Strona 6 z 14

Re: marek08

: 2016-06-18 13:50
autor: marek08
Zamienilem przednie kola z tylnymi i, jak dla mnie, zmiana pod kazdym wzgledem na plus :) Niby tylko 2cm szersze opony, a przyczepnosc sporo lepsza. Wczesniej z tylu opony tarly o blotniki nawet przy najmniejszych koleinach, a teraz wszystko sie ladnie chowa, a i z przodu nic nie trze. No i z przodu jakos wizualnie ladniej wyglada szeroki kapec i nie wydaje sie, zeby wystawaly az tak jak wystawaly z tylu. Moim zdaniem wyglada fajnie :D
Obrazek

----------EDIT---------

W koncu przyszedl dzien, w ktorym wiekszosci znany Probe zostal zhamowany :P Rewelacji nie ma, bo ori komp, ale przynajmniej bedzie wiadomo ile dadza modyfikacje, ktore planuje :) Zgadujcie, ile pokazalo? Pod uwage wezcie, ze jest seryjny komp i wypada zaplon :wink:

Re: marek08

: 2016-06-18 14:38
autor: Patryk-
225 8)

Re: marek08

: 2016-06-18 16:37
autor: Lukas007
Mi sie wydaje, ze te znane objawy nie dokrecania sie, szarpania na wyzszych obrotach itp to nie wypadanie zapłonu tylko pedalskie, miękkie sprezynki zaworowe, przez co pojawia sie pływanie zaworów (u mnie na ostrzejszym wałku stało sie to bardziej wyczuwalne).

Co do mocy to na seryjnym kompie wiecej jak 230KM wątpie ;) Jak moment ?

Re: marek08

: 2016-06-18 17:05
autor: Romas
175:D

Re: marek08

: 2016-06-19 01:12
autor: Bogdan9999
190 ?

Re: marek08

: 2016-06-19 12:48
autor: marek08
A jednak da sie wiecej na seryjnym kompie :wink: Byloby wiecej, gdyby nie zaplon (jestem pewny, ze to zaplon, bo mialem nadtopiony palec rozdzielacza i dlatego wypadal) bo przez niego nie mozna bylo wcisnac gazu na maxa. Te dwa 'zalamania' to odpuszczanie gazu po to, zeby ominac wypadniecie zaplonu w tych dwoch momentach (z puszczeniem gazu wykres wyszedl lepiej niz jak odcinalo zaplon). Teraz wiem na czym stoje, co jest do poprawy i co dadza pozniejsze mody :)
Obrazek

Filmik z pomiaru:
http://www.facebook.com/probe12vt/videos

Re: marek08

: 2016-06-19 12:54
autor: Spider33
Najmocniejsze auto w klubie. Moje gratulacje. Skrzynia chyba długo nie wytrzyma przy takim doładowaniu...

Re: marek08

: 2016-06-19 14:05
autor: Lukas007
Cholera, pokonałeś mnie o 0,3KM :)

Ładnie, ale widze, ze mimo wiekszej turbiny dalej to zdycha powyżej 4500rpm ... ciekawe jak to bedzie wygladac, jak wystroisz. Powodzenia.

Skrzynie to juz sobie kup drugą na zapas ;) Powyzej 400NM to kwestia czasu, zwlaszcza przy dobrej przyczepnosci na takim kapciu z przodu.

Re: marek08

: 2016-06-19 14:08
autor: marek08
Zdycha moze dlatego, ze turbo jest juz na wykonczeniu. Zobaczymy jak to bedzie wygladac jak sie zregeneruje turbo i czy to cos da. A co do skrzyni, to juz mam w zapasie jedna :P W poprzedniej rozsypal mi sie dyfer i 2. bieg :wink:

Re: marek08

: 2016-06-19 14:18
autor: Lukasz
trzecia jedynka w naszym klubie co ma ponad 200KM co na to dwujkowicze sasasasa

Re: marek08

: 2016-06-19 15:46
autor: Romas
co z tego że ma ponad 200Km, popatrz na ten wykres :lol:

Re: marek08

: 2016-06-19 16:01
autor: KrecioPL
Romas pisze:co z tego że ma ponad 200Km, popatrz na ten wykres :lol:
Jak masz lepszy to wstaw swój : :mrgreen:

Marek, gratuluje.

Re: marek08

: 2016-06-19 17:18
autor: marek08
Z wykresu nie jestem zadowolony, ale wiadomo dlaczego taki jest :wink: Wiem co jest nie tak i mam zamiar to poprawic :) Obiecuje, ze dopoki wykres nie bedzie normalny i nie bedzie na nim 3 z przodu, to go nie pokaze :)

Re: marek08

: 2016-06-19 19:39
autor: Romas
KrecioPL pisze:
Romas pisze:co z tego że ma ponad 200Km, popatrz na ten wykres :lol:
Jak masz lepszy to wstaw swój : :mrgreen:
.
Krecik, nie sztuka w piku ustawić doładowanie , ale sztuka jest je utrzymać na równym poziomie, zobacz że niut idzie w górę cały czas a w szczycie spada na ryj, powinien iść płasko a niżej. moim zdaniem zachwycanie się takim wykresem jest z lekka nie poważne :wink:
Wystroi kolega, tak jak powinno być to dopiero się będzie można zachwycać mocą, jak na razie to nie będzie jechało jak 250/440 :wink:

