Na cieplym (ale bez katunku
 ) tez dymi na bialo?Jesli tak to moze byc ci zjadac plyn.
 ) tez dymi na bialo?Jesli tak to moze byc ci zjadac plyn. ) tez dymi na bialo?Jesli tak to moze byc ci zjadac plyn.
 ) tez dymi na bialo?Jesli tak to moze byc ci zjadac plyn. 
   
 
 I też szaro niebieski, czekam na drugi silnik za 2 miechy będę miał narazie leje gęstszy olej i na zimno zbijam go na jak najniższe obroty... Jak się nagrzeje to już jest git
 I też szaro niebieski, czekam na drugi silnik za 2 miechy będę miał narazie leje gęstszy olej i na zimno zbijam go na jak najniższe obroty... Jak się nagrzeje to już jest git  Zauważyłem że jeszcze jak hamuje silnikiem i potem depnę gaz to chmurkę puści niebieską i według mnie mam uszczelniacze posypane... Teraz tłumacze w razie czego proszę mnie poprawić
 Zauważyłem że jeszcze jak hamuje silnikiem i potem depnę gaz to chmurkę puści niebieską i według mnie mam uszczelniacze posypane... Teraz tłumacze w razie czego proszę mnie poprawić  Gdy hamuje silnikiem silnik ma zamknięta przepustnice też robi się duże podciśnienie w ssącym i ciągnie przez uszczelniacze olej(Przeżyły 200tyś.) Rozbierałem 2 silniki FS i w dwóch przypadkach pierścienie olejowe były zapieczone.... Nie wiem jak u mnie to wygląda ale pewnie tez trochę są zapieczone... Jeżdżę na elfie 15w40 Czy jest sens wymieniać uszczelniacze żeby chociaż trochę mniej na zimno kopcił ?? (2-3 miesiące mam silniczek zdrowy z pewnego miejsca
 Gdy hamuje silnikiem silnik ma zamknięta przepustnice też robi się duże podciśnienie w ssącym i ciągnie przez uszczelniacze olej(Przeżyły 200tyś.) Rozbierałem 2 silniki FS i w dwóch przypadkach pierścienie olejowe były zapieczone.... Nie wiem jak u mnie to wygląda ale pewnie tez trochę są zapieczone... Jeżdżę na elfie 15w40 Czy jest sens wymieniać uszczelniacze żeby chociaż trochę mniej na zimno kopcił ?? (2-3 miesiące mam silniczek zdrowy z pewnego miejsca  )
 ) Ja będę miał silnik z 95 też do mnie nie podejdzie z kolektorem ssącym wydechowy jest inny ale pasuje
 Ja będę miał silnik z 95 też do mnie nie podejdzie z kolektorem ssącym wydechowy jest inny ale pasuje  Ssący jest inny różni sie przepustnicą z ego co zauważyłem
 Ssący jest inny różni sie przepustnicą z ego co zauważyłem  
 
Zawody kto szybciej silnik przełożyKocureq pisze:paq19 - skąd jesteś? może się spotkacie razem i zrobicie sobie "engine swap party"?
 Kto się zapisuje :d Z niebieskim własnoręcznie wyciągałem górą tylko kolektory miałem odpięte
 Kto się zapisuje :d Z niebieskim własnoręcznie wyciągałem górą tylko kolektory miałem odpięte  Katorga ale wyszedł
 Katorga ale wyszedł 

 Hm... ale czekaj, nie mam swojego, to nie - nie pożyczę ci, bo mi się bilans musi zgadzać
 Hm... ale czekaj, nie mam swojego, to nie - nie pożyczę ci, bo mi się bilans musi zgadzać 

He, hePajda16v pisze:Zawody kto szybciej silnik przełożyKto się zapisuje :d Z niebieskim własnoręcznie wyciągałem górą tylko kolektory miałem odpięte
Katorga ale wyszedł
MiH pisze:hehe - a przedwczoraj? Jak nie siłowo. Ale wspólny cel! I osiągnięty! 3 silniki wyjęte w 6 godzin! Panowie! Można!OLEY pisze:Ale my z MiHem są dwa inteligenty i siłowo nie rozwiązujemy problemów.
Tak, że bijcie rekordy.OLEY pisze:Baaa!
Powiedziałbym nawet, że 5 godzin. Z godzinę to zajęło nam
rozłożenie sprzętu, kluczy, pociągnięcie przedłużaczy, itd., potem
pozbieranie wszystkiego, śrub, kluczy, przewiezienie silników i zapakowanie ich na samochód.
 
 

