Strona 6 z 11

Re: ABS

: 2010-07-18 21:44
autor: Robert
Użyj jakiejś innej lampki do diagnostyki.

Re: ABS

: 2010-07-18 21:56
autor: Xandr
Robert pisze:Użyj jakiejś innej lampki do diagnostyki.
np. jaką ??to kupie w sobotę odpowiednią
zwykła żarówka nawet nie zaświeci

Re: ABS

: 2010-07-19 01:35
autor: Robert
Zwykła żarówka (na 12V oczywiście) doskonale się nadaje.

Re: ABS

: 2010-07-23 22:22
autor: Xandr
Robert pisze:Zwykła żarówka (na 12V oczywiście) doskonale się nadaje.
sorry ale zwykła żarówka 12V się do tego nie nadaje bo nawet nie zaświeci :lol: zrobię miernikiem jutro

Re: ABS

: 2010-07-23 22:49
autor: Robert
No patrz - a w pasach są właśnie zwykłe żarówki :roll:

Re: ABS

: 2010-07-27 22:25
autor: Xandr
-- oryginalny post 2010-07-24 14:50 --
Robert pisze:No patrz - a w pasach są właśnie zwykłe żarówki :roll:
nie wiem sam już teraz :lol:
zobacz to zrobiłem pomiar najlepiej jak wyciszcie głos :newcry: http://www.youtube.com/watch?v=jLG66PMOdXI chyba lepiej się nie da tego wymierzyć #-o
pozdrawiam wszystkich

-- dodano 2010-07-27 22:25 --

widzę że tu Tylko Robert jest
Pozdroo

Re: ABS

: 2010-07-27 23:50
autor: Robert
Generalnie też pozdrawiam Ciebie i Pawła :P

Re: ABS

: 2010-07-28 21:36
autor: Xandr
Dzięki dzięki a co z moją diagnostyką ?? :D :lol:

Re: ABS

: 2010-07-29 00:01
autor: Patryk-
ha ha ha ha :mrgreen: :mrgreen: Paweł największy ruchacz na osiedlu :mrgreen: nie podejżewałem Cię o tak zbereźne czyny :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :1111_bye:

Re: ABS

: 2010-07-29 09:23
autor: Xandr
Patryk- pisze:ha ha ha ha :mrgreen: :mrgreen: Paweł największy ruchacz na osiedlu :mrgreen: nie podejżewałem Cię o tak zbereźne czyny :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :1111_bye:
ha ha to nie chodziło o mnie ja kręciłem film i sprawdzałem błędy :lol:

Re: ABS

: 2010-08-24 19:46
autor: Marcin G
Xandr najlepiej do tego celu użyć miernika analogowego a nie cyfrowego :lol:
A tak przy okazji mam taki problem że [r]...CIACH...
Swój problem opisałeś 9 minut wcześniej we właściwej generacji, więc może wystarczy chwilę poczekać na odpowiedź?
Robert[/r]

Re: ABS

: 2010-08-27 23:59
autor: Xandr
Marcin G pisze:Xandr najlepiej do tego celu użyć miernika analogowego a nie cyfrowego :lol:
A tak przy okazji mam taki problem że [r]...CIACH...
Swój problem opisałeś 9 minut wcześniej we właściwej generacji, więc może wystarczy chwilę poczekać na odpowiedź?
Robert[/r]
nie po to wydałem 99zł żeby kupić teraz jeszcze jeden analogowy :D
widzę że naprawdę jest problem w odczytaniu :lol:

Re: ABS

: 2010-09-01 18:24
autor: Marcin G
Nie mówię że masz słaby miernik bo sam używam unita tylko że UT55. A ja miałem na myśli miernik analogowy nawet za 15zł :D Ja planuje do odczytu błędów zastosować jakiś buzer wtedy słucham pikania i na kartce notuję za pomocą kresek (krótsza dłuższa) kody błędów. Można też wgrać na laptopa program oscyloskop wtedy za miast diody podpinamy laptopa przez kartę dzwiękową, już kiedyś taki posiadałem. I wtedy wyraźnie widzisz ile sekund trwa każdy impuls i każda przerwa i chyba wyraźniej się już nie da. Potem wystarczy podstawić cyfry i mamy kod błędu. O ile odczytuje się błędy tak samo jak w IIgeneracji probe.

Re: ABS

: 2010-09-02 19:59
autor: adrian_seki
Może ktoś mi podpowie coś (nie sprawdzałem jeszcze błędów) bo wszystko zganiałem na mijającą sie zębatkę na przegubie z czujnikiem ale niestety to nie to. Wyskakiwał mi błąd Anti-Lock przy 80km/h (zębatka mijała sie z czujnikiem o połowię czujnika) teraz naciąłem czujnik aby go można było przesunąć że pasuje idealnie na zębatkę. Lecz teraz błąd wyskakuje przy ok 70km/h. Wszystkie czujniki mają ok 1kOhm i zmieniają swoją rezystancje (wiem indukcyjność a dokładnie zmieniała się przenikalność magnetyczna ale nie ważne) jak przybliżałem coś metalowego a tylne piasty obracałem. I moje pytanie o co chodzi? Jutro chcę sprawdzić błędy

po chwili

błąd 11 i 12 rocznik 92 mrugał anti-lock a nie żarówka na zielono czerwonym przewodzie

Re: ABS

: 2010-09-03 11:33
autor: Robert
adrian_seki pisze:Wszystkie czujniki mają ok 1kOhm i zmieniają swoją rezystancje (wiem indukcyjność a dokładnie zmieniała się przenikalność magnetyczna ale nie ważne) jak przcybliżałem coś metalowego a tylne piasty obracałem.
Magia, nie? Obracasz tylne piasty, a tu przednie czujniki (skoro wszystkie) reagują i jeszcze śmią wykazywać błędy (11 i 12) ;)

Sprawdziłeś wszystko wg opisu na końcu 3 strony (w 2 osoby), czy niepotrzebnie się produkowałem?

Re: ABS

: 2010-09-03 20:52
autor: adrian_seki
Sprawdzę Robert sprawdzę ale aż dziwne troche - chwilo walczę z przewodem hamulcowym i jak coś to dam znać co się stało z ABS :D

Re: ABS

: 2010-10-29 20:18
autor: Pawel_-5
Jak sprawdzić czy mam ABS, tylko bez próby hamowania??

Re: ABS

: 2010-10-29 20:47
autor: adrian_seki
sprawdz czy masz zębatki na przegubach przy kole

Re: ABS

: 2010-10-29 20:50
autor: OLEY
Pawel_-5 pisze:Jak sprawdzić czy mam ABS, tylko bez próby hamowania??
He, he.
Spójrz pod maskę i zobacz, czy masz pompę ABS-u. :D :wink:

Re: ABS

: 2010-10-29 22:49
autor: Pawel_-5
Ok a gdzie ją znajdę (koło czego, w którym miejscu) :?: :D

Re: ABS

: 2010-10-29 23:23
autor: pusher1
Koło serwa od hamulców, pod zbiorniczkiem płynu hamulcowego :wink: w pobliżu zbiorniczka z płynem do sprzęgła. :lol: :lol: Blisko przepływomierza lub lewego kielicha amortyzatora inaczej już się chyba nie da :wink: :wink: Chyba że masz inny układ pod maską :lol: pozdrawiam

Re: ABS

: 2010-10-30 08:56
autor: adrian_seki
Jeszcze u mnie w galerii możesz zerknąć - Tego roczny remont - dzień 21 - zdjęcie 5 - takie coś kwadratowe z rurkami u góry (6 rurek)

Re: ABS

: 2010-10-30 13:01
autor: Pawel_-5
Ok, dzięki wielkie :D
Wniosek taki, że ABS-u brak :?

Re: ABS

: 2010-11-03 15:08
autor: Prezes
A ja po prawie 3 latach walki z tym nieszczęsnym ''anti- lockiem'' wyszedłem zwycięsko z tego boju :D . A tak naszło mnie, żeby jeszcze raz sprawdzic kody za pomocą diody i wyszło to co przypuszczałem, czyli prawy tylny czujnik albo zębatka. Więc zacząłem się zabierac za sprawdzanie przewodów idących do czujnika, ale i tak na bank byłem pewien, że zębatka gdzieś walnięta bo auto było puknięte z tamtej strony i byc może, że cały błotnik wymieniany był. No to ściągam boczek z tyłu w bagażniku i co się okazuje - koleś który to robił po prostu nie podłączył czujnika do kostki koło amorka! :o Po podłączeniu i odpaleniu silnika kontrolka zgasła po 5 sekundach i teraz ABS działa jak trzeba. O dziwo kiedyś pamiętam, że ściągałem już ten boczek i niczego nie zauważyłem, ale to było zaraz po kupnie i Probe było dla mnie czarna magia więc wolałem niczego nie dotykac :lol: . A tyle było kombinowania i myślenia... #-o :wink:

Re: ABS

: 2010-11-03 15:15
autor: Kocureq
=D> =D> =D> =D> =D>