Re: marek08

: 2016-06-19 20:43
autor: Lukasz
Baty i tak byś dostal

Re: marek08

: 2016-06-19 21:57
autor: marek08
Romas pisze:
KrecioPL pisze:
Romas pisze:co z tego że ma ponad 200Km, popatrz na ten wykres :lol:
Jak masz lepszy to wstaw swój : :mrgreen:
.
Krecik, nie sztuka w piku ustawić doładowanie , ale sztuka jest je utrzymać na równym poziomie, zobacz że niut idzie w górę cały czas a w szczycie spada na ryj, powinien iść płasko a niżej. moim zdaniem zachwycanie się takim wykresem jest z lekka nie poważne :wink:
Wystroi kolega, tak jak powinno być to dopiero się będzie można zachwycać mocą, jak na razie to nie będzie jechało jak 250/440 :wink:
Zgadzam sie tutaj w zupelnosci :wink: Moze i jest najmocniejszy (chociaz dla mnie roznica 0,3KM to nie roznica) ale za to napewno nie jest najszybszy. Zaplon calkowicie blokuje zabawe na 3. i 4. biegu, czyli tak na prawde na 'najwazniejszych' biegach :P Od Lukasza dostalbym baty na 100% bo jego Probe przynajmniej potrafi utrzymac ta moc :wink: Zeby juz zakonczyc ta dyskusje, to wstawilem ten wykres jako dowod i zeby nie wypowiadac pustych slow. Nie traktuje go jakos powaznie, bo wiem ze przede mna jest wiele pracy, zeby to normalnie wygladalo. Jak juz mowilem, zhamowalem go tylko po to, zeby zobaczyc jaka bedzie roznica po modach :wink: Ale nie poddam sie i dopne wszystko na ostatni guzik, nie pozbede sie problemu tak jak kilku poprzednich wlascicieli, o to mozecie byc spokojni :wink:
Pozdro

Re: marek08

: 2016-06-19 22:06
autor: Lukas007
Od Lukasza dostalbym baty na 100%
Różnie by mogło być ;) Widać, że górą lepiej trzyma moc niż mój. Przy 5200rpm masz 320NM, u mnie koło 280-290NM. Ciekawi mnie tylko, czy ta Twoja turbina nie będzie za mała, żeby trzymać moc do końca, nawet po strojeniu. Ile miałeś doładowania podczas pomiaru ?

Szkoda, że mamy w innej skali wykresy. Chętnie bym nałożył i porównał ...

Re: marek08

: 2016-06-19 22:20
autor: marek08
Doladowanie 1,4 bara spadajace do 1,2

Re: marek08

: 2016-06-19 23:10
autor: Romas
łukasz ale u Ciebie nieco inaczej idzie niut, mimo że masz ori turbine

Re: marek08

: 2016-06-19 23:24
autor: Lukasz
-- oryginalny post 2016-06-19 23:21 --
marek08 pisze: Lukasza dostalbym baty na 100%
tego akurat nie kierowałem do ciebie :P żebyś sobie nie pomyślał :mrgreen:

-- dodano 2016-06-19 23:24 --
marek08 pisze:Doladowanie 1,4 bara spadajace do 1,2

masz teraz oryginalny kolektor wydechowy ??

Re: marek08

: 2016-06-19 23:37
autor: marek08
Lukasz pisze:masz teraz oryginalny kolektor wydechowy ??
Narazie tak :wink:

Re: marek08

: 2016-06-21 21:58
autor: Lisiu
Lukasz pisze:trzecia jedynka w naszym klubie co ma ponad 200KM co na to dwujkowicze sasasasa
Jak to co? Zmieniają paniewki ;)

Re: marek08

: 2016-06-22 00:18
autor: Bogdan9999
:D hehe

Re: marek08

: 2016-06-23 09:06
autor: KrecioPL
Lisiu pisze:
Lukasz pisze:trzecia jedynka w naszym klubie co ma ponad 200KM co na to dwujkowicze sasasasa
Jak to co? Zmieniają paniewki ;)
My w Poliftach szukamy zaginionej mocy :D
marek08 pisze:Zeby juz zakonczyc ta dyskusje, to wstawilem ten wykres jako dowod i zeby nie wypowiadac pustych slow. Nie traktuje go jakos powaznie, bo wiem ze przede mna jest wiele pracy, zeby to normalnie wygladalo. Jak juz mowilem, zhamowalem go tylko po to, zeby zobaczyc jaka bedzie roznica po modach :wink: Ale nie poddam sie tak i dopne wszystko na ostatni guzik, nie pozbede sie problemu tak jak kilku poprzednich wlascicieli, o to mozecie byc spokojni :wink:
Pozdro
3mamy kciuki!

Re: marek08

: 2016-07-08 22:47
autor: marek08
W koncu zabralem sie za rozbiorke skrzyni. Wiadomo ktoredy powyrzucalo kawalki satelitek dyfra :wink: Na poczatku tylko scial sie klin, przez co walek sie wysunal i szlifowal obudowe skrzyni, a pozniej wszystko jakos sie urwalo i wylecialo :lol: W poprzedniej skrzyni dyfer byl caly, wiec wyjalem z niego czesci. Na szescie wszystkie tryby w skrzyni sa ok, wiec jak ta padnie, to sie przelozy. Oby w tej tez nie polegla obudowa, bo bedzie slabo :mrgreen:

Mial juz tak ktos? :wink:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek