Za dużo oleju w silniku - co zrobić... ?

Awatar użytkownika
Kamil_01
Posty: 493
Rejestracja: 2005-12-30 00:34
Galeria: viewtopic.php?t=9319
Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
Kontakt:

Za dużo oleju w silniku - co zrobić... ?

Post autor: Kamil_01 »

jak już mówiłem kupiłem forda probe 2,5 V6 mam małe pytanie na bagnecie
od oleju są dwie literki na dole L troche wyżej F i jak sprawdzam stan oleju to na bagnecie jest ok 2 cm wyżej nad F to jest chyba za dużo?? wiec chyba musze spuścić ?? dodam że samochód stoi w poziomie nie na żadnym spadzie co mam zrobić ??

Przypominam o prawidłowym tytułowaniu wątków. Czy tak jak jest teraz nie brzmi lepiej, a nie:
:arrow: "olej chyba za dużo pomocy" .
A gdzie jakaś interpunkcja w całym tym poście. Następne takie będą albo zamykane, albo kasowane.
V.
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.

Obrazek
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

Pmiętaj że musisz poczekać jakiś czas po odpaleniu silnika i wytrzeć bagnet do sucha wtedy możesz sprawdzić dokładny stan oleju. Inaczej rozbryzgany olej po całej misce może wskazywać błędny stan na bagnecie
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
Camel
Posty: 256
Rejestracja: 2005-09-14 15:37
Galeria: viewtopic.php?t=6440

Post autor: Camel »

Witam.
A czy przypadkiem oleju nie powinno sie sprawdzac gdy silnik jest zimny?
Np. gdy sie po calej nocy do niego wsiada, wtedy chyba powinno sie sprawdzic
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Jest jeden stary, sprawdzony w Probe (GTurbo), niezawodny sposób na upuszczenie oleju.

Wkładasz bagnecik, wyjmujesz, wycierasz olej szmatką i wkładasz znowu... Operację powtarzasz do uzyskania wymaganego poziomu oleju :D .

Przepraszam, po prostu musiałem to napisać 8) .
Ostatnio zmieniony 2006-01-14 14:51 przez Sh(.)(.)ters, łącznie zmieniany 1 raz.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Stary - lecisz off :twisted:
Toć lepiej wsadzić sznureczek i olej sam wyjdzie do góry przez naczynia kapilarne, czy jakoś tam. Później trzeba odwrócić końce sznurka (bo ciecz idzie zawsze do góry), żeby ten pierwszy koniec wysechł i powtarzać do skutku :lol:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Sh(.)(.)ters pisze:Jest jeden stary, sprawdzony (w Probe - GTurbo), niezawodny sposób na upuszczenie oleju.

Wkładasz bagnecik, wyjmujesz, wycierasz olej szmatką i wkładasz znowu... Operację powtarzasz do uzyskania wymaganego poziomu oleju :D .

Przepraszam, po prostu musiałem to napisać 8) .
:lol: :lol: :lol: To pojechałeś >>ale jakie pytanie taka odpowiedz.
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

zukdrawsko pisze:Witam.
A czy przypadkiem oleju nie powinno sie sprawdzac gdy silnik jest zimny?
Np. gdy sie po calej nocy do niego wsiada, wtedy chyba powinno sie sprawdzic
Najlepiej zimny ale przy ciepłym też możesz tylko musisz odczekać aż skapie całość z zaworów.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
Bierkuś
Posty: 115
Rejestracja: 2005-05-29 23:44
Galeria: viewtopic.php?t=7986
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bierkuś »

Sh(.)(.)ters pisze:Jest jeden stary, sprawdzony w Probe (GTurbo), niezawodny sposób na upuszczenie oleju.

Wkładasz bagnecik, wyjmujesz, wycierasz olej szmatką i wkładasz znowu...
Dokładnie TAK. Ukłon w stronę GTurbo :lol: :lol: :lol:
Robert pisze:Stary - lecisz off
Stary - wierz mi, że nie leci OFF. To stara i sprawdzona metoda dla tych, którzy mają troche wiecej wolnego czasu :lol: :lol: :lol:
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”