Strona 5 z 16

: 2007-03-20 21:29
autor: mayday23
Chyba to sobie odpuszcze, tydzień temu kupiłem kable do świec sentecha czy jakoś tak w JC. a dziś sprawdzałem i maja przebicie, więc może to przez te kable. Chyba je zareklamuje tylko jakie wybrać żeby były dobre?

: 2007-03-20 21:32
autor: HellHound
Bolała ręka po sprawdzeniu? :twisted:

: 2007-03-20 23:06
autor: mayday23
Nie ręka, a co najwyżej, portfel sie pewnie znowu skurczy. No ale takie to są uroki V.

: 2007-03-21 06:37
autor: OLEY
A skąd wiesz, że mają przebicie?
Jeżeli kable mają przebicie, to nie może, a na pewno przez kable.

: 2007-03-21 10:44
autor: Kocureq
OLEY pisze:Kocureq, musisz przeliczyć kreski i odpowiednio podzielić. :D :wink:
Ty sie smiej, normalnie miedzy tysiacami obrotów są 3 kreski, środkowa grubsza, więc po 250 na każdą. Natomiast między 0 a 1000 są 2 - jak wy tam widzicie różnicę między 650 a 750???

: 2007-03-21 11:14
autor: Ronin
Ja widzę - ciężko to wytłumaczyć bez obrotomierza przed oczami :wink:

: 2007-03-21 11:47
autor: Kocureq

: 2007-03-21 19:25
autor: mayday23
Bo iskra idzie z boku po fajce.

: 2007-03-21 19:43
autor: Indi
Jedyny słuszny kierunek to NGK, chyba że należysz do osób które lubią oszczędzać i narzekać.

: 2007-03-21 20:06
autor: OLEY
Indi pisze:Jedyny słuszny kierunek to NGK,
Też jestem tego samego zdania.

: 2007-03-22 01:13
autor: mayday23
Też tak mi się wydawało za te badziewy zapłaciłem po dużej zniżce niecałe 200zł, ale teraz żałuję. Więc chyba dołożę drugie 200 i łyknę NGK :)

: 2007-03-22 16:56
autor: Indi
NGK-a przewody można kupić za 300pln, jak dobrze poszukasz i to bez zniżek.

: 2007-06-06 19:07
autor: longer1234
Czy ktoś może mi napisać gdzie dokładnie znajduje się silnik krokowy, chciałem go przeczyścić bo coś nie tak jest z obrotami, ale nie mogę go zlokalizować. Trudno go wymontować?

: 2007-06-23 23:00
autor: _/Damian\_
Witam!
Jeśli chodzi o moją zabaweczkę jaką jest jednostak 2,5V6 to sprawa ma się następująco. Swego czasu miałem duuuże problemy z modułem zapłonowym, słałem do naprawy do Torunia>>>Yakuza-efekt=TANDETA! Maksymalnie ile udało mi się przejechać po naprawie to było z jakieś 100km, później moduły padały po niespełna 30km. Poirytowany zawiozłem auto do mechanika założył mi moduł zastępczy-zewnętrzny. Auto pojeździło może z tydzień=padło. Okazało sie że brak iskry=padłą cewka. Kupiłem oryginalną cewkę Motocraftu, założyłem i jeździ:) Mam natomiast problem typu, że po włączeniu auto obroty wynoszą +/- 700, ale gdy auto przejedzie jakiś dystans i wrzucę na luz to obroty schodzą do 500, a czasem nawet 250-300!!! Niezależnie od tego co w danej chwili mam włączone, czy to klimę czy nawiewy. Nie mam pojęcia co może być przyczyną, jak myślicie???

: 2007-06-23 23:58
autor: crupek
załóż moduł taki jak masz schemat na http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=42 i powinno być ok.

: 2007-06-24 00:22
autor: _/Damian\_
Dzięki za radę! Myślisz, że to może być wina modułu? Auto mi wprawdzie nie gaśnie, ale mechanik mówi, że zamontował jakiś modu zewnetrzny. który niby pochodzi od VW (taka tam kostka wpięta jest na trzy przewody). Powiedzcie mi tylko czy może mieć na to wpływ jakość świec, ale świece wymieniałem z jakieś 10000tyś.km , a może owy Virs, który stweirdzono, że u mnie jeden z dwoch nie dziala. Jak myślicie? Bo kable WN mam nówki.

: 2007-06-25 19:04
autor: Ronin
Damian a po wymianie cewki ustawiałeś ponownie zapłon? Zapewne aparat był wyciągany i zmieniono nastawy.

Skaczą Obroty

: 2007-12-02 02:04
autor: Trasecom
Witam wszystkich Klubowiczów . Mam dziwny problem z moim Probe .
Dużo czytałem apropo Virs i innych problemów dotyczących aparatu zapłonowego , kabli , cewek itp. Auto mam od 8 miesięcy i wsadziłem troche już kasy rzeby doprowadzić moje autko do stanu celującego . Ale jednej usterki nie mogę zdiagnozować ani usunąć . Objawy dość szokujące . Moja V pracuje super . Nic pływają obroty . Virs są oki . Kable nowe . Cewka zewnętrzna nowa . Świece też . Objawy usterki są następujące . Wciskam gaz do połowy auto przyspiesza oki . Wcisnę pedał gazu tak na oki 3/4 i następuje tak jak by zanik iskry na świecach . Znaczy skaczą obroty . I nie zależnie czy wciśnięcie gazu jest przy obrotach 1500 , 3000 , 6000, . Ciekawe jest też to że jeżeli docisnę pedał gazu na max . Znaczy mine to położenie gazu jest oki . Auto rwie jak dzikie . Dużo czasu szukałem jakiegoś pokrewnego tematy ale nic nie znalazłem na ten temat . Ani na http://ford-probe.net/forum/ ani tu . Co wy o tym sądzicie bo nareszcie chce się pokazać 100% sprawnym probe na zlocie .

EDIT:
Zastanawiam sie nad czujnikiem otwarcia przepustnicy... Może to to . Jak ten czujnik sprawdzić ??? :shock:

: 2007-12-02 08:59
autor: OLEY
Witaj.
Po pierwsze - staraj się nigdy nie pisać postu pod postem, a edytuj poprzedni.
Po drugie - jak przeczytałem tytuł, to od razu postanowiłem zamknąć temat,
bo o skaczących obrotach, to było w ... i jeszcze trochę. :wink:

Twój problem jest jednak troszkę inny i na razie zostawię. Przyznam się, że nie do końca
rozumiem co masz z tymi obrotami. Co według Ciebie znaczy, że one skaczą?

Czy przy tej pozycji wciśnięcia gazu (3/4), samochód się dusi, przerywa, zamula,
czy wskazówka obrotów wariuje? No nie wiem do końca. :roll:

Wytłumacz dokładnie, co się dzieje z autem. Możliwe, że to czujnik
otwarcia przepustnicy, ale czemu taki tytuł? Co z tymi obrotami?

Pozdrawiam.

Ps. A tak a'propo mojego - "po pierwsze", to proponuję zajrzeć tutaj:

:arrow: Kilka porad dla nowego użytkownika.

I przyswoić sobie te punkty. :wink:

: 2007-12-02 09:01
autor: Ero
Jest odpowiedz na pewno wystarczy wpisac w wyszukiwarce "nierowne obroty" i zaznaczyc wyszukiwanie wszystkich słow.A co do Ciebie to fajnie ze sie zarejestrowałes tylko po to zeby zadac pytanie a potem znikniesz jak wiekszosc.Nawet przywitac Ci sie nie chciało!!!

: 2007-12-02 09:26
autor: HellHound
Ero daj mu spokój :wink: Napisał " Witam wszystkich Klubowiczów" :lol:

: 2007-12-02 09:47
autor: Ero
Ciekawe czy chociaz napisze co było jak rozwiaze problem :? :?: Normalnie oni nas traktuja jak ksiazke ktora mozna wypozyczyc i oddac jak juz niepotrzebna :x

: 2007-12-02 10:10
autor: OLEY
Ero wyluzuj. :D
Dzisiaj jest niedziela. :wink:
Nie wszyscy potrafią zacząć przygodę z forum tak jak Ty.
Nie każdy urodził się z dwunastką i czternastką (chodzi o klucze do śrub) i myszką w rękach więc nie ma się co unosić. :wink:

Będzie chciał, to z nami będzie. Jeżeli nie, to cóż... - takie życie. :D
Jednak pomóc koledze, to chyba jeszcze możemy prawda?

: 2007-12-02 11:48
autor: totmes (gonciu)
hej, jakby nie patrzeć to mama podobne problemy z obrotami i raczej sie juz do tego przyzwyczailem juz prawie wszystko posprawdzałem wymieniłem i nic, wiec dałem sobie spokój

: 2007-12-02 12:01
autor: Ero
OLEY pisze:Ero wyluzuj. :D
Dzisiaj jest niedziela. :wink:
Nie wszyscy potrafią zacząć przygodę z forum tak jak Ty.
Nie każdy urodził się z dwunastką i czternastką (chodzi o klucze do śrub) i myszką w rękach więc nie ma się co unosić. :wink:

Będzie chciał, to z nami będzie. Jeżeli nie, to cóż... - takie życie. :D
Jednak pomóc koledze, to chyba jeszcze możemy prawda?
No dobra ,że niedziela to odpuszcze :D :D :D hehe

Mi w tym przypadeku wyglada na to ze silniczek łapie lewe powietrze i przy nagłym dodaniu gazu poprostu sie dławi bo brak mu paliwa.Jest to czeste do zaopserwowania w silnikach z LPG.Nie wiem czy kolega ma autko na gaz bo nie napisał ,ale i na benie widziałem takie przypadki ze silniczek pracuje równo ładnie ,a jak sie nagle doda duzo gazu to pociagnie lewe powietrze i sie dławi.Proponowałbym sprawdzic szczelnosc układu dolotowego jak i np. takich rrzeczy jak serwo przez które tez moze dostawac sie lewe powietrze.