Panowie - check engine - pomocy

Gość

Post autor: Gość »

Bedziesz mial bledy sondy lub/i EGR, ale...

...ludziska, sprawdzajcie najpierw, a pozniej pytajcie o rozwiazania i mozliwosci
Awatar użytkownika
Easy Rider
Posty: 578
Rejestracja: 2002-12-27 15:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Easy Rider »

Sprawa wygląda nieciekawie, ale po kolei: przy zwartych stykach diagn. po przekręceniu kluczyka kontrolka się zapala, po chwili gaśnie i mruga 4 razy krótko------chwila przerwy potem 8 razy krótko, przerwa ok. 4sekund i 2 razy długo i 7 razy króko. Potem cały cykl powtarza się od nowa. To ostatnie to wg. mnie kod 27, jednak takiego kodu nie znalazłem. Pomocy bo niewiem co robić. Można z tym jeżdzić???????ER
Easy Rider GG 4443928


pjlkwk@onet.eu 2,5 '93
Gość

Post autor: Gość »

mowiac krotko - przeplywomierz

sprawdz wtyki i kable
buster
Posty: 56
Rejestracja: 2003-06-30 00:26

Post autor: buster »

ja tak jak Bienias leje Shell ale nie 99 tylko V-Power i jest naprawde lepsza. jak zaleje gdzieś po drodze to już nie to. Normalnie prykam na gazie ale niekiedy za calibrą lubie tego V-power. i powiem wam że mimo iż nie mam turbo to kalibra mi nie ucieknie. Ostatnio jechałem za taką ok 80 km. po wszystkich świętych. jechałem za nią w nocy tak zapobiegawczo bo mieli gliniarze niby kontrolować ruch na drodze a ja nawet krawężnika nie widzałem.
Awatar użytkownika
Easy Rider
Posty: 578
Rejestracja: 2002-12-27 15:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Easy Rider »

pytanie: czy jak jest zbyt mało któregoś płynu {chodzi mi o płyn w układzie wspomagania kierownicy} to kontrolka Check Engine to wyłapie?Krótko mówiąc, czy powinna się zapalać? ER
Easy Rider GG 4443928


pjlkwk@onet.eu 2,5 '93
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Nie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”