Strona 5 z 9

: 2006-03-27 23:05
autor: KALI
To nie jest sama miedź są zrobione z dwóch materiałów w tym miedź poza tym to wszystko jest odpowiednio dopasowane wykrojone i --SPRASOWANE--nie zrobisz sobie teko za pomocą norzyc do blachy i młotka. :arrow: Dałem za 2 szt. 500zł.

: 2006-03-28 02:10
autor: Bogdan9999
To cena naprawde nie wysoka za 2 sztuki. A kto mówił o nożycach i młotku ?? ;) Ach te laserowe wycinanie.

: 2006-03-28 23:25
autor: Jeżu
Witam wszystko co można powiedzieć na ten temat to tylko jedne wielkie gratulacje że mamy takiego człowieka w swoich szeregach. Na prawdę super że cały ten projekt ci się udaje i życze ci dalszych sukcesów.
Pozdrawiam....

: 2006-04-18 22:11
autor: KALI
Moich nieustających przygód z turbo ciąg dalszy...Otóż na zlocie w Borkach miałem przyjemność przewieść dwie osoby na tamie,no i przy pierwszej było ok czyli samochód zapi.....ł tak jak zawsze natomiast przy drugim biegu coś się skopało i poszło wyższe ciśnienie i od tamtej pory auto nie jeździło już tak jak na początku.Myślałem że turbo albo sam nie wiem aż tu nagle czyli dziś postanowiłem wymienić poduszkę tylnią przy silniku no i w trakcie wykonywania owej czynności okazało się że jedno z miliona podciśnień w takim miejscu że nie było normalnie widać spadło i kolektor był nieszczelny co w konsekwencji zmniejszało ciśnienie doładowania i to była przyczyna spadku mocy.Co ja się nawk...em co się dzieje a tu taka bzdura.No i trzeba przewody na opaski pospinać żeby się powtórka nie zdarzyła.A co najdziwniejsze to nie było słychać żadnego syczenia a jedynym syndromem była nierówna praca silnika zimnego.Naszczęście jest ok. :)

Spoko misiek.! :)

: 2006-04-18 23:13
autor: Lukask
A ja to to ten jeden z dwóch , ten większy szczęściaż :twisted:

: 2006-04-19 13:16
autor: MISIEK
Kalii czyli jak sie znow spotkamy to pokazesz mi jak to powinno jezdzic ? (tylko zrob hamulce) :>:>

: 2006-04-20 22:00
autor: KALI
Pierwszy etap zakończony przekroczone 200km na [Gazie] :lol: czas na benzynę tylko to potrwa trochę dłużej. Będę musiał skompletować graty typu wtryski ,pompa no i sterownik Perfekt Power i jeszcze raz na hamownie.Jestem trochę niepocieszony bo sądziłem że za pierwszym podejściem przekroczę granice 230km z mojego poprzedniego GT - ka ale tam była prostrza sprawa bo wystarczyło zmodyfikować mapę już istniejącą która była stwożona do silnika turbo :arrow: a w 2ce trzeba będzie stwożyć nową bo jest ona z wolnossącego.Natomiast mimo wszystko jestem w szoku że taki wynik przy małym doładowaniu bo 0,4 bara i z odprężeniem dla porównania moja jedynka miała 230km ale ciśnienie było spore bo>1,2bara i na paliwe, też potencjał w tym silniku jest ogromny bo jeszcze można naprawde sporo wdmuchać. Sądze że i tak jestem zadowolony z momentu 350nm to już jest sporo i to by się zgadzało bo silnik ciągnie niesamowicie już z dołu czyli 2700.
:arrow: Czyli prace trwają dalej :!: :)
>>Przed <<
Obrazek
>>Po<<
Obrazek

: 2006-04-20 22:06
autor: RX
Witam,

0,4 bara i taki wynik? :shock: Oh shit! Gratuluje!!

Pzdr.

: 2006-04-20 22:32
autor: Kędziorek
Heja
No,no Kalii. Wymiatasz :wink:

: 2006-04-20 22:34
autor: nikosnikos
Fajne te kreski 8) Pojezdzilby :twisted:

: 2006-04-21 00:10
autor: Maciucha
Kalii pisze:przekroczone 200km
I to sporo. Mi się wydaje, że na wykresie moc dochodzi do 220 kucyków :D

: 2006-04-21 03:04
autor: Gturbo
Gratuluje i ja. Wycisniencia z silnika prawie dodatkowe 100 koni to jest effect. Zycze powodzenia.

: 2006-04-21 08:48
autor: darel
Pracy włożyłeś sporo ale taki efekt z pewnością wynagradza godziny spędzone w garażu. Gratulacje 8)

: 2006-04-21 08:50
autor: Qki G
60 koni to nie jest 100 :):):):) ale i tak gratuluje tymbardziej , że było to tylko na 0.4 bara.
Kalii to teraz do 300KM i będzie ok :twisted: :twisted: :twisted:

: 2006-04-21 17:51
autor: Gturbo
O jakiej ty mocy mowisz? Z tego co widze ty masz 2.5 V6 czy moze miales. Wienc twoje auto na tej hamowni mialo by 130 koni. Wienc wez pod uwage konie na wal a konie na kola. Wienc on ma nie 58 koni tylko 90 przeslo. Do mocy 219 dodaj 10-15% ubytku, wienc masz prawie 300 koni. A dal lepszego zrozumienia zobacz sobie wykresy w topiku KLZE tam masz wykresy mocy z hamowni http://www.geocities.com/motorcity/5335/ze9397.htm
A dokladniej tutaj masz dokladnie co bys uzyskal na hamowni czerwona linia
http://www.geocities.com/motorcity/5335/klvsstk.htm

: 2006-04-21 19:15
autor: AGA I GER
No faktycznie chyba z garażu to ty nie wychodzisz
Ale gratulacje świetna robota :wink: :wink: :wink:

: 2006-04-21 21:05
autor: MISIEK
Gturbo o czym Ty piszesz do nas ??? przeciez jest wykres przed (niecale 160) i po !

: 2006-04-21 21:12
autor: Gturbo
MISIEK pisze:Gturbo o czym Ty piszesz do nas ??? przeciez jest wykres przed (niecale 160) i po !
Wytlumacz o czym ty piszesz bo musze sie domyslac. Gdzie 160 koni. Czy ty wiesz o czym mowisz. Bo ja mowie o mocy na wal nie na kola. wiesz co to jest? Wienc jesli nie rozumiesz o co mi chodzi to przedzwon na kazda hamownie i ci wytlumacza.

: 2006-04-21 21:14
autor: Gturbo
Albo przeczytaj naglowki kazdego pomiaru z hamowni ktore wyzej zalonczylem to moze zrozumiesz. A propo. Widze ze wszedzie sie wypowiadasz gdzie ja napisze. Sluchaj odpusc sobie twoja intryge, bo temat hamowni jak i turba mam bardzo dobrze opanowane. Jestes adminem na .net wienc daruj sobie to. Zrezygnowalem z tamtego forum i nie chce abys skakal mi tutaj do gardla jak to natarczliwie robisz.
PS Jako admin wykasuj moje konto jak i moje posty na .net. Okay to by bylo na tyle.

: 2006-04-21 21:52
autor: MISIEK
Blagam... niech mu ktos wyjasni bo chyba chlopak ma problemy ze soba :(

: 2006-04-21 22:16
autor: Gturbo
Jak taki dobry jestes w podwarzaniu a nie w tlumaczeniu to skacz ten temat. Jak nie umiesz dobrze czytac linkow i wykresow ktore zalonczylem to sie naucz angielskiego.

: 2006-04-21 22:23
autor: Voodoo
Panowie spokojniej trochę i proszę sprawy prywatne przenieść z ogólnego na PW.
Po za tym przypominam o nie pisaniu postów jeden pod drugim.


Wracając do tematu wykresów z hamowni niestety Gturbo, ale jeśli chodzi o przyrost o 100KM, to Misiek ma racje.
Oba testy (przed i po) były wykonane na tej samej hamowni z zachowaniem tych samych ustawień. Oba wykresy są wykresami mocy na silniku, a nie na kołach. I nie ma tu żadnego przeliczania strat.
Moc jaka była przed modyfikacjami to niecałe 160KM, natomiast po modach 220KM. Tak więc o ile jestem dobry z matematyki to przyrost jaki został uzyskany to 60KM na silniku, a nie jak twierdzisz 100.

: 2006-04-21 22:32
autor: Gturbo
Voodoo pisze:Panowie spokojniej trochę i proszę sprawy prywatne przenieść z ogólnego na PW.
Po za tym przypominam o nie pisaniu postów jeden pod drugim.


Wracając do tematu wykresów z hamowni niestety Gturbo, ale jeśli chodzi o przyrost o 100KM, to Misiek ma racje.
Oba testy (przed i po) były wykonane na tej samej hamowni z zachowaniem tych samych ustawień. Oba wykresy są wykresami mocy na silniku, a nie na kołach. I nie ma tu żadnego przeliczania strat.
Moc jaka była przed modyfikacjami to niecałe 160KM, natomiast po modach 220KM. Tak więc o ile jestem dobry z matematyki to przyrost jaki został uzyskany to 60KM na silniku, a nie jak twierdzisz 100.
Dzieki ze sie wypowiedziales. Wienc w poslce jak i moze w calej europie macje funkcje w oprogamowaniu aby okreslic moc na wal. O to mi chodzi. W USA okreslaja moc na kola, tak jak ja to okreslilem podajac linki. Wienc moja nie swiadomosc nie powinna byc krytykowana przez osobe ktora napisze sobie 160 koni i nie wie o czym pisze. Bo piszanc takie numery mozna sie tylko domyslic. Kazdy fabryczny ford probe 2.5 V6 ma moc podana na silnik nie na kola. I to jest uzasadnione na drugim linku ktory podalem.

: 2006-04-22 08:27
autor: Lukask
Przyrost jak na 0.4 bara bardzo fajny i myślę że to dobry wynik ( moment super ). Szkoda że nie masz wyniku ze starą uszczelką tam z tego co pamiętam ładowałeś podobnie ciekawe jak by to tam wyszło ??
Co do przyrostu mocy to ja specem od hamowni nie jestem ale skoro dwa pomiary na tej samej były wykonane to raczej nic tu nie trzeba przeliczać i to jest prawidłowy wynik :)
Ja czekam na następny wykres bo wiem że kalii ma apetyt na moc i kwestią czasu jest 0,6 , 08 i 1bar :twisted:

: 2006-04-22 10:59
autor: Ronin
Kalii ile planujesz jeszcze dmuchnąć silniczkowi i ile finalnie chcesz uzyskać koni? Bo już teraz 60 KM to dużo ale dobrze że odprężyłeś silnik. Będziesz wymieniał elementy silnika na kute?(ale to chyba droga zabawa :( ). Tak czy siak gratuluję dużego przyrostu mocy(i momentu)!