Powodzonka.
Nie są one takie łatwe do odkręcenia.Zwłaszcza jedna (na każdej lampie)
Ta,która jest niżej.Dojście do niej jest bardzo trudne aczkolwiek nie niemożliwe.Można to zrobić bez ściągania zderzaka,z tym,że będzie to bardzo uciążliwe(mały ruch odpowiednim kluczem).
Jak wyjmiesz lampę(bo bez tego się nie obędzie) to sam ocenisz sytuację.
Powodzonka.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Ja ostatni wykręcałem cały przedni zderzak, ale można dojść przez wykręcenie lampy,przy czym musisz wykręcić całą konstrukcję na której trzyma się silniczek. Śruby są od strony komory silnika 2 po wewn. stronie i jedna od strony błotnika. Jakbyś maił problemy to od strony kierowcy radzę wyciągnąć akumulator i podstawkę od niego (5 śrub) a od strony pasażera wyciągnąć zbiorniczek na płyn.
Miłej zabawy w poznawaniu autka
Miłej zabawy w poznawaniu autka
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Oley są 3 śrubecje od silniczka
ale u mnie one wszystkie były przykręcone od strony zderzaka
i jeszcz jedna rada jak bedziesz miał owe śrubeczki tak jak ja to jeszcze jest dobrze wykrecic kierunkowskaz to tez Ci ułatwi
Pozdrawiam
P.S.pierwszy raz jak to rozbierałem zajeło mi ponad 2.5 godz. a po kilku razach zaprawiłem się w bojach i w 15 minutek wykonywałem w/w czynność
ale u mnie one wszystkie były przykręcone od strony zderzaka
i jeszcz jedna rada jak bedziesz miał owe śrubeczki tak jak ja to jeszcze jest dobrze wykrecic kierunkowskaz to tez Ci ułatwi
Pozdrawiam
P.S.pierwszy raz jak to rozbierałem zajeło mi ponad 2.5 godz. a po kilku razach zaprawiłem się w bojach i w 15 minutek wykonywałem w/w czynność
- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
Nom odkręciłem lampę i udało mi się odkręcić te 3 śruby od strony zderzaka. Obeszło się bez wyjmowania zbiorniczka. Zrobiłem mu ogólne smarowanie - okazało się jeszcze ze ośka wirnika troszkę jest krzywa i dlatego się trzaskał niemiłosiernie. Bawiłem się z nim ponad 2 godziny i znów zaczął się lżej kręcić;p
dziekuje za pomoc
dziekuje za pomoc
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Lampy niechcą się otwierać ani zamykać !!!
Od kiedy kupiłem Probe nie działały mi lampy tz. nie chciały się chować nie było żadnej reakcji. Gościu mi powiedział że nie wiem co się stało więc proszę was o pomoc. Lampy mam cały czas otwarte facet od którego kupowałem powiedział że to jakieś bezpieczniki więc sprawdziłem i nic mówił też coś o tym że właściciel w niemczech wyłączał lampy na zimę bo mu przymarzały czy coś takiego nie wiem czy istnieje jakiś wyłącznik i dlatego jeszcze nie dobrałem się do sedna. A jeśli nic z tych rzeczy to co mogło się stać podkreślam że obie lampy ani drgną. Jak ktoś wie coś na ten temat to proszę pisać !!!!!