Strona 5 z 10
					
				
				: 2006-06-21 00:21
				autor: Sqad
				Coś pomóc ?? :>
			 
			
					
				
				: 2006-06-21 00:41
				autor: Bogdan9999
				
			 
			
					
				
				: 2006-06-21 10:03
				autor: KALI
				Tigi tigi tigi 
  
 
			 
			
					
				
				: 2006-06-21 12:13
				autor: Sqad
				To się pouczymy razem  

 
			 
			
					
				
				: 2006-06-21 15:46
				autor: RX
				Witam,
I ja się w piątek dołączę ;p
Pzdr.
			 
			
					
				
				: 2006-06-21 16:36
				autor: Sqad
				To się będziemy uczyć na Twoim.
			 
			
					
				
				: 2006-06-21 17:33
				autor: RX
				Sqad pisze:To się będziemy uczyć na Twoim.
No i git 

 Double exhaust + headers. Jak zepsujemy to będę jeździł na open headers  
 
Pzdr.
 
			 
			
					
				
				: 2006-06-21 18:58
				autor: Sqad
				Z korkami w uszach chyba  

 
			 
			
					
				
				: 2006-06-26 10:38
				autor: Ronin
				Sqad pisze:Lepiej nie bo znowu się różnicowy rozwali 

 
Tego to nie wiedziałem 
  
  Myślałem że tylko olej spod klawiaturek wyleciał 

 
			 
			
					
				
				: 2006-06-27 20:14
				autor: Gturbo
				
			 
			
					
				
				: 2006-06-30 11:15
				autor: Robert
				
			 
			
					
				
				: 2006-07-01 19:14
				autor: Bogdan9999
				A teraz do ciebie Robert albo Kalli jedno poważne pytanko Mierzyliście ciśnienie na garach w nowym silniku ?? Jak tak to ile ono u was wynosiło tylko proszę o konkretne odpowiedzi. I jeszcze jedno Kalii jak odkręcasz głowicę to szpilki wymieniasz czy wkładasz stare ??
			 
			
					
				
				: 2006-07-01 20:50
				autor: Robert
				Konkretne ciśnienie: 14-14.5 

 
			 
			
					
				
				: 2006-07-01 21:55
				autor: Sebastian
				Robert pisze:Konkretne ciśnienie: 14-14.5 

 
o. to bardzo ladne 

 
			 
			
					
				
				: 2006-07-02 00:05
				autor: KALI
				Zostawiłem te same bo były naprawdę w dobrym stanie.
			 
			
					
				
				: 2006-07-02 01:13
				autor: Bogdan9999
				Aha rozumiem a w planach odprężenie pod turbo jest ?? I o ile podnosisz głowicę ????
			 
			
					
				
				: 2006-07-08 15:55
				autor: Robert
				~1cm.
Z innej beczki:
Nie chciałem nikogo obrazić, więc wklejam tę ankietę z gazety.pl we własnym wątku:
 
 
			 
			
					
				
				: 2006-07-08 18:04
				autor: Drzymek
				
			 
			
					
				
				: 2006-07-30 12:31
				autor: Robert
				Jak już 
 pisałem 
 
Robert pisze:...bez serwisówki byłoby ciężko, bo zupełnie inaczej się rozbiera niż w automacie Wingera
 
			 
			
					
				
				: 2006-08-21 12:16
				autor: KALI
				
 
No i w końcu z dniem dzisiejszym ruszają prace nad dalszą częścią modyfikacji u Roberta  

 czyli cały układ wydechowy zakończony tłumikiem jak powyżej do tego kolektor wydechowy wyspawany pod turbawkę IHI czyli taką jak w 2,2 przebudowa ukł.dolotowego bo narazie seryjny cooler zostaje i na koniec zestaw KME  

 [kolejny gazownik w klubie] 

 .
A w ramach kosmetyki nowy lakierek na prawym błotniku i Drzymkowy spojler na klapę.
 
			 
			
					
				
				: 2006-08-21 12:44
				autor: MISIEK
				KME rulez 

)) przy tym poziomie cen to dziwie sie ze ktokolwiek jezdzi na mikserze (szczegolnie R4)
 
			 
			
					
				
				: 2006-08-21 17:11
				autor: Bogdan9999
				Ciekaw jestem jak będzie wyglądał kolektor  

  Ja swój już pospawałem  

  Kalli turbinka na górze czy na dole ?? 

 
			 
			
					
				
				: 2006-08-21 17:15
				autor: KALI
				Jeszcze nie wiem zobaczymy.
			 
			
					
				
				: 2006-08-21 17:16
				autor: RX
				Witam,
Robert szaleje. Będzie kosiarka...  
 
Pzdr.
 
			 
			
					
				
				: 2006-08-21 17:20
				autor: Bogdan9999
				Ja mam do góry i jest kepawo wszystko musiałem przerabiać przy turbince i do tego grzeje sie strasznie maska będę musiał jakiś wlocik zrobić.