probek gaśnie w czasie jazdy - help!!!
probek gaśnie w czasie jazdy - help!!!
witam wszystkich, szukam rozwiązania problemu z moim probkiem, borykam się z "gaśnięciem" autka po przejechaniu 2 - 3 km. wyłącza się i tu najgorsze nie mogę go uruchomić, muszę odczekać jakiś czas i wtedy mogę go uruchomić. niekiedy nie mam z nim żadnych problemów, jeżdżę, gaszę i uruchamiam bez problemu. ale często sam gaśnie w czasie jazdy i tu robi się nieciekawie. w serwisie forda nie wiedzą co go boli na komputerze nie wykazuje błędów. może ktoś miał takie problemy z probkiem proszę o jakieś wskazówki. dzięki
- Ivaho
- Posty: 316
- Rejestracja: 2005-01-20 18:55
- Galeria: viewtopic.php?t=6336
- Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
- Tomasz S
- Posty: 1692
- Rejestracja: 2004-11-25 18:21
- Galeria: viewtopic.php?t=5611
- Lokalizacja: Łódź
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
- Ivaho
- Posty: 316
- Rejestracja: 2005-01-20 18:55
- Galeria: viewtopic.php?t=6336
- Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
Zgadzam sie. jezeli ma immo to je bym odpiął jako pierwsze i obszedł. Jezeli problem bedzie dalej zanczy moduł pada. Jak ostyga to mozesz jechac dalej, jak sie nagrzeje robi sie syf.Voodoo pisze:Po pierwsze, na 99% już padający i przegrzewający się moduł zapłonowy.
Po drugie, jeśli jest to 94r. i immo z pilotem, to staje się to kolejnym typem gaśnięcia auta.
Po za tym, temat wałkowany wielokrotnie.
Probe II 2.0 16V euro, granatowy
u mnie wystarczylo zmienic baterie w pilocie immo, jak na razie problem zniknalIvaho pisze:Zgadzam sie. jezeli ma immo to je bym odpiął jako pierwsze i obszedł. Jezeli problem bedzie dalej zanczy moduł pada. Jak ostyga to mozesz jechac dalej, jak sie nagrzeje robi sie syf.Voodoo pisze:Po pierwsze, na 99% już padający i przegrzewający się moduł zapłonowy.
Po drugie, jeśli jest to 94r. i immo z pilotem, to staje się to kolejnym typem gaśnięcia auta.
Po za tym, temat wałkowany wielokrotnie.
Witam Wszystkich, dzięki za podjęcie tematu. sorki że nie podałem pełnych danych autka, czynię to teraz: probe II z 94r(XII) - USA (1FALT20AXR...) 2,0 benzyna (bez gazu). Pilot nie jest w kluczyku, dołączany (ford bzt G108 511D). przewody wysokiego nap. - oryginalne nowe wymienione w marcu br. (świece również). Co do wyłączania to ma ten objaw tylko po włączeniu zimnego silnika (mogę autko przez parę minut 3-5 rozgrzewać zanim wyjadę z garażu i mam 90% gwarancji że zgaśnie, odczekam 5-10 min. i mogę wyjeździć zbiornik - nic się nie dzieje, mogę go gasić, zapalać kiedy chcę i spoko ale nie gdy jest zimny czyli pierwsze ok. 10 min.) baterie w pilocie może mają 4-5 m-cy. aparat, moduł ...?) a jako ciekawostkę mogę Wam powiedzieć jaki tekst powiedziano mi dzisiaj w serwisie forda (w słupsku) gdy chciałem oddać autko do naprawy (tylko nie wiem czego?)- "nie podejmiemy się naprawy nie mamy sprzętu i gdańsk nam zabronił ponieważ musieli jakiemuś gościowi zapłacić za uszkodzenie jego probki - nie znamy tego modelu." he he super serwis forda. Więc jeżeli komuś wpadnie jakiś pomysł - sprawdzę we własnym zakresie. DZIĘKI
Proponuję olać Forda i jechać do Mazdy, tam na pewno znają lepiej nasze auta. Przy okazji też mam problem z gasnięciem ale ciepłego silnika. Jest to powodowane brakiem zapłonu gdyż gaśnie zarówno na bynie jak i gazie. Na dniach będę naprawiał moduł zapłonowy. Dużo by pomogło gdybyś sprawdził czy znika zapłon czy mieszanka. Musisz mieć ze sobą 2 osobę która będzie kręcić rozrusznikiem jak auto nie będzie chciało odpalić a ty ściągasz przewód od jakiejś świecy, zakładasz inną świecę, przykładasz jej gwint do części metalowej silnika i patrzysz czy jest iskra. Jeśli tak to nie dochodzi paliwo do cylindrów, w przeciwnym wypadku masz coś z zapłonem.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG