NIEadm pisze:A czy po takim zabiegu probek przejdzie badanie techniczne?
Reflektory przednie?
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
nie wiem jak rozwiązane jest mechanizm podnoszenia lamp w II gen, ale czy silniczek kręci sie stale w jedną stronę czy przy otweiraniu w jedną a przy opuszczaniu w druga?
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- jarsonik
- Posty: 993
- Rejestracja: 2007-07-22 12:03
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=13697
- Lokalizacja: Białystok
Kręci się w obie. Dzwoniłem do serwisu mazdy (chocar) i chłopaczeka który naprawiał probe powiedział, że na bank kręci się w obie strony
edit: no właśnie skoro ma zmienione cięgno to po co mu śpioch. Ale mniejsza o to. Druga sprawa, czy to się zmieści do lamp euro czy tylko do usa
edit: no właśnie skoro ma zmienione cięgno to po co mu śpioch. Ale mniejsza o to. Druga sprawa, czy to się zmieści do lamp euro czy tylko do usa
2,5 V6 Generation two. 93r. Czarna perełka
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
- siwa
- Posty: 70
- Rejestracja: 2007-12-10 13:12
- Galeria: viewtopic.php?t=12716
- Lokalizacja: Głogów
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- jarsonik
- Posty: 993
- Rejestracja: 2007-07-22 12:03
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=13697
- Lokalizacja: Białystok
RX, no ja wiem, że światełka USA wyglądaja lepiej, ale jak kupowałem samochód, to nei miałem wyboru i mam euro. Trudno i tak jest piękny. Dzięki za info, przynajmniej wiem, że mi się zmieszczą soczewki do wersji euro. teraz ty;lko kwestia założenia
Edit: Dowiedziałem się własnie, że podbicie badan technicznych z takimi światłami w ogóle nie wchodzi w grę.
Edit: Dowiedziałem się własnie, że podbicie badan technicznych z takimi światłami w ogóle nie wchodzi w grę.
2,5 V6 Generation two. 93r. Czarna perełka
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Nie wiem jak w waszych Probach ale silnik od ciegła kręci się w jedną stronę, przynajmniej w moim.
Problem ze stałym podnoszeniem lamp, chce rozwiązać w postaci zmieniajacego wymiar ciegła. Inaczej nie widzę mozliwosci rozwiązania tego problemu.
Problem ze stałym podnoszeniem lamp, chce rozwiązać w postaci zmieniajacego wymiar ciegła. Inaczej nie widzę mozliwosci rozwiązania tego problemu.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
Jeżeli silnik kręci sie w jedną strone to skrócenie cięgna nie zdaje egzaminu...
Owszem lampa podniesie sie wyżej, ale przy zamykaniu silniczek będzie chciał "wciągnąć ją pod maske" bo cięgno bedzie za krótkie.
Jedyne rozwiązanie to zmienna długość cięgna- sprawdzone i dzialało to u mnie, jednak nie było to do końca ok, bo patent nie był odporny na brud
Ale ogólny pomysł już jest, teraz trzeba go dopracować
Owszem lampa podniesie sie wyżej, ale przy zamykaniu silniczek będzie chciał "wciągnąć ją pod maske" bo cięgno bedzie za krótkie.
Jedyne rozwiązanie to zmienna długość cięgna- sprawdzone i dzialało to u mnie, jednak nie było to do końca ok, bo patent nie był odporny na brud
Ale ogólny pomysł już jest, teraz trzeba go dopracować
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Dokładnie.Lisiu pisze:Jeżeli silnik kręci sie w jedną strone to skrócenie cięgna nie zdaje egzaminu...
Owszem lampa podniesie sie wyżej, ale przy zamykaniu silniczek będzie chciał "wciągnąć ją pod maske" bo cięgno bedzie za krótkie.
Silniczek musi wykonać obrót. Jeżeli napotka na opór, owszem stanie, ale się nie wyłączy i będzie cały czas pobierał prąd, a wiecie co to znaczy.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- KASZCZU
- Posty: 572
- Rejestracja: 2004-12-29 16:48
- Galeria: viewtopic.php?t=12249
- Lokalizacja: Kraków
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
trzeba by było zastosować cięgno ze sprężyną ,tak jak w amortyzatorze tylko że na rozciąganie . dobrać twardość sprężyny żeby niebyła za mocna i silnik sobie poradzi zrobić obrót a cięgno może być krótsze
2.2 GT czerwony
Lepiej nie pisać nic i wydać się głupim niż napisać cokolwiek i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Lepiej nie pisać nic i wydać się głupim niż napisać cokolwiek i rozwiać wszelkie wątpliwości.
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
no dobra ja tak myslalem ze mozna zrobic to na krancowke ktora bedzie odcinala prad w jednej pozycji zawsze przy otwieraniu lamp.Efekt bedzie jak przy naszych spiochach jak damy zamkniecie lampy(dostarczajac prad guzikiem w samochodzi) lampa najpierw sie otworzy do konca a nastepnie zamknie samoczynnie.
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
W obu generacjach kręci się w jedną stronę.
Tak wynika choćby ze schematów - silnik (fizycznie motorek, nie układ sterujący w obudowie silnika) ma na stałe do jednego bieguna podpiętą masę.Kędziorek pisze:...skąd wiesz...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Wiem bo sprawdzałem i wynika to jak Robert wskazał ze schematów.
Jak już pisałem gdzieś wcześniej zamontowałem w moim Probie lampy soczewkowe od Punto i stanąłem przed dylematem czy światła będą stale otwarte czy też będe je wiecznie regulował .
Postawiłem na pierwsza opcję ale nie ukrywam, że jak patrzę czasami na inne Probki z zamkniętymi światłami to chce zrobić tak aby taka możliwość wróciła.
Sprawa z chwilowym wyłączeniem zasilania silnika od świateł odpada, bo silnik dalej będzie sie włączał w tym samym momencie co go wyłączyliśmy.
Wchodzi w rachubę albo przerobienie cięgieł od lamp albo przerobienie silniczka aby zaczął pracować w jedną i druga stronę.
Jak już pisałem gdzieś wcześniej zamontowałem w moim Probie lampy soczewkowe od Punto i stanąłem przed dylematem czy światła będą stale otwarte czy też będe je wiecznie regulował .
Postawiłem na pierwsza opcję ale nie ukrywam, że jak patrzę czasami na inne Probki z zamkniętymi światłami to chce zrobić tak aby taka możliwość wróciła.
Sprawa z chwilowym wyłączeniem zasilania silnika od świateł odpada, bo silnik dalej będzie sie włączał w tym samym momencie co go wyłączyliśmy.
Wchodzi w rachubę albo przerobienie cięgieł od lamp albo przerobienie silniczka aby zaczął pracować w jedną i druga stronę.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Ta tuleja to tylko ogranicznik do którego momentu mają się światła otworzyć nic więcej. W sumie w miejsce tej tulei można było wkręcić dłuższą śrubę w miejsce tej która już tam jest i efekt byłby ten sam.
Co do cięgieł to tu jest podstawa problemu. Ja ten ogranicznik ze względów gabarytów reflektorów wyciąłem po prostu .
Z braku czasu nie zajmowałem sie tym tematem ale jak widze powrócił.
Cięgła można zaprojektować w postaci suwnicy, tzn. jak wysięgnik w barku meblowym tylko, że dwa elemety wysięgnika pracowałyby w pionie.
Ktoś pisał, że kłopotem jest brud, to fakt bo ja przy obecnej pogodzie czyszczę lampy co dziennie aby coś było widać, ale czy znaczne nasmarowanie tych ruchomych cięgieł nie usprawniło by ich i wyeliminowało problem zacinania sie??
Co do cięgieł to tu jest podstawa problemu. Ja ten ogranicznik ze względów gabarytów reflektorów wyciąłem po prostu .
Z braku czasu nie zajmowałem sie tym tematem ale jak widze powrócił.
Cięgła można zaprojektować w postaci suwnicy, tzn. jak wysięgnik w barku meblowym tylko, że dwa elemety wysięgnika pracowałyby w pionie.
Ktoś pisał, że kłopotem jest brud, to fakt bo ja przy obecnej pogodzie czyszczę lampy co dziennie aby coś było widać, ale czy znaczne nasmarowanie tych ruchomych cięgieł nie usprawniło by ich i wyeliminowało problem zacinania sie??
Ostatnio zmieniony 2008-01-19 20:31 przez Ada, łącznie zmieniany 1 raz.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- jarsonik
- Posty: 993
- Rejestracja: 2007-07-22 12:03
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=13697
- Lokalizacja: Białystok
trochę odbiegna od tematu.
Czy możnaby było zamówic takie lampki?? http://wp1054369.wp085.webpack.hosteuro ... farulcpev6
one są z tego sago sklepu co wasze soczewki. Co do soczewek to niestety, ale ze względu na brak możliwości podbicia badań technicznych ni emoge sobie pozwolic na kupno tego cuda, ale te lampki do jazdy dziennej to mnie interesuja. Czy ktos mógłby mi odpowiedzieć?? Z góry dziękuje
Czy możnaby było zamówic takie lampki?? http://wp1054369.wp085.webpack.hosteuro ... farulcpev6
one są z tego sago sklepu co wasze soczewki. Co do soczewek to niestety, ale ze względu na brak możliwości podbicia badań technicznych ni emoge sobie pozwolic na kupno tego cuda, ale te lampki do jazdy dziennej to mnie interesuja. Czy ktos mógłby mi odpowiedzieć?? Z góry dziękuje
2,5 V6 Generation two. 93r. Czarna perełka
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."