Strona 5 z 16
: 2006-03-07 14:24
autor: Mr. Cynk
Jaapko pisze:Znalazłem obok Białegostoku zakład zajmujący się regeneracją amorków, uzbierałem kasę, dzwonię przed chwilą do gościa a on mi mówi że jak zrobi to nie będzie regulacji. Ale się wqrwiłem. Typ mówi że tego nie da się zrobić i że ustawia twardość na stałe. Leci mi już całe zawieszenie przez te amorki, myślałem że w końcu to zrobię a tu taki ..uj. Chłopaki poradźcie co robić, zregenerować bez regulacji, szukać używanych (ostatnio kupiłem używane na przód, jeden włożyłem a drugi też cieknie, dobrze że zrezygnowałem z kupna tylnych), wstawić zwykłe bez regulacji (drożej wyjdzie) czy wybrać się na wycieczke do Warszawy i zregenerować. A ta firma o której pisał pelot to regeneruje dobrze, czyli przez jakiś czas są jak nowe i regulowane?
Pozdrawiam
Które ci poszły tak konkretniej?
jak coś to mam przód w "zapasie", używany ale jest ok.
nie cieknie, świeżo zregenerowany.
: 2006-03-07 14:51
autor: Lisiu
Cynki pisze:
jak coś to mam przód w "zapasie", używany ale jest ok.
nie cieknie, świeżo zregenerowany.
nie chciał byś ich opchnąć

właściwie potrzebuje jedynie strone kierowcy ale ostateczne moge wziąść dwa

: 2006-03-08 09:32
autor: Jaapko
Problem w tym że u mnie ciekną. Kupiłem używane na przód z czego jak się okazało jeden ciekł. Wymieniłem więc tylko jeden (nie wiem jednak w jakim on jest stanie bo u mnie wszystko stuka) i zostały mi trzy, tył i jeden z przodu. Chyba się wybiorę do Warszawy w poniedziałek i zregeneruję. W jeden dzień chyba się wyrobią? Tylko słaba jest moja znajomość Warszawy więc mam do was prośbę czy ktoś mógłby mi pomóc dojechać do regeneracji.
: 2006-03-08 09:38
autor: Sqad
Wszystko da się zrobić, wszystko zależy od godziny i mojej dyspozycji.
: 2006-03-08 09:47
autor: Jaapko
Najlepiej z rana, tak żeby zdążyli zrobić. A w tym zakładzie na ul.Grochowskiej 44 to dobrze robią?
: 2006-03-08 13:16
autor: Sqad
nie, to jest 500m od mojego domu.
: 2006-03-08 13:41
autor: Jaapko
To gdzie w takim razie regenerować? Znacie jakąś sprawdzoną firmę?
: 2006-03-08 21:11
autor: Pelot
jak chcesz to dam CI namiary jeszcze w piasecznie
ceny od 130(bez osłonek i odbojów),bądz z nowym wkładem KYB to już koszt 190,dzisiaj tam byłem rozmawiałem z właścicielem,facet trochę krzykliwy i narwany lecz konkretny fachowiec
przód zrobią w jakieś 5godz.
A z regulacją sie juz możesz pożegnać na zawsze...
: 2006-03-08 21:30
autor: waluś
A z regulacją sie juz możesz pożegnać na zawsze
to po co regenerować jak KYB olejowe można kupić za 270 zł sztuka ??
: 2006-03-08 22:20
autor: Marcos
: 2006-03-08 22:21
autor: Jaapko
Panowie to co mam zrobić jak chce mieć z regulacją? Nie ma w Polsce zakładu który regeneruje porządnie? Nie załamujcie!!!
: 2006-03-08 22:55
autor: Sh(.)(.)ters
Tu regenerowałem swoje:
(022) 7871357 Wołomin. Ulicy nie pamiętam, ale łatwo trafić po telefonie do nich.
Regenerują na twardo - zimą w mrozy jest nawet nieznośnie twardo. Amory trzymają już rok, ale regulacja twardości nie działa...
: 2006-03-08 23:30
autor: Bogdan9999
Dobra a rzućcie ceną za nowe regulowane. Bo jestem ciekaw jak tam z tym jest ja na gwałt muszę wymienić przednie.
: 2006-03-09 08:21
autor: Pelot
Jaapko pisze:Panowie to co mam zrobić jak chce mieć z regulacją? Nie ma w Polsce zakładu który regeneruje porządnie? Nie załamujcie!!!
jak chcesz mieć regulacje to musisz kupić nowe,nie ma w polsce zakładu który Ci zregeneruje amorka i będziesz miał regulacje.
: 2006-03-09 10:03
autor: Jaapko
W takim razie nie mam co jechać w Polskę tylko zregeneruje na miejscu. A ile by kosztowały nowe regulowane?
: 2006-03-09 10:26
autor: Pelot
w polsce jeszcze nie słyszałem aby były w sprzedaży,może w jakimś sklepie co się zajmuje tylko amerykanami,
albo z US,ceny nawet przystępne,porównując np z.
to po co regenerować jak KYB olejowe można kupić za 270 zł sztuka ??
to ja bym już wolał sciągnąc sobie z US.4szt.
: 2006-03-09 10:35
autor: Jaapko
A orientujesz się jaki byłby przybliżony koszt ściągnięcia z USA.
: 2006-03-09 12:54
autor: waluś
to ja bym już wolał sciągnąc sobie z US.4szt
hmmm ale za komplet na oś z USa jeden koleś od nas zaproponował mi ok 1000 zł, więc nawet w stanach cena nie jest tak przystępna

: 2006-03-09 18:41
autor: Bogdan9999
No to wreszcie ile za nówki ze stanów regulowane ?? Bo ja na przedzie prawie nie mam a jak już to brać 4 sztuki

: 2006-03-09 19:02
autor: waluś
Nie moge znaleźć musze popytać

Ale gość proponował mi sprowadzenie za około 1000 zł za parę Więc cena warta uwagi.
Popytam i jak znajde typa to wam podrzuce

: 2006-03-11 22:00
autor: Robert
Podpuszczony przez Drzymka (który nie doczytał "exc.") zacząłem szukać i ku mojemu zaskoczeniu jeszcze Monroe chwali się, że oferuje amorki do wersji z regulowanym zawieszeniem:
http://www.monroe.com/catalog_lookup/E_ ... 9&LST=1082
Po wczytaniu się w szczegóły i porównaniu numerów części (regulowanych i nie) -
niedorżnięte parchawe cioty oferują załącznik f:66 - jak wymienić amortyzatory regulowane na nieregulowane. Pewnie dokładnie to samo, co KYABA w wymienionym wcześniej załączniku C:
FORD PROBE GT 1989-92 — with PRC (Programmed Ride Control)
1. Remove strut actuators.
2. Unplug PRC module located under the passenger seat.
3. Remove & install struts per instruction sheet supplied with units.
4. Use the following units: Right Front, 235046 Left Front, 235046 Rear.
...i proszę mi tu tylko nie cenzurować ekspresji! 
: 2006-03-11 22:11
autor: Drzymek
To ja mam pytanie:
Czy jest ku**a miejsce na tym świecie gdze można dostać nowe, regulowane amortyzatory do Forda Probe Ist gen 89-92???

: 2006-03-12 00:49
autor: Bogdan9999
: 2006-03-12 08:39
autor: Maxxum
Nie wiem jak u innych, ale ja osobiście bardzo sobie chwalę to złudzenie
Co do regulowanych amorków - słyszałem z pewnego źródła że ELVIS je gdzieś produkuje pokątnie

: 2006-03-12 10:43
autor: Lisiu