wymiana pierscieni a tloki...

asic
Posty: 84
Rejestracja: 2005-03-29 22:25
Galeria: viewtopic.php?t=5765
Lokalizacja: Bydgoszcz

wymiana pierscieni a tloki...

Post autor: asic »

Sluchajcie okazalo sie dzisiaj ze mam do wymiany pierscionki...I w zwiazku z tym mam do Was pytanie czy jak wymienie 6 pierscieni to tloki tez musze?Jakies sugestkie?
Probe II 2.5l 1993 Wersja USA, LPG, full wypas bez skory :) Niech moc bedzie z nami ;)
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Nie musisz zależy w jakim stanie masz tłoczki sprawdzi czy po złożeniu nowego pierścienia na tłok niema luzów góra dół jeżeli będzie miał to do wywalenia tłoki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No oczywiście są inne uszkodzenia ale o tym już nie będę pisał !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Bogdan - jak by pierścienie miały luzy to prawdopodobnie nie są od tego modelu. Tłok musiałby przejechać z milion mil żeby tam się wypracować....
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Wiesz ja nie rozbierałem dużo silników samachodowych ale jak bys się pobawił z ciągnikami to byś trochę zobaczył tak zjechanych tłoków że pierścienie mają po 1 mm luzu to nieraz włosy na głowie się jeżyły a co najciekawsze pierścienie były jeszcze całe !!!! Więc powiedziałem to co wiem a jak to jest w samachodowych to rozbierałem ze 3 silniczki więc nie mam takiego doświadczenia !!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

No masz rację - z ciągnikami to tak bywa - większość zupełnie bez oleju jeżdzi bo wykapał, a te co są (jeszcze) szczelne (a nie całe obżygane olejem i Bóg wie czym jeszcze) to mają nie olej lecz smołę - która pamięta jescze fabrykę.

Ech... Ja mówiąc szczerze tego nie kumam. Dlaczego rolnicy uważają, że im bardziej utytłany silnik tym lepiej? Tłumaczę, że silnik powinien mieć smarowanie w środku - nie na zewnątrz. A oni - przecież pozjadali wszystkie rozumy - ja się nie znam bo rolnikiem nie jestem. Za to oni nie są w stanie mi odpowiedzieć na proste pytanie - "Kiedy sprawdzaliście poziom oleju?"....
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

To prawda ale powiem ci tak ja nie jestem rolnikiem ale pomagam wujowi !!!!!!!!!!! A co do usmarowanych silników to dlatego że tych ... rupi nie da się uszczelnić dopiero te nowe to jeszcze jakoś się da, ale te stare to złożysz suchutki porobisz trochę i zaraz są wycieki śruby się nie poluzowały ale wycieki juz są a do tego kurz i juz mamy piękną konserwującą mazię :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”