Problem z tłumikiem !!!! Pomocy !!! W miare szybko !!!!!!!!!
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Problem z tłumikiem !!!! Pomocy !!! W miare szybko !!!!!!!!!
Na początek to powiem tak szukałem tematów z tym związanych no i nie znalazłem więc założyłem nowy !!!!!!!!!!
A mianowicie wczoraj jechałem probkiem i w pewnym momencie jak Przejeżdżałem przez bramę zawadziłem środkowym tłumikiem o tulejkę od zamykania bramy co się okazało to urwałem rurę łączącą środkowy tłumik z ostatnim !!!!!!!!!!!!!
No i proszę was o pomoc może ktoś przedtem kupował taka część i wie w jakiej ona jest cenie i jaki jest numer tej części katalogowy i czy taka sama rura jest w mazdach 626 ????? Proszę o ja najszybszą odpowiedzi bo nie mogę jeździć a zespawać się nie da bo w tym miejscu i nie tylko jest tak przepróchniała że szok i się nie opłaci się jej spawać !!!!!!!!!!
A mianowicie wczoraj jechałem probkiem i w pewnym momencie jak Przejeżdżałem przez bramę zawadziłem środkowym tłumikiem o tulejkę od zamykania bramy co się okazało to urwałem rurę łączącą środkowy tłumik z ostatnim !!!!!!!!!!!!!
No i proszę was o pomoc może ktoś przedtem kupował taka część i wie w jakiej ona jest cenie i jaki jest numer tej części katalogowy i czy taka sama rura jest w mazdach 626 ????? Proszę o ja najszybszą odpowiedzi bo nie mogę jeździć a zespawać się nie da bo w tym miejscu i nie tylko jest tak przepróchniała że szok i się nie opłaci się jej spawać !!!!!!!!!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Nie spawać tylko wymienić.
Ja wymieniałem wszystkie rury od kata do końcowego za 250zł
Robił to spawacz, a materiał miał swój.
Ja wymieniałem wszystkie rury od kata do końcowego za 250zł
Robił to spawacz, a materiał miał swój.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
- DENAT
- Posty: 206
- Rejestracja: 2003-10-24 13:39
- Galeria: viewtopic.php?t=13615
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Mnie też tyle to kosztowało i też od katalizatora do konca tylko że ja kupowałem używany w bardzo dobrym stanie z probacha ktory był sprzedawany na części.Andrzej pisze:Nie spawać tylko wymienić.
Ja wymieniałem wszystkie rury od kata do końcowego za 250zł
Robił to spawacz, a materiał miał swój.
Były: ELEONORA FORD Probe 2.2 GT '89 ELEONORA II FORD Probe 2.0 16v '96
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Coś się chyba nie zrozumieliśmy mi chodziło o rurę łączącą środkowy tłumik z ostatnim !!!!!!!!!! No i byłem w kilku sklepach no i są rurki nawet aluminiowe no i wszytko było by git ale są tylko od mazdy 626 no i są do modelu 626 2.2
są dwa rodzaje a różnią się kątem wygięcia no i nie wiem który z nich jest dobry może ma ktoś dobry symbol !!!!! Proszę o pomoc !!!!!!!!
są dwa rodzaje a różnią się kątem wygięcia no i nie wiem który z nich jest dobry może ma ktoś dobry symbol !!!!! Proszę o pomoc !!!!!!!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Siema ale ja już kupiłem rurę i jest git bo aluminiowa to przynajmniej nie zardzewieje a waży chyba ze 3 kg od Mazdy 626 tą orginalną miałem stalową to rdza już sobie ją skonsumowała a teraz jest git do tego wymieniłem uszczelki pod misą olejową i pod kopułą zaworów i koło aparatu zapłonowego i teraz jest zero przecieków i jest git a za czas pisania tych postów i za doradę dziękuję !!!!!!!!!!!!!!! Pozdrowienia
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4