Śpioch...

Awatar użytkownika
TYGRYSEX
Posty: 1713
Rejestracja: 2008-03-19 15:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
Galeria: viewtopic.php?t=14841
Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów

Re: Śpiący Probek

Post autor: TYGRYSEX »

OLEY pisze: A za włącznik, wyłącznik służy mi kluczyk do stacyjki. :D Powaga.
No może tak jest w I gen. ( chociaż nie wiem jak to jest możliwe ) . Wyjęcie bezpiecznika w II gen. zatrzymuje lampy w miejscu , ale nie ma możliwości ich chowania ...

A bezpiecznik musi być i basta :wink:
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95

Obrazek
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: Śpiący Probek

Post autor: Robert »

Nie bardzo wiem, co miał na myśli OLEY, ale w jedynkach identycznie. Więc wystarczy wyjąć w trakcie otwierania i masz śpiocha na stałe (np. na cały zlot). :D
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
TYGRYSEX
Posty: 1713
Rejestracja: 2008-03-19 15:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
Galeria: viewtopic.php?t=14841
Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów

Re: Śpiący Probek

Post autor: TYGRYSEX »

Nie wiem , ale OLEY chyba nie zamyka lamp stykając kluczykiem wtyki po bezpieczniku ? :lol: :wink: :mrgreen:
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95

Obrazek
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: Śpiący Probek

Post autor: OLEY »

Jak chcę zamknąć lampy, to wkładam bezpiecznik :D
A jak chcę sobie zrobić na spocie, czy zlocie szybkiego śpiocha, to w/g kolejności:
1. wyciągam bezpiecznik Retra
2. Włączam pokrętłem lampy
3. Stykając (ledwie dotykając) kluczykiem piny od bezpiecznika ustawiam sobie odpowiedniego śpiocha. :wink:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
TYGRYSEX
Posty: 1713
Rejestracja: 2008-03-19 15:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
Galeria: viewtopic.php?t=14841
Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów

Re: Śpiący Probek

Post autor: TYGRYSEX »

Czyli miałem racje :mrgreen: :lol: No nie powiem - oryginalny pomysł ...
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95

Obrazek
Awatar użytkownika
arko
Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 2009-04-19 23:32
Samochód: II Gen. 95r EURO 2,5 V6 24V
Galeria: viewtopic.php?t=16280
Lokalizacja: Łódź

Re: Śpiący Probek

Post autor: arko »

Ja wyjołem bazpiecznik retra miałem w zapasie spalony więc wykożystałem oprawkę zacisłem przewodu pod wsuki i gotowe muszę zalożyć tylko bezpiecznik tak jak piszecie . pozdrawiam .
JEST Ford Probe II gen. 2,5 V6 24V 95r.euro.
Jest Alfa Romeo 156 1,6 TS 1998r
Wcześniej Był I gen. 2,2 automat 91r.USA
Mardok
Posty: 138
Rejestracja: 2009-05-30 18:33
Samochód: Ford Probe II EURO - 93, 2.5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=18604
Lokalizacja: Czerwieńczyce, taka wieś niedaleko Kłodzka xDD

Re: Śpiący Probek

Post autor: Mardok »

Dobra to teraz na serio u mnie ruszyła zabawa ze śpiochem, nie używam teraz tego prymitywnego sposobu lecz skontaktowałem się z pewną osobą, która sobie "śmiga" w środowisku programowania różnych bajerków, jak np uniwersalny komputer pokładowy. Zapytałem się czy dał by radę wykonać zlecenie, napisałem co i jak tak po krótce więc układ sterujący to sprawa prosta bo ma dostepne kwestia tylko odpowiedniego zaprogramowania i tutaj pytanie do Was forumowicze, jakby miało wyglądać te sterowanie dokładnie, w jakich pozycjach, ile ma być tych pozycji otwierania, nawet widziałem filmik na YT gdzie było kilka pozycji, każdy pomysł się przyda, nie będzie trzeba skracać żadnych cięgien itp wszystko sterowane elektronicznie. Jestem z nim w stałym kontakcie, nie znam jeszcze ceny, dopiero kiedy przekaże jemu wszystkie wskazówki dogadamy się, no i jeszcze sprawa czy byliby chętni na ten układ, nie będzie to załatwiony w ciągu tygodnia czy dwóch, proces będzie długi, testy itp. Wszelkie opinie i sugestie mile widziane ^^
Awatar użytkownika
arko
Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 2009-04-19 23:32
Samochód: II Gen. 95r EURO 2,5 V6 24V
Galeria: viewtopic.php?t=16280
Lokalizacja: Łódź

Re: Śpiący Probek

Post autor: arko »

byla by fajna sprawa :!: bo z tym celowaniem świateł to troszkę przechlapane .myślę że 3 pozycje były wystarczjące ale to jest tylko moje zdanie .( 1- zamknięte 2-spioch 3-otwarte ).ważne też są koszty . pozdrawiam.
JEST Ford Probe II gen. 2,5 V6 24V 95r.euro.
Jest Alfa Romeo 156 1,6 TS 1998r
Wcześniej Był I gen. 2,2 automat 91r.USA
Awatar użytkownika
TYGRYSEX
Posty: 1713
Rejestracja: 2008-03-19 15:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
Galeria: viewtopic.php?t=14841
Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów

Re: Śpiący Probek

Post autor: TYGRYSEX »

Mardok poczytaj trochę temat - nie takie już tu były pomysły a nikt jakoś nie pokazał końcowego efektu , bo pewnie prace szybko się zakończyły :evil: :lol:

Ale próbuj - coś może w końcu wypali ...
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95

Obrazek
Mardok
Posty: 138
Rejestracja: 2009-05-30 18:33
Samochód: Ford Probe II EURO - 93, 2.5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=18604
Lokalizacja: Czerwieńczyce, taka wieś niedaleko Kłodzka xDD

Re: Śpiący Probek

Post autor: Mardok »

Wiem, że większość pomysłów nie wypalała albo wszystkie, ja to robię głównie dla siebie a że w międzyczasie regłem się na forum to pomyślałem, iż może ktoś chciałby skorzystać z efektów współpracy, niczego nie obiecuję bo to zależy od tego gościa no ale na allegro sprzedaje ten uniwersalny komputerek i go zaprogramował więc podstawę już mamy, układ jest teraz tylko zaprogramować, podaję cytat z krótkiej rozmowy z nim na gygy "no dobrze,ale układ ma jakies czujniki, krańcówki czy cos w tym rodzjiu ? " i drugi "no tak, ale procesor to nie jasnowidz, wiec musi skąść wiedzieć czyt sa otwarte czy zamkniete i na ile procent, stad pytam o czujniki " no i teraz moje pytanie czy coś takiego tam jest? Mam probkę krótko więc nie wiem jak można to zrobić ^^
Awatar użytkownika
arko
Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 2009-04-19 23:32
Samochód: II Gen. 95r EURO 2,5 V6 24V
Galeria: viewtopic.php?t=16280
Lokalizacja: Łódź

Re: Śpiący Probek

Post autor: arko »

TYGRYSEX pisze:Mardok poczytaj trochę temat - nie takie już tu były pomysły a nikt jakoś nie pokazał końcowego efektu , bo pewnie prace szybko się zakończyły :evil: :lol:

Ale próbuj - coś może w końcu wypali ...
trochę optymizmu i może się uda . ja nie pomogę bo jestem laikiem w elektronice ale napewno są tacy co mają pojęcie. co to za komp.i do czegoon ma być ?
JEST Ford Probe II gen. 2,5 V6 24V 95r.euro.
Jest Alfa Romeo 156 1,6 TS 1998r
Wcześniej Był I gen. 2,2 automat 91r.USA
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: Śpiący Probek

Post autor: Robert »

Mardok(u): super, że masz zapał. Szkoda tylko, że na tyle słomiany, że nie starczyło go na przeczytanie niecałych 4 stron tematu. Bo gdybyś przeczytał, tobyś nie zadawał takich pytań.
Mardok pisze:Wiem, że większość pomysłów nie wypalała albo wszystkie, ...
Będzie na mnie, że wykrakałem albo storpedowałem, więc nie powiem jak widzę przyszłość Twojego projektu. 8)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
arko
Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 2009-04-19 23:32
Samochód: II Gen. 95r EURO 2,5 V6 24V
Galeria: viewtopic.php?t=16280
Lokalizacja: Łódź

Re: Śpiący Probek

Post autor: arko »

panowie. nie wim czy nie wystarczył by jakiś uklad z wyłącznikiem czasowym z regulacją i było by po sprawie.
JEST Ford Probe II gen. 2,5 V6 24V 95r.euro.
Jest Alfa Romeo 156 1,6 TS 1998r
Wcześniej Był I gen. 2,2 automat 91r.USA
Mardok
Posty: 138
Rejestracja: 2009-05-30 18:33
Samochód: Ford Probe II EURO - 93, 2.5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=18604
Lokalizacja: Czerwieńczyce, taka wieś niedaleko Kłodzka xDD

Re: Śpiący Probek

Post autor: Mardok »

Zapał starczył na przeczytanie wielu tematów i stron, ale dochodzą nowi userzy, następny dzień może przynieść nowe pomysły, rozwiązania i chodzi mi tylko o to. Jednak podchodzę chłodno do tego wszystkiego, nie wiem ile będzie to kosztować, nie wiem czy jak się dowiem będę miał akurat wtedy pieniądze na ten wydatek, rożnie może być, ja to robię tylko dla siebie, nie będzie to kwestia tygodnia tylko może się przedłużyć o dłuższy okres czasu, to są dopiero przymiarki i z gościem zaczniemy myśleć jak to będzie miało wyglądać ^^
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: Śpiący Probek

Post autor: Robert »

Spytałeś (przekazałeś pytanie) o
Mardok pisze:...jakies czujniki, krańcówki...
.
Sądzisz, że jeśli wcześniej jest jasno napisane czy są, czy ich nie ma, to nowi userzy tu coś zmienią?
Ok - ja (jako "nowy") mam pomysł, że w jedynce były fabrycznie śpiochy. A co! Czy to coś wnosi? Ktoś potwierdzi? Bo nie chce mi się czytać poprzednich stron. Albo przeleciałem, ale nie mam zamiaru się tak dokładnie wczytywać. Więc gdyby ktoś mógł mi podać kody jak je uaktywnić. Proszę o odpowiedź! Szczególnie "nowych"! :twisted:

Bez urazy - nie chciałem obrazić nikogo z nowych.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Mardok
Posty: 138
Rejestracja: 2009-05-30 18:33
Samochód: Ford Probe II EURO - 93, 2.5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=18604
Lokalizacja: Czerwieńczyce, taka wieś niedaleko Kłodzka xDD

Re: Śpiący Probek

Post autor: Mardok »

Oo matko...wiesz ja nie traktuję innych z góry, czyli że inni są debilami, każdy może coś wnieść innego, coś co komuś nie wpadło do głowy, już nie chodzi co gdzie i jak, ale np czy mają być 2 pozycje śpiocha czy też 1. Tak! Myślę, że nowi userzy coś zmienią, jeśli się mylę to nic się nie stanie...wiara w ludzi widać tutaj nie sięga...Jeszcze śmiać mi się chce, że nawet ty palnąłeś głupotę, ja się pytam o dwójkę a nie o jedynkę buahaha xDD Nie uraziłeś nikogo, jakby ktoś przejmował się takimi wypowiedziami to byłoby więcej emo niż normalnych ludzi ^^
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: Śpiący Probek

Post autor: Robert »

Ten temat był na wierzchu, więc w nim napisałem. Myślałem, że nie muszę czytać poprzednich stron ani nazwy działu. Mam jedynkę, więc pytam o jedynkę. Pojechałeś mi na maksa - chyba się popłaczę. :lol:
Czy traktuję ludzi lub nowych jak debili? Wręcz przeciwnie - jestem pełen szacunku dla wszystkich, którzy potrafią ze zrozumieniem zaznajomić się z informacjami, które już tu są, zamiast traktować wcześniejsze wypowiedzi (jak w tym wątku) jako niegodne uwagi. Nie pytałeś o pomysły - pytałeś o rzeczy, które były wyjaśnione wcześniej. Nie traktuj i przedmówców, i mnie jak debili.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
arko
Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 2009-04-19 23:32
Samochód: II Gen. 95r EURO 2,5 V6 24V
Galeria: viewtopic.php?t=16280
Lokalizacja: Łódź

Re: Śpiący Probek

Post autor: arko »

witam. panowie przecież nie o to chodzi żeby się wykłucać o pierdoły. powinno mam zależeć na jakiś pomysłach .jedni mają wiare w to co robją sami lub inni a drudzy nie i tymi nie ma się co przejmować .po prostu róbmy swoje :P pozdrawiam.
JEST Ford Probe II gen. 2,5 V6 24V 95r.euro.
Jest Alfa Romeo 156 1,6 TS 1998r
Wcześniej Był I gen. 2,2 automat 91r.USA
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10623
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Śpiący Probek

Post autor: Kocureq »

No właśnie - róbmy swoje, a nie każmy innym robić za nas, bo się nie chce przeczytać.
Awatar użytkownika
arko
Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 2009-04-19 23:32
Samochód: II Gen. 95r EURO 2,5 V6 24V
Galeria: viewtopic.php?t=16280
Lokalizacja: Łódź

Re: Śpiący Probek

Post autor: arko »

upierdas :wink: :D mardok nie przejmójsię.może teraz się uda.
JEST Ford Probe II gen. 2,5 V6 24V 95r.euro.
Jest Alfa Romeo 156 1,6 TS 1998r
Wcześniej Był I gen. 2,2 automat 91r.USA
Awatar użytkownika
TYGRYSEX
Posty: 1713
Rejestracja: 2008-03-19 15:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
Galeria: viewtopic.php?t=14841
Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów

Re: Śpiący Probek

Post autor: TYGRYSEX »

Mam pytanie - u mnie w wersji USA bezpiecznik retra od zamykania lamp jest 20 A mały , natomiast w wersji EURO u kumpla jest 30 A duży bezpiecznik .

Po zainstalowaniu kabelków do śpiocha robią się takie cuda , że u niego lampy otwierają się po kolei ( czyt. najpierw jedna , potem druga ) i o wiele wolniej , niż przy założeniu bezpiecznika w pierwotne miejsce . Efekt jak przy słabym aku.
Czego może być to przyczyną ? Zrobiłem u niego dokładnie tak , jak u mnie i efekt ciągle ten sam ...

:?:
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95

Obrazek
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Re: Śpiący Probek

Post autor: 2Ya »

Przecież ty masz wersje Euro,a nie US z rego co widziałem :)
Jaki rocznik jego Probe?
W 93 roczniku w wersji euro i us były takie same instalacje elektryczne w przypadku V6 .

Pzdr. & c ya..
Obrazek
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Re: Śpiący Probek

Post autor: RX »

Witam,

Zgadza się, to będzie różnica rocznika jak coś. 93-94+

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
TYGRYSEX
Posty: 1713
Rejestracja: 2008-03-19 15:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
Galeria: viewtopic.php?t=14841
Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów

Re: Śpiący Probek

Post autor: TYGRYSEX »

U mnie jest tak : http://ford-probe.net/images/stories/El ... -maska.jpg
U kumpla retra jest 30 A położony w miejscu mniej-więcej bezpiecznika odpowiedzialnego za układy załączane przez stacyjkę - nie wiem z którego rocznika jest taka instalacja ... Z pewnością jego autko jest młodsze
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95

Obrazek
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: Śpiący Probek

Post autor: Robert »

TYGRYSEX pisze:... lampy otwierają się po kolei ( czyt. najpierw jedna , potem druga ) i o wiele wolniej , niż przy założeniu bezpiecznika w pierwotne miejsce . Efekt jak przy słabym aku.
Czego może być to przyczyną ?
Może to być przyczyną rozładowywania aku (przyczyna :arrow: skutek).

Jeżeli jednak chodzi o przyczynę takiego zachowania, to kiepskie przewody lub styki (np. zimne luty) w tym, co dołożyliście.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”