Strona 6 z 7
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-01-21 16:12
				autor: pawlacz
				Obniżenie vogtlandów o 35mm było względem 2.5?
			 
			
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-01-27 01:59
				autor: S.H.A.R.K
				Tak siadają niżej od 2.5
			 
			
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-02-24 17:56
				autor: pawlacz
				To teraz pytanie za 100 punktów:
Czy ktoś po założeniu sprężyn obniżających doświadczył takiego efektu, że gdy samochód stoi na podnośniku to tylne sprężyny są "luźne"? Z przodu sztywno siedzą, tylko z tyłu są luźne. Tak jakby amortyzator był za długi. Oczywiście widoczne jest to tylko, gdy samochód jest na podnośniku i koła luźno zwisają. Niby jest to tylko na warsztacie, bo normalnie po spuszczeniu wszystko się układa, ale mimo wszystko chyba tak nie powinno być.
			 
			
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-02-24 19:57
				autor: wuka
				Coś masz nie ten teges. I później sprężyny spokojnie wracają na swoje miejsce?? Przecież normalnie ciężko jest je założyć na amor.
			 
			
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-02-24 20:38
				autor: Romas
				Progresywne obniżające tak mogą mieć  

 
			 
			
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-02-24 21:50
				autor: Prezes5G19
				Ja mam ory sprężyny i amorki Monroe od prawie 2 lat i też mam luźne sprężyny przy podniesionym tyle. Dołączam się do tematu tym bardziej że chcę założyć sprężynę od V6 a sam nie bardzo wiem czy tak powinno być. Amorki były dedykowane dla PROBE II
			 
			
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-02-28 21:57
				autor: infernoblade
				Ktoś podpowie gdzie najlepiej kupić gwint w Polsce? Zmieszczę się w kwocie 3.000 ?
			 
			
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-02-28 22:25
				autor: Sallmo
				No raczej nie chyba że używkę. Na MSpeed było zawieszenie D2 Racing za 3700 (do negocjacji) ale 2 amory były do wymiany - kpl. był od MX6 . Za 3k to jest np. K.A.W 
http://www.kaw-fahrwerke.de/de/ford-pro ... 050-2.html  Kupiłem ale jeszcze nie założyłem , wiec poza dobrym  wrażeniem, technicznie się nie wypowiem.
 
			 
			
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-02-29 06:28
				autor: Romas
				tyle że ten KAW to nie gwint  

 
			 
			
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-02-29 06:54
				autor: Sallmo
				No to przecież każdy wie, napisałem tylko na co starczy 3k a Ty się znów czepiasz szczegółów 

 
			 
			
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-02-29 09:06
				autor: Romas
				bo diabeł tkwi w szczegółach  

 
			 
			
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-02-29 11:41
				autor: Stig
				W Polsce sie nie kupi gwintu do dwojki, wiem bo pytalem w kazdym mozliwym sklepie 

 tylko Usa albo z Niemiec ale w Niemczech taka przyjemnosc 1200 euro a w Stanach 1000 dolcow plus przesylka i ewentualne clo
 
			 
			
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-03-01 23:55
				autor: cuba27
				Ewentualnie można wyrzeźbić customa golf+astra mieszcząc się w 1000zł
			 
			
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-03-02 21:21
				autor: LukaszProbe
				Panowie zna ktoś te sprężyny? Dobre są? Zastanawiam się nad ich zakupem oczywiście -35mm 

 
			 
			
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-03-02 22:53
				autor: cuba27
				Chyba to low budget jak mtsy i im podobne. Byłem po części u gościa co w swoim miał je założone i mówił, że fajnie siedziało ale nie widziałem
			 
			
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-03-03 11:47
				autor: KrecioPL
				Taaaaa to to samo co MTS-y, MSTechnik i Jamex. Owszem, -35 jet ale sprężyna straszny beton.
			 
			
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-03-03 18:50
				autor: cuba27
				Ja strasznego betonu w MTS nie odczułem ale to może przez grube opony lub nowe amorki. Tak czy inaczej beton to dopiero zaznam na gwincie
			 
			
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-03-03 20:04
				autor: KrecioPL
				Amor wziąłeś gazowe czy olejaki?
			 
			
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-03-03 20:33
				autor: cuba27
				Gazowe Tokico, rok dojazdów do pracy i mimo twardych sprężyn nadal sprawne
			 
			
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-03-08 10:09
				autor: MechanikCzasu
				-- oryginalny post 2016-03-08 10:07 --
Mam na sprzedaż sprężyny do probe z allegro za całe 400 zł kupione ale już zajęte mogę sprzedać w cenie darmo jak ktoś chciał by poczuć ta twarda moc
-- dodano 2016-03-08 10:09 --
Tylko są one do piaskowania i malowania
			 
			
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-03-08 13:50
				autor: LukaszProbe
				Poszlo pw
			 
			
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-03-28 08:28
				autor: infernoblade
				Szukając gwintu w Polsce otrzymałem takie oferty, jakby ktoś był zainteresowany mogę podać namiary :
1) BC Racing (do MX-6), z przednimi górnymi camberami, z regulacją tłumienia, w cenie 4350 zł + koszt przesyłki
2) KW Variant 3 (do Probe), osobna regulacja siły odbicia i dobicia amortyzatorów, w cenie  7000 zł
3) BC Racing, z regulacją tłumienia, amortyzatory typu monotube, z przednimi camberami, w cenie 5670 zł
			 
			
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-03-28 13:39
				autor: MatiLP640
				Dzizus! 5 kafli za gwint do Probe? Masakra! Nie wiem moze to przez to ze w innym kraju mieszkam ale kurde 5 tys za gwint? Przy takich zarobkach? Ja nie moge... Az plakac sie chce :/ tak czy siak ja bym bral 3 wersje 

 
			 
			
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-03-28 15:33
				autor: Stig
				Ktos cos slyszal o jakosci Bc Racing? Jakiej to jest produkcji? Tajwan jak K-Sport i D2 ?
			 
			
					
				Re: Obniżanie zawieszenia
				: 2016-03-29 00:01
				autor: MatiLP640
				No tutaj BC jest uwazana za jadna z najlepszych firm jakie sa dostepne, duzo ludzi ma zalozone goldy od BC 
