Strona 6 z 9
					
				Re: cuba27
				: 2016-01-16 20:45
				autor: Stig
				Skad sciagales gwint? On jest bez gornych mocowan czy sa osobno?
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2016-01-16 20:51
				autor: cuba27
				Ściągałem z USA. Ostatnio Yonaka jest tam w bardzo dobrej cenie a górne mocowania trzeba przełożyć z fabrycznych McPhersonów. Na początku planowałem zrobić taki patent jak podejrzewam Ty zrobiłeś czyli przód od Golfa tył od Astry. Dobrze podejrzewam?
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2016-01-16 20:53
				autor: Stig
				Wiec nie ma regulacji kątów , dla mnie odpada 

 ale fajnie, gleba bedzie, czekam na fotki jak zalozysz 
Tak ja mam taki patent 

 tymczasowo, niebawem bedzie dedykowany gwint ale z camber plates 

 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2016-01-16 20:56
				autor: cuba27
				Niestety tylko tyle co na zwrotnicy się ustawi ale mnie stance kąty nigdy nie interesowały. Celuje w race z odpowiednim balonem na feldze. HEHE jak to brzmi race w 2.0:)
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2016-01-16 21:01
				autor: Stig
				No czaje, skoro tak to ten gwint wydaje sie rozsadny 

 a tak z ciekawosci ile taka przyjemnosc?
 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2016-01-16 21:12
				autor: cuba27
				Sam gwint to aktualnie 550 USD 
http://www.yonaka.com/Suspension_Ford_P ... mtc008.htm
Wg mnie rozsądna alternatywa dla kitu KAW 55/35
 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2016-01-16 21:13
				autor: Stig
				Czyli cena sensowna , ale ciekawe jak z jakoscia, bo nigdy nie czytalem zadnych opinii na temat tej firmy.
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2016-01-16 21:22
				autor: cuba27
				Co do zawieszeń to wyznaje zasadę, że ilu użytkowników tyle opinii jako przykład weźmy choćby TA-T jedni mówią, że im się wysrały po 10k km a drudzy, że są mega spoko i po kilka lat jeżdżą. Jakością się aż tak nie martwię bo gwinty te mają wymienne wkłady amortyzatora no i Probe od tego sezonu przestaje być Daily.
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2016-01-16 22:36
				autor: Romas
				Co do górnych mocowań to można je śmiało dorobić, jest gość w W-wie co to ogarnia
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2016-05-01 18:29
				autor: cuba27
				Mała porcja fotek. Generalnie wszystkie dodatki karoserii zaplanowane na ten sezon są zainstalowane. 
Do zrobienia pozostał:
-montaż gwintu i rozpórek
-malowanie zacisków i pokrywy zaworów
-wymiana świec i kabli
-zrobienie osłony silnika 
-odświeżenie lakieru i pozbycie się kilku ognisk korozji

 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2016-05-22 00:12
				autor: BomberMAX
				Śliczna maszyna....
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2016-06-11 23:01
				autor: cuba27
				W końcu znalazłem chwile na montaż gwintu. Mimo, że dedykowany do Probe nie obyło się bez małych upragde'ów. 
1. Musiałem zamienić przednie kolumny miejscami gdyż prawa miała mocowanie przewodu hamulcowego z  lewej strony a lewa z prawej. Podejrzewam, że ktoś zamienił naklejki na mocowaniach. 
2. Trzeba było zmodzić mocowanie przewodu od czujnika abs na przedniej osi.
Aktualnie przednia kolumna jest ustawiona max w dół, tył trochę ponad połowę gwintu.
Pozytywne zaskoczenie kielichy okazały się być w super stanie przód zero rdzy, tył małe ogniska w miejscu gdzie poduszka najsłabiej przylega.
 
Wrażenia na temat gwintu jak na razie pozytywne ale zrobiłem na nim może 5 km sprawia wrażenie niezbyt twardego ale sprężyny jeszcze się nie dogniotły wiec jeszcze to się może zmienić. Tył idzie jeszcze do obniżenia, na dniach wpadną dystanse 22mm na strone bo koła przy tej glebie dość mocno się schowały. Co do spasów z przodu szpara na jeden może półtora palca. montaż alu 18 i mocownia z mx3 zapewniłyby glebę totalną
Dodatkowo na tył wpadną lampy USA 96 z blendą GT a na przód długie daszki. Dopóki Probe nie wpadnie do lakiernika to będzie Pandą prawie jak Myszowóz. Wizualizacja by photoshop

 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2016-06-11 23:15
				autor: marek08
				Dobra robota 

 Konkret 

 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2016-07-02 02:20
				autor: cuba27
				
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2016-07-02 05:06
				autor: Stig
				Dobrze wygląda, i lampki usa mmm 

 ... tłumik do zmiany bo wygląda jak od starej szpachlibry 
 
 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2016-07-16 01:27
				autor: cuba27
				-- oryginalny post 2016-07-03 15:57 --
W planach jest dwururka Ultera ale cały czas liczę na to, że jakiś ciekawy używany Remus się trafi na olx. No i 18" w przyszłym sezonie
P.S. USAki na przód też czekają na montaż. No i wkrótce dzienne Wesemy wpadną w miejsce halogenów a LEDy robią OUT tylko brak czasu wszystko spowalnia. Sporo gratów jeszcze na półce leży:)
-- dodano 2016-07-16 01:26 --
Update:
Koniec końców założyłem dystanse na tylną oś, aż tak szeroko nie jest 

 Trochę pobawiłem się plastidipem, felgi i lusterka zmieniły kolor. Dla niektórych jest to pewnie kontrowersyjna zmiana ale mi się podoba

 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2016-08-16 23:10
				autor: cuba27
				Podsumowanie ostatnich 2 lat

 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2016-08-16 23:28
				autor: LukaszProbe
				Mnie sie podoba. I jak ten caly plasdip daje rade?
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2016-08-16 23:36
				autor: mysz
				To ja odpiszę z własnego doświadczenia- jak odpowiednio przygotujesz powierzchnię, to MEGA daje radę 

 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2016-08-16 23:47
				autor: cuba27
				Generalnie polecam to już drugi komplet felg, który malowałem Plasti Dipem i jestem zadowolony jeżeli powłoki nie uszkodzisz mechanicznie to będzie się trzymać. Malowałem tym też ramiona wycieraczek i tylko z nich zaczął schodzić ale ich nawet zbytnio do malowania nie przygotowywałem
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2016-11-01 01:53
				autor: cuba27
				Aktualizacja
Wymienione:
-kable
-świece
-drążki kierownicze wraz z końcówkami
-łączniki stabilizatorów
-ogarnięcie zapieczonych tylnych zaciskow
 
Plany na sezon 2017:
-CAI
-malowanie pokrywy zaworów i osłony termicznej wydechu
-felgi RX-8
-hamulce mazda 6
-poprawki lakiernicze
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2016-12-04 20:06
				autor: cuba27
				Żeby nie było że nic się nie dzieje
Zakupiłem nowy gadżet na sezon '17 tak zwany sterownik świateł dziennych skandynawskich/szwedzkich, umożliwiający przerobienie naszych dalekosiężnych na światła dzienne poprzez modulacje PWM w skrócie żarówki zapalane są i gaszone z pewną częstotliwością  dla oka jest to niezauważalne a fizycznie światła świecą z mocą stanowiącą 30% mocy nominalnej. Jednocześnie nie tracimy dalekosięznych, które dalej załączać się będą przy włączniu świateł drogowych
https://bartsoft.pl/swiatla-dzienne-zam ... -p-12.html
na półce w pokoju leży jeszcze zestaw Wesemowych dziennych, które wyglądają identycznie jak nasze dalekosiężne ale są na żarówke P21W więc ledwo świecą 
P.S. Nadal kołacze mi w głowie głośniejszy wydech więc po ogarnieciu CAI prawdpodobnie zabiore się za kompletowanie wydechu czyli 
4-2-1, stalowy kat magnaflow,
glasspack magnaflow, 
półprzelotowy RM8 wzbogacony o silencer 
oczywiście rury w kwasówce
 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2016-12-05 10:52
				autor: mysz
				Silencera olej, bo to tylko niepotrzebny dławik
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2016-12-05 13:48
				autor: cuba27
				mysz pisze:Silencera olej, bo to tylko niepotrzebny dławik
Mam nadzieje ze kat wystarczająco wytłumi wydech ale wole miec plan B bo ten tłumik bez kata urywał głowę
 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2016-12-05 13:57
				autor: MiczuTG
				Skąd weźmiesz kolektor 4-2-1? Widziałem na alledrogo ale nie wiem czy można im ufać 
Sent from my iPhone using Tapatalk