Strona 5 z 8

: 2008-04-01 09:03
autor: pytlar
jak rozmawiam z ludzmi na gg to kazdy i tak ma inna teze co do tego gdzie jest ten czujnik :roll: albo czy on wogole jest w I gen....

: 2008-04-01 10:07
autor: Maciucha
A po kiego czorta gazolom czujnik położenia wału? Tuningują instalkę? Z reguły potrzebny im jest tylko sygnał "tacho" - prędkości obrotowej silnika. A ten masz wyprowadzony żółtym/niebieski_pasek przewodem po lewej stronie podszybia (w tych dziwnych kostkach)

: 2008-04-01 13:58
autor: Mr. Cynk
tia... i chyba między innymi dlatego wszystkie instalacje do swoich aut zakładałem własnoręcznie (oprócz pierwszej, którą musiałem przecież mieć na wzór :):):) )

: 2008-04-19 20:03
autor: pytlar
zmienilem kabelek, na ten zolty z niebieskim paskiem i nic nie dalo :roll: dalej to samo!! :evil:

: 2008-04-20 13:39
autor: Bendek
ja na swojej sekwencji miałem zamontowanego tego smoka (czy jak to nazwać) w butli z przodu butli...jak miałem poniżej 1/4 baku gazu i ruszałem ostro czy nawet przyśpieszałem to gaz odpływał na tył butli i odcinało mi gaz tzn przerzucało na benzynę...

mój gazol przed samym zamontowaniem instalacji wpiął jakiś miernik w wtryski paliwowe i pojeździliśmy spokojnie i z max użyciem turbo...
mówił ze tak zobaczy jakie dobrac wtryski i reduktor...
może własnie wtryski masz za małe??

:roll:

: 2008-05-05 20:49
autor: pytlar
Bendek pisze: mówił ze tak zobaczy jakie dobrac wtryski i reduktor...
może własnie wtryski masz za małe??

:roll:
poczytaj dokladnie wyzej co pisalem: wtryskiwacze i reduktor mam najmocniejsze dostepne na rynku :roll:

i dalej nikt nie ma pomyslu co to moze byc??
bo gazole dalej rece rozkladaja... :roll:

Re: 2.2 GT Gaz

: 2008-11-17 10:32
autor: mlody1921
nie wiem czy sie juz uporałeś byłem z kolega jak zakładał LPG w audi a4 1,8 turbo to samo było załozył pojechaliśmy małego POMa i po wdepnieciu przełączał sie na benzyne okazało sie ze zapchany był wąż od butli co podaje gaz i spadało ciśnienie i komp czytał to jako mało gazu a było go pół butli

ale kto by na to wpadł ale zrobili to

Re: 2.2 GT Gaz

: 2008-11-24 21:28
autor: ZENiTH
U mnie najpierw podłączyli jakąś włoską. I same problemy. Nie potrafiła sprostować zapotrzebowaniu silnika na paliwo. Dołożyłem 700zł i założyli mi VSI Prinsa z japońskimi wtryskiwaczami Keihin. Prins okazał się najlepszym rozwiązaniem bo nie posiada on żadnego emulatora tylko wykorzystuje ECU w aucie i informacje o zapotrzebowaniu na paliwo odbiera z komputera silnika więc tak właściwie to F2T Mazdy który drzemie w naszych autkach steruje instalacją gazową. Spalanie po dwóch latach bez przeglądu, z regularną wymianą filtrów gazowych, wynosi odpowiednio. 10L w trasie, 11L w jeździe mieszanej, 12-12.5L po mieście. Spalanie benzyny na tym samym poziomie.

Przez dwa lata miałem tylko jeden problem, mianowicie elektrozawór fazy ciekłej (ten przy reduktorze) zbierał opiłki ze zbiornika gazu. Doprowadziło to do zapychania zaworu, kilka razy w przeciągu roku wykręcałem ten zawór i wysypywałem opiłki i inne śmieci które wraz z gazem dostawały się do instalacji.

Re: 2.2 GT Gaz

: 2008-11-25 11:40
autor: Mr. Cynk
ZENiTH pisze:Prins okazał się najlepszym rozwiązaniem bo nie posiada on żadnego emulatora tylko wykorzystuje ECU w aucie i informacje o zapotrzebowaniu na paliwo odbiera z komputera silnika więc tak właściwie to F2T Mazdy który drzemie w naszych autkach steruje instalacją gazową.

Zenith ale ja nie znam osobiście żadnej sekwencji która działa inaczej niż tu napisałeś :)

Tak samo działa KME, STAG, BRC, OMVL....

Re:

: 2008-11-30 13:48
autor: cvallo2
pytlar pisze:
Bendek pisze: mówił ze tak zobaczy jakie dobrac wtryski i reduktor...
może własnie wtryski masz za małe??

:roll:
poczytaj dokladnie wyzej co pisalem: wtryskiwacze i reduktor mam najmocniejsze dostepne na rynku :roll:

i dalej nikt nie ma pomyslu co to moze byc??
bo gazole dalej rece rozkladaja... :roll:

"Najmocniejsze" nie ma najmocniejszych i najslabszych sa zle dobrane i dobrze dobrane...
jak nie wiesz co masz to sprawdz w papierach ktore Ci dali,
jaka to jest instalka? podaj komponenty

Re: 2.2 GT Gaz

: 2009-01-20 00:53
autor: exit
A ja mam takie pytanie, ponieważ jutro zostawiam probka u gazola w celu wyeliminowania tej usterki ....
Wiec zapytam jak mają inni

Problem w tym, że jak jadę na gazie ok 100 - 120km/h i zredukuję na 4 bieg w celu wyprzedzenia czegoś i jak obroty mi wzrastają do 3,5 - 4 tys zaczyna mi pozałączać na benzynę i znowu na gaz ... czasami płynnie, a czasami szarpie.
A moje pytanie jest ... jak Wy macie z przełączaniem na benzynę, czy w jakimś momencie wam przeskakuje itp... czy kręcicie go na obroty ile w lezie i jest nadal na gazie ??? Pytanie to jest skierowanie głownie do właścicieli posiadaczy sekwencji :)

Re: 2.2 GT Gaz

: 2009-01-20 08:47
autor: Bendek
ja mam tak że jak rusze sobie wolniutko bez dodania gazu i obroty spadną tak ponizej 500 to rozłączy a jak obroty powędrują w góre to znowu się włączy...gazol mówi ze przy zbyt małych obrotach jest za małe podciśnienie w ssącym kolektorze a sekwencja ma jakieś tam wężyki od podciśnień....
a w zakresie obrotów 750-6500 nie mam żadnych cyrków to musisz mieć coś rozregulowane...niech gazol ci kompa podłączy i zobaczy co nie tak...

pozdrawiam i powodzenia!

Re: 2.2 GT Gaz

: 2009-01-20 10:47
autor: exit
Dzięki za odpowiedź

P.S. do szanownej redakcji: Gdzie jest błąd ortograficzny w słowie "w lezie", czy tylko ewentualna spacja powoduje śliczne wyróżnienie :D ???

Re: 2.2 GT Gaz

: 2009-01-20 15:34
autor: Robert
Szanowny czytelniku (właśc. współautorze): "w lezie" są to 2 słowa, gdzie teoretycznie "w" można traktować jako podmiot a "lezie" jako orzeczenie. Tylko nigdzie nie zdefiniowałeś, kogo lub co masz na myśli, pisząc "w" - stąd (oraz z kontekstu) bardziej logicznym wydawało się, że chodzi o liczbę pojedynczą, trzecią osobę, czas przyszły od "wleźć". W takim przypadku pisownia oddzielna jest błędem ortograficznym.
Wy baczcie bardziej na przyszłość (i wybaczcie). :wink:

Re: 2.2 GT Gaz

: 2009-01-20 19:28
autor: dymek
właśnie exit pilnuj się bo Cię komputer zeżre :mrgreen:

Re: 2.2 GT Gaz

: 2009-06-10 20:43
autor: pene_czw
No dobra, a teraz coś konkretnego;] Pojechałem do Wałcza do gazola na rozmowe o regulacji i zobacyzł mi pod mache. Powiedział ze STAG 200 nie obsługuje turbiny. Chyba miał na myśli ze "dobrze" jej nie obsługuje. Czy ktoś ma Stag 200 i mu lata ładnie z turbinką?

Re: 2.2 GT Gaz

: 2009-06-12 08:24
autor: Scyzor
pene_czw pisze:No dobra, a teraz coś konkretnego;] Czy ktoś ma Stag 200 i mu lata ładnie z turbinką?
Tak. Ja mam i nie narzekam. Z małym wyjątkiem - zwłaszcza jak zimno - przy gwałtownym depnięciu (i załączeniu oczywiście turbiny) przełącza mi się samo na benzynę.
Ponoć jest to kwestia do regulacji ciśnienia czy jakoś. Średnio mi to przeszkadza na razie ale jak jesienią znowu zacznie to podjadę do gazoli.
Poza tym na LPG czasami dusi się przy 7 PSI. To tyle co mogę napisać.

Re: 2.2 GT Gaz

: 2009-06-13 15:06
autor: pene_czw
Dzieki za odpowiedz;] też kompa nie będe wymieniał. A jak miałeś robioną regulacje? W locie cyz automatyczną kalibracje? Moj gazol zrobił mi automatyczną i nie ma nawet laptopa;/

Re: 2.2 GT Gaz

: 2009-06-13 19:00
autor: Scyzor
Nie miałem jeszcze robionej. Ale myślę, że zrobię przed jesienią. A to z tego powodu że jak wspomniałem przy niskich temperaturach powietrza dzieje się to często. Na mrozie - bywa, że nawet przy delikatnym ruszaniu.
Wtedy jest to upierdliwe. Ponoć chodzi o regulację ciśnienia w parowniku czy coś takiego.
Podobnie jest zaraz po tankowaniu: bywa że ruszam na LPG i gaśnie. Po 2-3 minutach jest ok.
To z kolei pewnie ma związek z oziębieniem gazu przez świeżo dopuszczony.
Jak będę wiedział już co i jak to na pewno dam znać w tym temacie.

Re: 2.2 GT Gaz

: 2009-06-16 10:42
autor: Kocureq
Ale to chyba akurat pożądany efekt - uczy nie pałować silnika na zimnym :)

Re: 2.2 GT Gaz

: 2009-06-16 19:55
autor: Scyzor
Oj kocurze... :roll:
Nie uruchamiam turbiny póki nie mam wskazówki temperatury na minimum chociaż :?

Re: 2.2 GT Gaz

: 2009-06-28 16:24
autor: archeolog
Zakupiłem używaną instalkę BRC Sekwencja która pracowała w Probie za nie dużą kasę ktoś mógł by mi wytłumaczyć dokładnie jak taką instalacje sie montuje , nie nie zmierzam jej montować sam ale nie chce być zielony , Wiec co się wierci i gdzie itp ...Moze ktoś sie pokwapi z aparatem :D

Re: 2.2 GT Gaz

: 2009-08-03 19:02
autor: pene_czw
Mi wiercił w tym czymś gdzie jest napis 2.2TURBO tak od przodu :P potem jakies kabeki, komp STAG200 po prawej stronie, reduktor jakis po lewej stronie i ... chodzi:P PoWoDzEnIa;-)

ps. Jest ktoś na forum komu stag200 pracuje bardzo dobrze w 2.2GT ??;> i podpowie gdzie jechać z regulacją?

Re: 2.2 GT Gaz

: 2009-08-04 01:30
autor: karolo
u mnie w galerii sa fotki jak wyglada sekwencja pod maska w 2,2 ;)

Re: 2.2 GT Gaz

: 2009-08-07 16:25
autor: pene_czw
Ludzie, kto ma z Was Stag200 w 2.2GT ?? Potrzebuje wsparcia;]