W poniedzialek mam robic remont silnika. Wcześniej zakupiłem pierscienie Hastings'a. Wiem że Konrad na nich smiga już 2 lata i jest ok. Czy wy mieliście z nimi do czynienia i jak się sprawują? Probe V6.
V6 wychodzily w I i II gen. uscislij to.
IIgeneracja - rok 95
Pierscienie Hastings'a
Pierscienie Hastings'a
Nie wazne czym się jezdzi, wazne jak sie jezdzi
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
Robiłem remonty w różnych autkach. W BMW 318 '91, Daihatsu Charade '83, Mazda 323 '94, Honda Civic '93 i wszędzie dawałem pierścienie Hastings'a do tej pory wszystkie autka chodzą bez problemów. Zaznaczam że sama wymiana pierścieni to nie wszystko. Jeżeli są luzy w otoczeniu tłoka, tłok też trzeba wymienić i co najważniejsze głowica powinna być przeszlifowana (komory tłoków) za każdym razem kiedy wymienia się pierścienie.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
sam a czasami pomagał mi tata szczególnie w BMWpiotrek pisze:sorki że z tematu schodze ale robiłeś sam te remonty silników czy mechanik je robiłRobiłem remonty w różnych autkach. W BMW 318 '91, Daihatsu Charade '83, Mazda 323 '94, Honda Civic '93
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków