Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
kody bledow silnika
Re: kody bledow silnika
a dlaczego nie??Zupelnie inne warunki co do zaplonu ma LPG.A jak wyjasnisz motyw taki,ze na lpg chodzil na 6cylindrow a na Pb na 5??Okazalo sie,ze porcelanka na swiecy pekla.Dziwne,dlaczego na lpg normalnie chodzil??Zrob pomiar rezystancji cewki na dzien dobry.
- batigol67
- Posty: 694
- Rejestracja: 2012-10-19 07:35
- Samochód: Ford Probe 2.5
- Galeria: viewtopic.php?t=21849
Re: kody bledow silnika
Chodzi na benzynie na 6 garów jak by chodził na 5 to bym czuł trząsł by sie obrotek i silnik.mi pobiera silnik 1 litr przy ostrej jezdzie na tys km.Czy sonda by mogła miec cos do tego?Tzn do szarpania jakby odczytywała olej w spalinach.Błędne wskazania nie wiem.Ktore piny ta rezystancja cewki?waldii pisze:a dlaczego nie??Zupelnie inne warunki co do zaplonu ma LPG.A jak wyjasnisz motyw taki,ze na lpg chodzil na 6cylindrow a na Pb na 5??Okazalo sie,ze porcelanka na swiecy pekla.Dziwne,dlaczego na lpg normalnie chodzil??Zrob pomiar rezystancji cewki na dzien dobry.
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5256
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: kody bledow silnika
przy 2.0 z rocznika '94r i to jeszcze Euro?infernoblade pisze:Błędy były sprawdzane na komputerze. Wszystkie pojawiły się dopiero po wymianie silnika.

Błędy sczytaj diodą a nie jakimiś kompami chińskimi, bo ja błędów 45-57-72 nie kojarzę no chyba że 45 pokazuje jako centralny czujnik zderzeniowy że jest źle zamontowany. ale poza tym nie ma takich kodów, a bynajmniej o nich nie słyszałem. więc znajdź instrukcję jak posprawdzać sobie błędy i dopiero napisz jakie ci wykazało

- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5256
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: kody bledow silnika
przy 2.0 z rocznika '94r i to jeszcze Euro?infernoblade pisze:Błędy były sprawdzane na komputerze. Wszystkie pojawiły się dopiero po wymianie silnika.

Błędy sczytaj diodą a nie jakimiś kompami chińskimi, bo ja błędów 45-57-72 nie kojarzę no chyba że 45 pokazuje jako centralny czujnik zderzeniowy że jest źle zamontowany. ale poza tym nie ma takich kodów, a bynajmniej o nich nie słyszałem. więc znajdź instrukcję jak posprawdzać sobie błędy i dopiero napisz jakie ci wykazało

- batigol67
- Posty: 694
- Rejestracja: 2012-10-19 07:35
- Samochód: Ford Probe 2.5
- Galeria: viewtopic.php?t=21849
Re: kody bledow silnika
Wczoraj sprawdzałem kompresje i 1 cylinder 12.5 bara a reszte po 11bar.Tylko że zaniepokoiła mnie swieca na 1 cylindrze cała czarna tak jakby była bogata mieszanka reszta wszystkie brązowawe.Moze leje mi 1 wtrysk i stąd te problemy?Tylko czemu wieksza kompresja na jednym?Nagar sie zebrał?
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: kody bledow silnika
Sam sprawdzałem da sięRomas pisze:przy 2.0 z rocznika '94r i to jeszcze Euro? więc albo ktoś cię nabił w butelkę albo ..... hmm no właśnie.
Błędy sczytaj diodą a nie jakimiś kompami chińskimi, bo ja błędów 45-57-72 nie kojarzę no chyba że 45 pokazuje jako centralny czujnik zderzeniowy że jest źle zamontowany. ale poza tym nie ma takich kodów, a bynajmniej o nich nie słyszałem. więc znajdź instrukcję jak posprawdzać sobie błędy i dopiero napisz jakie ci wykazało

Błąd 45:cont:1 primary circuit fault koer: air injection misdirected
Błąd 57:octane adjusting servo pin in use cont:nps circution open
Błąd 72: powerinterruption detected koer:insufficiety map/maf change-dynamic test
Błąd 34: egr valve position/presure fed back egr closed voltage expected
Błąd 23: tp voltage >or< expected
mogłem walnąc jakąś literuwke w opisach błędów ale ogólnie takie wyszły i pare iinnych przejściowych które dało się wykasowac i nie wróciły
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1888
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Re: kody bledow silnika
Można Romas , można - potrzebna przejściówka Mazdy z OBD I na II i 60% programów(gdzieś mam spisane) zczyta błędy ale tylko błędy, nic się więcej nie uzyska (spalanie, temperatury itp ) z OBD I.Romas pisze:przy 2.0 z rocznika '94r i to jeszcze Euro? więc albo ktoś cię nabił w butelkę albo ..... hmm no właśnie.
23 - Right Heated Oxygen Sensor (RHO2S) - voltage always below 0.55V
Prawa (tylna) sonda lambda - napięcie poniżej 0.55V
34 – Elektrozawór regulacji wolnych obrotów A
a resztę poszukaj sobie

Ostatnio zmieniony 2013-12-29 22:34 przez Sallmo, łącznie zmieniany 3 razy.
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5256
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: kody bledow silnika
Ale ja nie napisałem że się nie da tylko że takie błędy nie występują, bynajmniej ja o nich nie słyszałem ani nie czytałem
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: kody bledow silnika
Wiem co te błędy oznaczają ale zastanawiam się czy jakiejś kostki nie podłączyłem odpowiadającą za te elementy bo tak jak mówię przed wymianą silnika wszystko było ok a tu naraz w przeciągu miesiąca czy dwóch padła sonda (a nawet 2 bo już podmieniałem) egr i wogóle? I coś mi tu nie pasuje 

''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3439
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Na wsi.
Re: kody bledow silnika
A jak przekładałeś silnik?
Uzbrajałeś w czujniki i resztę osprzętu goły silnik, czy zrobiłeś plug&play z innego rocznika?
Może czujniki z przełożonego silnika(jeśli włożyłeś uzbrojony) nie lubią się z Twoim ECU?
Uzbrajałeś w czujniki i resztę osprzętu goły silnik, czy zrobiłeś plug&play z innego rocznika?
Może czujniki z przełożonego silnika(jeśli włożyłeś uzbrojony) nie lubią się z Twoim ECU?
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: kody bledow silnika
Wymieniałem sam silnik, osprzęt był z mojego, ale cała wiązka była poza autem.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- Kery 94
- Posty: 29
- Rejestracja: 2013-03-03 17:05
- Samochód: Ford Probe II 2.5V6 1994r
- Lokalizacja: Gryfice
Bład 12 oraz sondy
Witam.
Dzisiaj delikatnie przestawiłem TPS ( odkręciłem te dwie śrubki i delikatnie przestawiłem do góry) po odpaleniu samochodu i przejechaniu kilku metrów zapaliła się kontrolka check engine. Po sprawdzeniu jest to błąd 12. Dodam ze przed przestawienie TPSu wszystko było w porządku.
Drugą sprawa są sondy w moim Probe. Już trzecie sondy są wstawione a nadal wyskakują błędy na obecnych sondach NTK jest to błąd 15 (lewa przednia sonda lambda - napięcie poniżej 0.55V) oraz błąd 23 (prawa tylna sonda lambda napięcie poniżej 0.55V). Natomiast na poprzednich wyskakiwały błędy 17 ( lewa przednia sonda lambda napięcie nie zmienia się ) oraz błąd 23.
Dodam że dwa tygodnie temu wymieniłem :
- kable WN
- świece
- filtr paliwa
- króciec od Vrisu
Nie mam pojęcia o co chodzi z tymi błędami, a samochodem szarpie i nie da się jeździć
(
Pozdrawiam
Dzisiaj delikatnie przestawiłem TPS ( odkręciłem te dwie śrubki i delikatnie przestawiłem do góry) po odpaleniu samochodu i przejechaniu kilku metrów zapaliła się kontrolka check engine. Po sprawdzeniu jest to błąd 12. Dodam ze przed przestawienie TPSu wszystko było w porządku.
Drugą sprawa są sondy w moim Probe. Już trzecie sondy są wstawione a nadal wyskakują błędy na obecnych sondach NTK jest to błąd 15 (lewa przednia sonda lambda - napięcie poniżej 0.55V) oraz błąd 23 (prawa tylna sonda lambda napięcie poniżej 0.55V). Natomiast na poprzednich wyskakiwały błędy 17 ( lewa przednia sonda lambda napięcie nie zmienia się ) oraz błąd 23.
Dodam że dwa tygodnie temu wymieniłem :
- kable WN
- świece
- filtr paliwa
- króciec od Vrisu
Nie mam pojęcia o co chodzi z tymi błędami, a samochodem szarpie i nie da się jeździć

Pozdrawiam
Ktoś chętny na jakieś plastiki do II gen ? Albo inne części ?
- batigol67
- Posty: 694
- Rejestracja: 2012-10-19 07:35
- Samochód: Ford Probe 2.5
- Galeria: viewtopic.php?t=21849
Re: Bład 12 oraz sondy
Masz LPG?Jak szarpie a wymieniłeś Swiece kable to może kopułka sie kończy.Odłącz kleme z aku i sprawdz jeszcze raz błędy po przejechaniu się.
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5256
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Bład 12 oraz sondy
Witam Cie kolego.
Widać że chyba nie zapoznałeś sie z jednym, z ważniejszych tematów , które powinieneś przeczytac po rejestracji na forum, ale nic straconego nie musisz już go szukać masz go tutaj
http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=2&t=2277
Jak przeczytasz to zrozumiesz ( mam taką nadzieję) ze zakładanie kolejnych identycznych tematów które istnieją już na forum jest tworzeniem śmietnika i bałaganu. a naprawdę nie jest chyba problem użyć opcji szukaj i napisać swój post np. tu
http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php ... 99d%C3%B3w
Mam nadzieję ze następnym razem nie popełnisz takiego błędu
Widać że chyba nie zapoznałeś sie z jednym, z ważniejszych tematów , które powinieneś przeczytac po rejestracji na forum, ale nic straconego nie musisz już go szukać masz go tutaj

Jak przeczytasz to zrozumiesz ( mam taką nadzieję) ze zakładanie kolejnych identycznych tematów które istnieją już na forum jest tworzeniem śmietnika i bałaganu. a naprawdę nie jest chyba problem użyć opcji szukaj i napisać swój post np. tu

Mam nadzieję ze następnym razem nie popełnisz takiego błędu

- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Bład 12 oraz sondy
Jezu Romas, wez zostan modem i przenos od razu tematy a nie opierdzielaj kazdego z gory bo kazdy sie zniecheca przez to, zasady zasadami i doskonale to rozumiem ale jak bedziesz kazdego opierdzielal na wstepie to przestanie pisac, nie lepiej napisacpo prostu ze juz byl taki temat i po prostu go przeniesc? Chyba nie mamy miliona nowych tematow co godzine zeby nie dalo sie tego ogarnac a kazdemu ulatwi i umili robote a nie ciagle odsylanie do jakichs regulaminow i zasad forum... Naprawde uwazasz ze komus sie chce to czytac i to zrobi? O_o nie zrozum mnie zle ale wydaje mi sie ze to nie do konca dobre podejscie do nowych uzytkownikow...
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3439
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Na wsi.
Re: Bład 12 oraz sondy
Jeśli kolego Kery masz instalację LPG i wlutowałeś się z kablem od kompa gazu do sondy, to tak będzie 

Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- batigol67
- Posty: 694
- Rejestracja: 2012-10-19 07:35
- Samochód: Ford Probe 2.5
- Galeria: viewtopic.php?t=21849
Re: Bład 12 oraz sondy
jak ma instalacje LPG jeszcze zwykły to sondy bedzie wywalało cały czas chyba ze bedzie jezdził na benzynie cały czas.Nawet emulatory mają i wywala.
- Kery 94
- Posty: 29
- Rejestracja: 2013-03-03 17:05
- Samochód: Ford Probe II 2.5V6 1994r
- Lokalizacja: Gryfice
Re: Bład 12 oraz sondy
Tak tak mam instalacje LPG. Ale na początku szarpanie wyskakiwało tylko i wyłącznie na benzynie a na gazie szlo dosyć gładko.
A co do wlutowanych kabli do sondy to nie mam pojęcia, kupiłem go już z taka instalacją i za bardzo się w nią nie wgłębiałem. Da rade to jakoś zrobić bo przez to nie ma żadnej jazdy
I co z tym błędem 12 ?
A co do wlutowanych kabli do sondy to nie mam pojęcia, kupiłem go już z taka instalacją i za bardzo się w nią nie wgłębiałem. Da rade to jakoś zrobić bo przez to nie ma żadnej jazdy

Ktoś chętny na jakieś plastiki do II gen ? Albo inne części ?
- batigol67
- Posty: 694
- Rejestracja: 2012-10-19 07:35
- Samochód: Ford Probe 2.5
- Galeria: viewtopic.php?t=21849
Re: Bład 12 oraz sondy
Jak zacząłes ruszać ten TPS to go cofnij tak jak był mniej wiecej narazie i zobaczysz.A najlepiej odłącz kleme ,podepnij i zobaczysz czy dalej wywali ten błąd.Pozatym jak szarpie na benzynie to może przepływomierz szwankuje już.Ja miałem to samo.
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5256
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Bład 12 oraz sondy
Widać ze z instalacjami gazowymi macie mało do czynienia. to że jest LPG podłączone pod sondę, to nic nie zmienia i na nic nie wpływa, podłączenie do sondy jest tylko wykorzystywane, w momencie ustawiania gazu na komie. w trakcie normalnej jazdy na co dzień nie pobiera komp żadnego sygnału z niej i w niczym nie przeszkadza.
podobnie jak instalacja , jaka by nie była, jeśli jest 100% sprawna i prawidłowo ustawiona to nie ma opcji żeby wywalało błędy.
Więc gadania ze tak już będzie to jest jedna wielka bzdura.
Maxxum jak możesz to podklej temat do istniejącego, dzięki
podobnie jak instalacja , jaka by nie była, jeśli jest 100% sprawna i prawidłowo ustawiona to nie ma opcji żeby wywalało błędy.
Więc gadania ze tak już będzie to jest jedna wielka bzdura.
Maxxum jak możesz to podklej temat do istniejącego, dzięki

- Kery 94
- Posty: 29
- Rejestracja: 2013-03-03 17:05
- Samochód: Ford Probe II 2.5V6 1994r
- Lokalizacja: Gryfice
Re: Bład 12 oraz sondy
Odłączyłem aku na cała noc. Właśnie jestem po jeździe próbnej. Check nadal się zapala dodam że jechałem ciągle na benzynie.
Jak odczytywałem błędy włączył się wentylator. Już nie mam błędu 12. Ale pojawiły się inny.
- 15 (lewa przednia sonda lambda napięcie poniżej 0.55V)
- 23 (prawa tylna sonda lambda napięcie poniżej 0.55V)
- 24 (prawa tylna sonda lambda napięcie nie zmienia się)
- 29 (zawór sterujący układem recyrkulacji spalin)
Jak odczytywałem błędy włączył się wentylator. Już nie mam błędu 12. Ale pojawiły się inny.
- 15 (lewa przednia sonda lambda napięcie poniżej 0.55V)
- 23 (prawa tylna sonda lambda napięcie poniżej 0.55V)
- 24 (prawa tylna sonda lambda napięcie nie zmienia się)
- 29 (zawór sterujący układem recyrkulacji spalin)
Ktoś chętny na jakieś plastiki do II gen ? Albo inne części ?
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5256
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Bład 12 oraz sondy
wentylator Ci się włączyl bo jest źle TPS ustawiony
- Kery 94
- Posty: 29
- Rejestracja: 2013-03-03 17:05
- Samochód: Ford Probe II 2.5V6 1994r
- Lokalizacja: Gryfice
Re: Bład 12 oraz sondy
Ale teraz nie pokazuje błędu TPSu
Ktoś chętny na jakieś plastiki do II gen ? Albo inne części ?
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5256
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Bład 12 oraz sondy
Bo go widzi i działa, ale nie oznacza to że jest prawidłowo ustawiony.
co z tego ze masz rower i jakoś jeździ skoro ma koła kwadratowe, wygodnie by Ci było nim jeździć ?
co z tego ze masz rower i jakoś jeździ skoro ma koła kwadratowe, wygodnie by Ci było nim jeździć ?

- Kery 94
- Posty: 29
- Rejestracja: 2013-03-03 17:05
- Samochód: Ford Probe II 2.5V6 1994r
- Lokalizacja: Gryfice
Re: Bład 12 oraz sondy
No oki oki
TPS przestawiony tak jak był mniej więcej. Ale nadal mam zagwozdkę z tymi sondami
i nie mam pojęcia czemu teraz wywala jeszcze solenoid EGR


Ktoś chętny na jakieś plastiki do II gen ? Albo inne części ?