Strona 6 z 26

: 2006-06-30 19:17
autor: mbmaster
Ten wykres jest na pierwszej stronie :lol: To moj stary wynik z hamowni :cry:

: 2006-06-30 20:18
autor: Sqad
Straszna padaka, a jak jest teraz??

: 2006-06-30 21:35
autor: mbmaster
Teraz jest napewno lepiej ale niewiem o ile bo na hamowni nie bylem :?

: 2006-06-30 23:07
autor: KALI
Trzeba koniecznie sprawdzić..

: 2006-07-01 00:35
autor: Wiesiek
Oczywiście ponawiam swoją chęć na ten układ,bo te vrisy to zmora nie tylko moja

: 2006-07-01 10:16
autor: mbmaster
Panowie jak tylko bede mial jakies pieniadze zeby je mogl wydac na hamownie to oczywiscie pojade. Juz rozmawialem z włascicielem Alta Racing na Bemowie i czeka tylko kiedy sie zjawie. Mam porpostu duzo wydatkow na glowie. Tak czy inaczej auto zdecydowanie zaczyna ciagnac od 4250rpm czego wczesniej nie bylo. Mam jednak wrazenie ze Vrisy mogly by zostac otwrte do konca zakresu obrotow.

: 2006-07-01 10:46
autor: totmes (gonciu)
a ja mam pytanie, co by sie stało jakby mechanicznie zostały otwarte na stałe?? cały czas otwarte???

: 2006-07-01 10:48
autor: mbmaster
Nic sie nie stanie oprocz spalania ok 20l PB :lol:

: 2006-07-01 14:33
autor: Pakułek
A spalanie na LPG przy otwartych cały czas? Tylko nie wiadomo jak z charakterystyką silnika, bo na wykresie od vrisow widac ze otwarcie od razu vrisa1 zamula silnik w niskich obrotach.
PS. Na kiedy można sie spodziewac gotowego układu? Kase mogę już przelac. :D

: 2006-07-01 19:34
autor: Sqad
mbmaster pisze:Nic sie nie stanie oprocz spalania ok 20l PB :lol:
Splanie może wzrosnąć tyklko przy otwarciu virisa tego bliżej przepustnicy, drugi reguluje tylko długość drogi jaką powietrze ma odbyć zanim wpadnie do komory spalania.

PS. Za ile masz hamownie??

: 2006-07-02 00:14
autor: Ada
w praktyce jest tak, że jak mam otwarty vris1 caly czas to przy mieszanej jeździe ( miasto, trasa) palił mi do 17 litrów mój Probek :roll: a jak wyłączyłem całkowicie 1 solenoid to pali teraz przy tej samej jeździe do 13 l paliwka. Zamula tak do 3,5 tys. a powyżej 4,2 tys. ma dopał co tłumaczy fakt ,że drugi vris działa, przy czym , sądze, że gdyby sterowanie 1 vrisem wróciło do normy to po piersze nie zamulałby do 3 tys. , po 2 pewnie nie paliłby tyle przy stale włączonym. ... mam nadzieje :evil:

: 2006-07-02 01:29
autor: mbmaster
Mam hamownie po znajomosci za 50zl

: 2006-07-02 22:34
autor: Lukask
Mbmaster do kiedy trzeba zapłacić za ten bajer ?? Bo niestety dziś się okazało że nagle przy odpalaniu zaczął mi się 1 viris otwierać :(

: 2006-07-02 22:55
autor: mbmaster
Narazie Vrisy sie produkuja a placic trzeba bedzie jak beda gotowe i bede je wysylal.

: 2006-07-03 07:51
autor: Sqad
Nie bądź głupi połowa Ci się rozmyśli i co w tedy??

: 2006-07-03 10:09
autor: mbmaster
Obrażę się :D Vrisy sa robione pojedynczo wiec zawsze bede wiedzial kiedy ojciec ma przestac robic. A z reszta jak chcecie wplacac to ja moge kase przyjmowac juz teraz 8) Jak zostanie nadwyzka produkcyjna to za granice sprzedaje bo taki jest moj pozniejszy plan.

: 2006-07-04 19:46
autor: Kędziorek
Hejka, ja rozumiem, że to kosztowały dużo pracy i wysiłku, ale mam nadzieję, że z nas nie zdzierasz? :wink: 8)

A tak poważnie to skacz na tą hamownie, 50 złoty to nie majątek, a my byśmy mieli namacalny dowód.

: 2006-07-07 07:25
autor: Pakułek
Dokladnie. Na hamownie. Bo teraz to tak jak by robić eksperyment naukowy opierając sie tylko na teorii. Trzeba poswiecic kilka myszek lub baksów, hehe. Chyba że już byłeś i okazało sie że doszło kilka PS a brak mocy u ciebie jest wywołany złym stanem silnika.

: 2006-07-07 09:41
autor: mbmaster
HEHe spokojnie co do mocy to jestem pewien ze PS przybylo wkoncu objezdzam kolege z klubu ktorego silnik ma o 100 tysiecy mniej (zawsze mnie objezdzal o 2 dlugosci auta) ale Vrisy mu nie dzialaja jak potrzeba. Obecenie uklad ciut inny niz moj i mozna powiedziec ze w ostatecznej wersji (jeszcze poprawionej) ma Tomekrvf i Marrud z Mazdaspeed. Tomek jezdzi z ukladem pomijajac TPS i ma powiedziec jak ze spalaniem czy jest roznica. Marrud z kolei Ma uklad z uwzglednieniem TPS ale nie zrobilismy mu odciecia powyzej 6500rpm (tzn Vris 1 i 2 pozostaja do konca otwarte).

: 2006-07-07 10:16
autor: RX
Witam,

Na ProbeTalk spekulowano, że warto mieć oba vrisy otwarte do końca. Ciekawe jak to jest.

Pzdr.

P.S. - już się nie mogę doczekać układu ;)

: 2006-07-07 10:42
autor: mbmaster
Z tego co podpatrzylem u Marruda to odnosze wrazenie ze auto ciagnie rowniutko do odciecia zaplonu. ja u siebie mam odlaczenie jak fabrycznie (powyzej 6500rpm odcina oba Vrisy) mam wrazenie ze auto sie lekko zamula na sam koniec.

: 2006-07-07 17:35
autor: Lukask
To znaczy że będzie można zamówić wersje jak u maruda ??

: 2006-07-07 17:36
autor: Maro
lukask pisze:To znaczy że będzie można zamówić wersje jak u maruda ??
Z tego co pisał mbmaster wynika, że sam będziesz mógł sobie potencjometrami ustawić kiedy ma się który Vris załączyć :)

: 2006-07-07 18:47
autor: mbmaster
Mozna samemu wyregulowac ale tylko pare razy poniewaz potencjometry sa bardzo precyzyjne i moga ulec rozstrojeniu. Oczywiscie wersje mozna zamowic jaka sie chce i przed sprzedaza ja wystroimy. Strojenie na wlasna reke nie jest latwe (przynajmniej dla mnie).

: 2006-07-07 21:09
autor: Pakułek
To kiedy można sie spodziewac układu? Bo temat ma kilka tyg. a układów jak nie było tak nie ma. A jak z wykresem po zamontowaniu układu?