To nie były od Astry I (classic ) tylko od Astry II - sprawdziłem to w ASO Opla. W ASO siłowniki takie jak twoje kosztują 112 zł/szt. Są jeszcze siłowniki Do Astry II Sport (pewnie coupe) czyli dla klapy dodatkowo obciążonej spojlerem, a więc mocniejsze. Kosztują jednak coś ok. 150 zł/sztuka.olo. pisze:Ja mam silowniki od Astry 1 (prawdopodobnie od hadbaka,nie wiem jak to sie pisze wiec wybaczcie)i sprawoja sie rewelacyjnie,praktycznie lekko uniose i dalej otwiera sie sama do gory.Chlopaki widzieli w Wiazownej też mozecie ich spytac
Siłownik klapy
Pozdrawiam,
sereq / gg: 66423
autko: male z gazem
sereq / gg: 66423
autko: male z gazem
Muszę sprostować moję poprzednie posty. Facet w sklepie szukał 650 N a znalazł 560 N i taki ja mam właśnie(czeski błąd). Ale bez obawy działa i to naprawdę dobrze. Dopiero dzisiaj jak sie przyjżałem to zobaczyłem to 560 N. Jak widać wytrzymuje i to z uszkodzonym drugim. Co do mocowania to zrobiłem kilka zdjęć starego uchwytu i nowej kulki, postaram się wrzucić do strefy zrzutu.
- Easy Rider
- Posty: 578
- Rejestracja: 2002-12-27 15:30
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Chorzów
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Easy Rider
- Posty: 578
- Rejestracja: 2002-12-27 15:30
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Chorzów
to ja mam silownika od VW transportera ale bylo trzeba troszke przerabiac bo sa dluzsze i oprusz przerubek byl trzeba zmienic sznurki trzymajace pulke na klapie, ja zastosowalem czarny szot
co do ceny to 2 silowniki kosztowaly 130zł, nieliczac przerubek i szota
co do ceny to 2 silowniki kosztowaly 130zł, nieliczac przerubek i szota
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
GG: 3034632
- Easy Rider
- Posty: 578
- Rejestracja: 2002-12-27 15:30
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Chorzów
Dzięki za info, interesuje mnie zakres tych przeróbek. Dzisiaj założyłem ten teleskop z VW, ale trafił go szlag(wystrzelił). Dobrze, że nie poszła szyba . Ten który założyłem był polskiej produkcji 610N cena 50,- Jakaś kiepska podróba. Z jednej strony była kulka, z drugiej ucho( ale ucho było na obudowie, a nie jak w oryginale na tłoku) Pozdr. ER
- Easy Rider
- Posty: 578
- Rejestracja: 2002-12-27 15:30
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Chorzów
Easy przeczytaj poprzednie posty i zobaczysz, że można to zrobić bez jakichkolwiek przeróbek, oprócz wkręcenia w jeden z otworów po oryginalnym mocowaniu siłownika tzw kulki, którą kupisz na każdej giełdzie za 5 zł. Do tego siłownik 50 cm i po sprawie. Zresstą zdjęcia zamieściłem w sfrefie juz dawno, no chyba, że wolisz inne rozwiązanie To moje działa i jestem z niego zadowolony, żadnych zgrzytów czy wypadania siłownika.
- Easy Rider
- Posty: 578
- Rejestracja: 2002-12-27 15:30
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Chorzów
Tak jest - pisalem o silownikach od VW transportera IV. Koszt okolo 40zl/szt. Wymienilem tylko jeden i od dluuuugiego czasu trzyma bez problemu, a nawet ciut za mocno moim zdaniem. Trzeba po prostu trzasnac przy zamykaniu.
Montuje sie go odwrotnie niz oryginal, ktory przymocowany jest za pomoca nitu do blaszki, a tak z koleji na 2 sruby do karoserii. Po odkreceniu wybilem nit z tej blaszki i za pomoca sruby z nakretka kontrujaca przymocowalem nowy teleskop. Nic wiecej nie jest potrzebne.
Montuje sie go odwrotnie niz oryginal, ktory przymocowany jest za pomoca nitu do blaszki, a tak z koleji na 2 sruby do karoserii. Po odkreceniu wybilem nit z tej blaszki i za pomoca sruby z nakretka kontrujaca przymocowalem nowy teleskop. Nic wiecej nie jest potrzebne.
- Easy Rider
- Posty: 578
- Rejestracja: 2002-12-27 15:30
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Chorzów
Potwierdzam słowa Greyga. Zrobiłem Greyg dokładnie tak jak Ty. Jeden siłownik wystarczy, ale założę jeszcze drugi. Jak wcześniej pisałem, pierwszy taki siłownik "eksplodował". Była to jednak moja wina, bo przymocowałem go zbyt słabo i ucho się wyłamało. Na szczęście w sklepie uznali reklamację. W Chorzowie koszt tego siłownika {polski} to 50 zł. Siła 610N. Pozdrawiam i życzę udanego montażu. ER
Ok, no to mamy cala encyklopedie jezeli chodzi o II gen. Zapytam wiec skromnie czy ktos nie wie jakie silowniki zastosowac do I gen. Strasznie mnie tez wkurza ta spadajaca na glowe klapa, a spada bo wyposazylem polke (ktora jest uwiazana oczywiscie orginalnie do klapy) w zestaw dwoch sporyyych i cieeeeeeezkich glosnikow Magnata, a tego standardowe silowniki juz nie dzwigaja... ojj nie nie Probek swietnie sie prezentuje teraz przez tylna szybe ale moja glowa boli i to nie od natezenia dzwieku PLEASE HELP [-o<
- Kamil_01
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-12-30 00:34
- Galeria: viewtopic.php?t=9319
- Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
- Kontakt:
Odkopałem temat wczoraj chyba godzine się męczyłem jak wyjąć siłownik z tej kulki na górze i za hu.... nie udało mi się, prosze podpowiedzcie jak sie to wyjmuje, bo musze coś zrobić z klapą, a trzymanie jej na głowie mi się już znudziło
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
- darel
- Posty: 663
- Rejestracja: 2004-11-11 19:25
- Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
- Galeria: viewtopic.php?t=5509
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt: