Strona 5 z 14

: 2006-10-10 08:56
autor: Lisiu
strumiennica bez sensu :D reszta powinna dać pozytywne odczucia we wkręcaniu sie na obroty :lol:

: 2006-10-10 11:47
autor: Drzymek
Pluto pisze:A jak myślicie, jak to będzie chodzić. 2.5 cala układ + końcowy mugen.?
Ja mam tak, i powiem ze pozytywne efekty :twisted: :twisted: :twisted:

: 2007-01-13 12:51
autor: Quaki
Panowie w koncu ktos zrobil badanie autka przed wyjeciem kata i po jego wyjeciu (dodam ze to autko turbinowe w wolnossaku bedzie jeszcze gorzej i jestem przekonany ze moc spadnie )
czytac
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... sc&start=0
Pozdrawiam

: 2007-01-13 13:10
autor: TYKWA
No wlasnie ja , jak bede w przyszlym tygodniu w bydzi , chce zrobic badanie bez kata i tlumika srodkowego, czyli tak jak mam teraz i pozniej z katem , bo musze zrobic przeglad , wiec bede go zakladac z powrotem.

Juz teraz sam nie wiem kiedy bylo lepiej , wiec postanowilem sprawdzic na konkretach , a nie prze to jak w uszach swiszcze przy starcie :lol:

: 2007-01-13 18:38
autor: RX
Witam,

Sprawdzaj Tykwa koniecznie! Jestem ciekaw efektu :-)

Pzdr.

: 2007-01-14 09:25
autor: Drzymek
Panowie, nie wiem jak w wolnossących, ale w turbinowcach to na prawdę jest szybsza odpowiedź na wciśniecie gazu. No i ten dźwięk, jak stare dwupłatowe samoloty :twisted: :twisted: :twisted:

: 2007-01-14 09:36
autor: Robert
To po co wyrzucać kata? Wystarczy poczekać aż tłumik przerdzewieje na wylot i masz "dźwięk, jak stare dwupłatowe samoloty :twisted: :twisted: :twisted: "

: 2007-01-14 17:15
autor: pytlar
a ja robilem ostatnio maly tescik:}
aktualnie mam zamiast kata chyba strumienice, tlumik srodkowy przelotowy i koncowy basowy Remusika przerobiony na raczej przelotowy:P
i ostatnio wywalilem koncowy tlumik czyli jezdzilem tylko na jednym przelotowym tlumiku: samochod na niskich obrotoach nie mial tego bassu ktory az sie czuje w brzuchu:P a co do jazdy: odziwo nawet jak sie przekroczy te 2,5tys obrotow to silniczek moze i ladniej sie wkreca i lepiej rwie do przodu!! ale dol... :roll: do tych 2,5 tys jakos tak mizernie zaczal chodzic... z tlumikiem jakos tak lepiej ciagnie na dole obrotow:] wiec jak chcecie jezdzic spokojnie po miescie zostawcie sobie tlumiki:P

: 2007-01-15 10:29
autor: Sqad
Dla jedynki czysty przelot, bez jakichkolwiek tłumików to dobra rzecz, nawet końcowy pomimo że przelotowy może bruździć.

: 2007-11-04 21:44
autor: BOSS 44
witam ja mam2.5 v6 co myślicie o wyrzuceniu katalizatora czy wszystko bedzie ok z sondami chodzi mi o wybicie włókień i założenia znowu tego pustego katalizatora co o tym myślicie warto czy nie. a tak pozatym to wydaje mi sie że jest już troche zapchany przynajmniej tak mi powiedział znajomy jak odpaliłem i mówił ze nie ma takiego wydmuchu jak powinno mieć 2.5 v6

: 2007-11-04 21:57
autor: HellHound
A jaki powinno mieć wydmuch? Z 10m powinno grzywkę zarzucić? :wink: Pozdr

: 2007-11-05 10:56
autor: TYKWA
BOSS 44 pisze:... co myślicie o wyrzuceniu katalizatora ...
Stary caly ten temat jest o wyrzucaniu kata i tego skutkach , nic nowego nie wymyslisz.
Co daje kat fizycznie , a nie tylko teoretycznie mozesz sobie zobaczyc na przykladzie mojego wykresu z hamownii. Po co na nowo rozgrzebywac stary watek i powtarzac w kolko to samo :wink: znajdzie sie tylu zwolennikow co przeciwnikow , twoje pytanie to tak cos w stylu odwiecznego pytania "jak zrobic spiocha" :cry:

: 2007-11-05 17:54
autor: Dee Jay
Na pewno zyskasz na dzwięku

: 2007-11-06 10:21
autor: Drzymek
W wolnossących nie wyrzucałbym kata...

No chyba że był by to jakiś 5.7 V8 :twisted:

: 2008-04-13 21:00
autor: Jabcol
a co myslicie o rurach grubo sciennych do wody3,2mm koszt 150pln ???? bo te z bosala to ok. 700pln kosztuja

: 2008-04-13 22:12
autor: Alian & Rufi
TYKWA pisze:
BOSS 44 pisze:... co myślicie o wyrzuceniu katalizatora ...
Stary caly ten temat jest o wyrzucaniu kata i tego skutkach , nic nowego nie wymyslisz.
Co daje kat fizycznie , a nie tylko teoretycznie mozesz sobie zobaczyc na przykladzie mojego wykresu z hamownii. Po co na nowo rozgrzebywac stary watek i powtarzac w kolko to samo :wink: znajdzie sie tylu zwolennikow co przeciwnikow , twoje pytanie to tak cos w stylu odwiecznego pytania "jak zrobic spiocha" :cry:
dziwie się że nie wrzucili tego to F.a.q. hehehe
w silniku wolnossacym uklad wydechowy jest naprawde dokladnie policzony tak - aby zjawiska falowe zachodzace w nim nawet jesli nie pomagaly to chociaz nie przeszkadzaly. katalizator lub tlumik przelotowy dynamizuje proces oprozniania cylindrow ze spalin. Obrazowo - spaliny leca sobie rura wydechowa i natrafiaja na komore rozprezna (tlumik oprzelotowy lub katalizator) powoduje to przyspieszone ujscie spalin do tej komory - wytwarza sie fala ktora moze pomoc wyciagnac spaliny z cylindrow... dlatego tak wazne jest miejsce umieszczenia i wielkosc tej komory. (niestety pozniej znow trzeba sprezyc spaliny aby wepchnac je do dlaszej czesci ukladu - dlatego miejsce jest tak wazne)
dzialanie katalizatora jako komory rozpreznej niestety ograniczone jest tym ze nie jest on w srodku pusty i niestety sprawia opro spalina nawet jak jest sprawny - a jak jest juz przytkany to oczywiscie zastapienie go - nawet strumienica moze pomoc.
Ale wg mnie najlepszym rozwiazaniem jest zamontowanie w miejscu katalizatora tlumika przelotowego zblizonego rozmiarami do kata.
Pozwolilem sobie zacytować pierwsze wyświetlenie na www.google.pl.

A co do
Dee Jay pisze:Na pewno zyskasz na dzwięku
mam stru. i szału nie robi najważniejszy to końcowy tłumik

: 2008-04-13 22:22
autor: Dee Jay
Ja nie napisałem że zrobi szał :wink: Ale dzwięk zmienia się znacznie :wink:

: 2008-04-13 22:35
autor: Jabcol
dodam ze mam juz z tylu mugen przelot i kat. pusty
i chodzi mi o moc!!moim pytaniem jest czy rura wodna zda egzamin bo chec to zrobic tanim kosztem
w miescie pojawil sie fiat coupe
podejzewam ze 2.0turbo 190km
i musze po wygranej z audi 100 2.6 i eclips 2.0 pokazac kto jest
"najszybszy w miescie"
ps.moje miasto ma 40tys mieszkancow

: 2008-04-14 07:57
autor: Drzymek
To co Wy tam macie za auta?

W Sączu to ja nawet w pierwszej 50nie będę (Imprezy ProDrive, EVO 340KM itp.) no chyba że mówimy o przednionapędówkach, to może wtedy pierwsza 3 (GOLF 240KM i jakiś mocny Civic).

Audi 100 2.6 i eclipse 2.0 (bez turbo) to nie są przeciwnicy na Probe (no chyba że kompletna seria)

: 2008-04-14 08:48
autor: Lukask
Jabcol pisze:dodam ze mam juz z tylu mugen przelot i kat. pusty
i chodzi mi o moc!!moim pytaniem jest czy rura wodna zda egzamin bo chec to zrobic tanim kosztem
w miescie pojawil sie fiat coupe
podejzewam ze 2.0turbo 190km
i musze po wygranej z audi 100 2.6 i eclips 2.0 pokazac kto jest
"najszybszy w miescie"
ps.moje miasto ma 40tys mieszkancow
Ty nie wiesz chyba co piszesz ?? Fiat coupe poza turbo ma szperę !!Audi 2.6 dostaje w dupe od e-30 320 i 318 is.Eclipse 2.0 ma z 9 sekund do setki.
Nie masz szans :)

: 2008-04-14 08:53
autor: Drzymek
Lukask ma rację. Coupety to są strasznie mocne auta. Chyba najmocniejsze seryjne przednionapędówki produkowane w latach 90. Moce wersji z Turbo to 190 i chyba 220km. Probe żeby tak jechało, jak one seryjnie, to musi być konkretnie dłubane (coś jak Lukask). A wystarczy że do takiego Fiata wstawisz coś jak odpowiednik zwężki w Probe, to już nie masz najmniejszych szans. Z drugiej strony są to niesamowicie awaryjne auta (turbiny siadają) i masz szansę, bo konkurent może nie dojechać do mety :wink:

: 2008-04-14 12:25
autor: Jabcol
zartuje jest chyba dwa nissan 200sx i z wyzszej pulki ze dwa lancery subaru ze 3 i lancer steca (500km)nissan 350zx czy jakos tak sie nazywa. ale wracajac do rury zwyklej do wody to sie nada bo za 4 m i trzy kolanka zaplacilem 110pln i popoludniu bede mial zrobione!! jak myslicie jakie sa tego minusy?????

: 2008-04-14 13:20
autor: Lisiu
Jabcol pisze: jak myslicie jakie sa tego minusy?????
waga :lol:
to co być może zyskałeś na przelocie straciłeś wrzucając ładnych parę kilo do auta gratis :lol:

: 2008-04-14 14:49
autor: Jabcol
rury 22,5kg kolanka okolo 5kg niech bedzie 30kg razem
minus stary wydech ok 10 kg moze wiecej, wiec 15-20kg nie zrobi chyba duzej roznicy ?????

: 2008-04-14 15:04
autor: Alian & Rufi
Zwiększa się stosunek mocy do masy :lol: :wink: