może ktoś wie?
może ktoś wie?
witam i od razu zapytam,mam 3 dni instalację dream xxI i zauważyłem dziwną sprawę otóż jadąc normalnie i chcąc przyśpieszyć nagle załącza mi się pobór paliwa czyli etyliny wszystko dzieje się dość płynnie że nie odczuwa się żadnych szarpnięć ale nie wiem czy to jest normalne że jadąc na gazie podczas załanczania turba wspomaga się etyliną. Może ma ktoś jakieś sugestie.?
2,2GT turbo USA 91r.
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Powoli, powoli
Podczas przyspieszania zmienia Ci zasilanie z gazu na benzynę, jeżeli dobrze rozumiem.
Ja mam tak samo przy około 170km/h jak depnę do końca to przełącza, ponieważ gaz nie wydala, tzn można to zmienić przez mapę wtrysku , ale to też zależy od ciśnienia gazu za reduktorem i jeżeli jest za mało gazu w butli to może tak się dziać.
W opcjach komputera gazu jest coś takiego jak czas przełączenia na benzynę przy niskim podciśnieniu dla gazu i ten czas mówi o tym, że jeżeli zbyt długo utrzymuje się zbyt duże podciśnienie (nie przyspiesza), to zmienia zasilanie na benzynę. Ma to głównie duże znaczenie przy wyprzedzaniu w przypadku, gdy w zbiorniku jest mało gazu.
Jeżeli taka sytuacja o której piszesz ma miejsce przy obrotach mniejszych od 4tys/min to na 100% masz złą mapę.
Pozdrowienia i witam nowego użytkownika OMVL-a
Podczas przyspieszania zmienia Ci zasilanie z gazu na benzynę, jeżeli dobrze rozumiem.
Ja mam tak samo przy około 170km/h jak depnę do końca to przełącza, ponieważ gaz nie wydala, tzn można to zmienić przez mapę wtrysku , ale to też zależy od ciśnienia gazu za reduktorem i jeżeli jest za mało gazu w butli to może tak się dziać.
W opcjach komputera gazu jest coś takiego jak czas przełączenia na benzynę przy niskim podciśnieniu dla gazu i ten czas mówi o tym, że jeżeli zbyt długo utrzymuje się zbyt duże podciśnienie (nie przyspiesza), to zmienia zasilanie na benzynę. Ma to głównie duże znaczenie przy wyprzedzaniu w przypadku, gdy w zbiorniku jest mało gazu.
Jeżeli taka sytuacja o której piszesz ma miejsce przy obrotach mniejszych od 4tys/min to na 100% masz złą mapę.
Pozdrowienia i witam nowego użytkownika OMVL-a
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
dzięki za podpowiedź ale ta sytuacja dzieje się nawet przy pełnej butli a mianowicie podczas próby szybkiego przyśpieszenia załącza mi się dopływ paliwa byłem u gazola umówiłem się z nim po świętach ale z tego co widziałem chyba nie wie jak się do tego zabrać bo coś wspominał że może wtryskiwacze są za małej średnicy ale one już mają 3mm dlatego powiedziałem że popytam fachowców na naszym forum czyli was
2,2GT turbo USA 91r.
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
OT: Ktoś kiedyś w Route powiedział:
"-Wiesz po co ludzie montują gaz do samochodów??
-Nie??
-Żeby mieć o czym rozmawiać"
Ja np. przekalkulowałem to mi się nie opłaca zakładać gaz a nic innego niż sekwencje nie założę, no chyba że faza lotna gazu
Za mało jeżdże żeby mi się to opłacało. Jak by ktoś mi fundnoł to bym nie pogardził.
"-Wiesz po co ludzie montują gaz do samochodów??
-Nie??
-Żeby mieć o czym rozmawiać"
Ja np. przekalkulowałem to mi się nie opłaca zakładać gaz a nic innego niż sekwencje nie założę, no chyba że faza lotna gazu
Za mało jeżdże żeby mi się to opłacało. Jak by ktoś mi fundnoł to bym nie pogardził.
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Re: może ktoś wie?
Mam kilka. Po pierwsze przydałoby się kilka znaków interpunkcyjnych w twoich postach. Łatwiej wtedy zrozumieć o co naprawdę chodzi. Tytuł "może ktoś wie?" ogromnie dużo mówi. Brawo.Kay pisze:Może ma ktoś jakieś sugestie.?
Do rzeczy - proponuję na początek sprawdzić to:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=6127
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Proszę bardzo.Sqad pisze:No ale OMVL nie jest fazą lotną gazu, fuk wyprowadźcie mnie z błędu bo zgłupiałem.
Gaz w fazie lotnej jest podawany przez wtryskiwacze
Najnowsza generacja gazu to wtrysk gazu w fazie ciekłej
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
I kosztuje 12tyś. wczoraj się pytałemJedrek pisze:Proszę bardzo.Sqad pisze:No ale OMVL nie jest fazą lotną gazu, fuk wyprowadźcie mnie z błędu bo zgłupiałem.
Gaz w fazie lotnej jest podawany przez wtryskiwacze
Najnowsza generacja gazu to wtrysk gazu w fazie ciekłej
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Różnica cen które podaliście jest nie do przyjęcia.
Bo przecież różnica to tylko dwa wtryski + przewody, a nie wierzę, że jeden wtrysk kosztuje 2.000 zł
Bo przecież różnica to tylko dwa wtryski + przewody, a nie wierzę, że jeden wtrysk kosztuje 2.000 zł
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(