Strona 5 z 6
Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
: 2008-11-15 09:59
autor: shimizu
Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
: 2008-11-16 02:32
autor: Alian & Rufi
No to kasać rękawy i do roboty xD
Tylko też jest jedno ale to auto to typowy dragster bez tapicerki itp.
Ale czy tapicerka standardowa jest na tyle duża by zmieścić wał itp.??
P.s.

Robert jak jeszcze jakieś byki to wypisz wszystkie

a ja obiecam że będę bardziej uważać na lekcjach ;]

Skrzynia biegów do 2.2gt
: 2012-11-11 19:40
autor: maniek1306
Witam wszystkich,mam takie pytanie czy istnieje skrzynia biegów która bez żadnych przeróbek można zamontować do silnika probe 2.2gt tak aby auto ciągnęło na tył?
Re: Skrzynia biegów do 2.2gt
: 2012-11-11 23:57
autor: Bogdan9999
Nie. Jakby tak było to mnóstwo tych aut latało by już z napędem na tył.
Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
: 2012-11-14 23:32
autor: Lukasz
a z mazdy b2200 one miały silniki f2 z napędem tylnym,może by z tego skrzynia pasowała?? ogólnie kiedyś wydziałem starą mazde rx7 silnikiem f2 na jakimś tam forum
Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
: 2012-11-15 22:17
autor: Bogdan9999
Dzwon pasuje ale w tej maździe silniki są montowane wzdłużnie więc maglownica cały tunel stabilizator i dziesiątki rzeczy trzeba przerabiać. Koszt kilkadziesiąt razy większy niż koszt auta.
Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
: 2014-03-28 14:45
autor: MakeLover
o ile wiem 626 czy 323 były wypuszczone 4x4, pojawia się pytanie, czy skrzynia spasuje do silnika I GT bądź II 2.5, wtedy gdzieś wcisnąć dyfer i się bawić:P
Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
: 2014-03-28 15:02
autor: Stig
Były mazdy 626 Ge 4x4 z silnikiem 2.0
Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
: 2014-03-28 15:13
autor: MakeLover
Gitarka, kumpel zaproponował mi by zrobić projekt dwójki 2.2 GT turbo napęd na tył, chwilowo orientuję się w kosztach, silnik prawdopodobnie mam i tak walnięty dlatego interesuję się Twoim silnikiem Stig... Człowiek się zna, sam założył do swojego eclipse 4x4. pasuje mi więc szukać zgniłka 2.2 GT z dobrym stanie technicznym silnika i podstawić 2 auta najpierw do swapa, jeszcze nie wiem jakby miał pójść dyfer, ale coś się wymyśli jak się zdecyduje. Być może zawitam na zlot jakiś jak go skończę pochwalić się osiągnięciem.

Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
: 2014-03-28 15:21
autor: Patryk-
najpierw go zacznij

Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
: 2014-03-28 15:44
autor: MakeLover
Najpierw musze zdecydować czy zostaję przy 2.5 czy bawię się w tego SWAPA, nie chcę by mnie poniosła chwila słabości a potem zjadły koszta, wszytsko trzeba z głową:)
Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
: 2014-03-28 16:13
autor: Patryk-
Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
: 2014-03-28 17:52
autor: MakeLover
Jeździłem II 2.0 i GT 2.2 najlepiej mi sie jeździ II:P
Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
: 2014-03-29 10:00
autor: KrecioPL
jeśli chcesz robić swapa i tył napęd to ładuj FE3, 2.2T lub 2.0 FS - to są silniki rozwojowe

Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
: 2014-03-29 10:07
autor: Romas
Z tym FS-em to się fantazja poniosła

szkoda kasy na dłubanie w nim
Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
: 2014-03-29 10:18
autor: mysz
Hmm, wystarczy spojrzeć ile jest w stanach fs'ów doładowanych, jakie moce osiągają i wszelkie wątpliwości zostają rozwiane

Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
: 2014-03-29 10:21
autor: Romas
Ale Myszak nie są one robione na seryjnych gratach tylko jest już to grubsza rzeźba, i grubsza kasa, a tak to wpakuje F2T i małym nakładem ma już czym jechać, ze nie wspomnę ze motory sa tanie

Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
: 2014-03-29 10:38
autor: mysz
Romas, nie mówie o takich co śmigają na doładowaniu 1-1.3bara. Dla mnie to już patologia, bo trakcji w ogóle nie masz, do tego przód napęd, lag jest taki, że szkoga gadać. Miałem to na myśli, że te silniki wytrzymują 0.7-0.8 bara na seryjnych gratach, jedyną modyfikacją jest inna uszczelka pod głowicę, a przy takim doładowaniu to już fajnie się odpycha

Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
: 2014-03-29 10:59
autor: Romas
jak na 2.0 w probasie moze i tak ale koszta rzeźby są nie male a gotowca i to mocniejszego masz przy F2T za duuuzo mniejsza kasę

Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
: 2014-03-29 12:24
autor: Abime
Mysz bez przesady w probku na 1 bar dobrze idzie i nie tracisz tak trakcji. Z tego co sie orientowalem na amerykanskich forach to tak do 250 koni przy dobrych laczkach ladnie idzie, bez duzej utraty trakcji. A co do tyl napedu slyszalem ze jest jakis magik co przerabia na 4wd probki za 6 tys. Nie wiem na ile to prawda, bo tylko obilo mi sie o uszy

Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
: 2014-03-29 12:30
autor: MatiLP640
Ja mogę powiedzieć tylko tyle że jak będę mieć PR i zacznę zarabiać normalną kasę to kupuje Probe i zaczynam się bawić z V8 i RWD

dodam że mam już plan i wszystko obmyślane

Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
: 2014-03-29 12:52
autor: Stig
MatiLP640 pisze:Ja mogę powiedzieć tylko tyle że jak będę mieć PR i zacznę zarabiać normalną kasę to kupuje Probe i zaczynam się bawić z V8 i RWD

dodam że mam już plan i wszystko obmyślane

... a w jakiej skali bedzie?

Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
: 2014-03-29 13:01
autor: MatiLP640
jeszcze zobaczycie... a tobie gul będzie najbardziej śmigał

ale jako że jestem dobrym kolegą to w skali 1:1

i zastanawiam się czy nie zrobić dachu typu "targa" bo w AU gorąco jak w piekle a convertible mi się nie podoba jakoś na Probe

taki zdejmowalny panel między przednią szybą a tylną i dodatkowo otwierane tylne szyby... jak myślicie, dużo by to było roboty? zastanawiam się jak z konstrukcją dachu... bo słupki niby są ale B by poszedł do wycięcia a szyby są "na około" ciężka sprawa chyba...
Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
: 2014-03-29 13:03
autor: quarth
enjoy twoje skladajace sie nadwozie i niedomykajace drzwi
Re: Napęd na tył, czy to możliwe?
: 2014-03-29 13:21
autor: MatiLP640
hehehehe no oczywista oczywistość jest że trzeba by było wzmocnić budę ale o to zadba roll cage
