ktory przewod przeciac od ogranicznika

Awatar użytkownika
JAZDA-PRZEMO
Posty: 140
Rejestracja: 2003-03-21 13:46
Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
Lokalizacja: Czestochowa/Berlin

ktory przewod przeciac od ogranicznika

Post autor: JAZDA-PRZEMO »

do ilu powinno chodzic probe 22gl 1-gen
Gość

Post autor: Gość »

180 km/h i odcina paliwo. GT nie ma takiego ograniczenia...
Awatar użytkownika
JAZDA-PRZEMO
Posty: 140
Rejestracja: 2003-03-21 13:46
Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
Lokalizacja: Czestochowa/Berlin

Post autor: JAZDA-PRZEMO »

to znaczy mam licznik w milach i wychodzi mi wskazowka za likere M
Gość

Post autor: Gość »

No ale od wewnetrznej malymi cyferkami jest przeciez w km. U Kollka jest tak ze skazowka staje pionowo w dol i potem odcima paliwo :)... Liczniki w GT sa inaczej wyskalowane (maja wieksza skale) wiec nie wiem gdzie jest u ciebie 180...
Awatar użytkownika
JAZDA-PRZEMO
Posty: 140
Rejestracja: 2003-03-21 13:46
Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
Lokalizacja: Czestochowa/Berlin

Post autor: JAZDA-PRZEMO »

licznik w km jest do 140 km pionowo w dol to wlasnie jest na m w napisie mph da sie obejsc te odcinke benzyny jest okropna duze szarpniecie sie robi jak odcina i kicha jest na drodze pozdrawiam
Awatar użytkownika
flanker
Posty: 350
Rejestracja: 2002-10-21 08:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: flanker »

Licznik jest do 180 tylko, ze sie sciera :) Ja mialem (teraz mam białe tarcze do 220) do 180 takimi małymi cyferkami:)
Ford Scorpio 2.0 DOHC 90' automat+skóra
Gość

Post autor: Gość »

nic milszego jak jechac na zamknietym liczniku
oczywiscie jak jest do 180 potem dwie kropeczki mówiące o tym ze jedziesz 200
220
a dalej to czy to istotne ?????????????
Gość

Post autor: Gość »

A w europejskich wersjach GT 1st gen. licznik jest do 220 km/h :)...
asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: asdero »

Mokry pisze:A w europejskich wersjach GT 1st gen. licznik jest do 220 km/h :)...
I szkoda.
W granicach 6000 obrotów na 5 biegu wskazówka zbliża się do pionu. Wcześniej zaświeca się kontrolka ABSu. Potem moja żona krzyczy, a ja odpowiadam "kochanie, chcę zacząć znów od zera" :lol:
Jeszcze jest jedna sprawa - gdy ktoś ma LPG to nie ma _żadnego_ odcięcia.
A ciekawy jestem co by pokazywał gdybym miał wersje z wyświetlaczem.
Awatar użytkownika
JAZDA-PRZEMO
Posty: 140
Rejestracja: 2003-03-21 13:46
Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
Lokalizacja: Czestochowa/Berlin

Post autor: JAZDA-PRZEMO »

odcina mi na 5500 obr ktos mi kiedys powiedzial ze da sie go tego pozbaiwc tego kaganca u mnie w czestochowie wyjade na trase i zaraz mam szarpniecie i koniec jazdy no chyba ze zwolnie ale trudno jest mi sie opanowac tym bardziej ze dzikich ludzi u mnie nie brakuje pozatym cinkus sporting zeby cie wziol na predkosci to dopiero jest wulkan w glowie
wiec panowie da sie cos z\ tym zrobic czy tak dalej musze sie meczyc?
Gość

Post autor: Gość »

To odpowiedż na twoj problem:

Speed Limiter Removal
1989-1992 2.2L 4-Cylinder Engine
--------------------------------------------------------------------------------
All 4-cylinder non-turbo first generation Probes have a speed limiter at 113mph. When the speed reaches 113mph, the ECA will shut off the fuel pump, forcing the vehicle to slow down. When the speed drops to 70mph, the ECA will reengage the fuel pump and engine control will return to normal. The circuit that controls the speed limiter is externally located from the ECA, allowing the possibility of altering the function. This will only work on 4-cylinder non-turbo models ('89-92 GL, '89 LX).

Procedure:

Gain access to either the instrument panel wiring harness under the dash board, rear of instrument cluster, or the Electrical Control Assembly.

There is a Yellow/White wire that runs between the instrument cluster and the ECA. Cut this wire and secure the ends.

Reassemble interior.
Awatar użytkownika
JAZDA-PRZEMO
Posty: 140
Rejestracja: 2003-03-21 13:46
Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
Lokalizacja: Czestochowa/Berlin

Post autor: JAZDA-PRZEMO »

spoko dziala ale pozbylem sie tego po rozlaczeniu stycznika ktury znajduje sie w predkosciomierzu niestety uszkodzilem licznik i szukam drugiej dechy z zegarami najlepiej od 2 generacij da sie wsadzic do 1 dajcie znac jak ktos ma do pchniecia pozdrawiam
Awatar użytkownika
flanker
Posty: 350
Rejestracja: 2002-10-21 08:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: flanker »

Od 3 generacji raczej Ci nie przypasuja... nawet od GT nie zadziala bo jest inaczej wysklowany... Tylko nie wiem czy skalowanie odbywa sie w liczniku czy na skrzyni biegów.
Ford Scorpio 2.0 DOHC 90' automat+skóra
Awatar użytkownika
JAZDA-PRZEMO
Posty: 140
Rejestracja: 2003-03-21 13:46
Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
Lokalizacja: Czestochowa/Berlin

Post autor: JAZDA-PRZEMO »

predkosc to nie problem przekladnie mozna zrobic ale reszta jest ok pracuje przy pomiarach ciezarowek wiec nom problem
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”