Strona 6 z 6
					
				
				: 2008-08-24 16:34
				autor: Ambrozy
				KITT, pierścienie cylindrów drugiej głowicy?? Gdzieś widziałem patent MiH-a, na oczyszczenie w przypadku gdy są zapieczone(w grę wchodzi wymiana oleju). Ale może niech sie wypowie ktoś jeszcze.
Co do olejów: jak kupiłem Probka zalany był Lotos 10W40. Silnik na nim pracował głośno(nawet mi kiedyś tłumikarz powiedział, że mam zły tłumik do dezelka...) . W marcu strzeliłem płukankę i zalałem Platinum 5W30. Nic się nie rozszczelniło, silnik pracuje dużo ciszej Zrobiłem ok. 5,5-6 kkm-oleju dolałem tyle ile mi zostało z bańki 5l. Najbliższa zmiana też na 5W30- tylko może jakiś lepsiejszy.
Pzdr!
P
			 
			
					
				
				: 2008-09-25 23:00
				autor: marius
				(Chaos, sprawdz na pierwszy rzut rozrząd - może się przesuną o parę ząbków.)RONIN
Rozrząd po przeskoczeniu o 1 ząbek powoduje spadek mocy samochód słabo sie zbiera wkręca na obroty
A
Rozrząd po przeskoczeniu o 2 lub więcej ząbków robi kolizje wiec raczej to często jest wykluczone jesli silnik ch 

 godzi lub przy paleniu jesli kręci 
POZDRAWIAM 

 
			 
			
					
				
				: 2008-09-25 23:20
				autor: Kocureq
				marius pisze:Rozrząd po przeskoczeniu o 2 lub więcej ząbków robi kolizje
Ta, w bezkolizyjnym KL 

 
			 
			
					
				
				: 2008-09-25 23:34
				autor: Sqad
				to raz, hehehehe dobre 
a dwa, >> marius. patrz na daty postów 

 
			 
			
					
				
				: 2008-09-26 11:04
				autor: marius
				Widzę date ale zawsze komus moze sie to sprzydac aa sory nie wiedziałem ze jest bezkolizyjny
			 
			
					
				Zaniedbane Probe...
				: 2010-10-28 10:05
				autor: Mardok
				Tak więc do rzeczy, po długim pobycie poza terenem kraju mój Probek został w posiadaniu rodziny. Po powrocie ku moim przypuszczeniom, zastałem bałagan w środku, totalny syf, a w silniku czegoś brakowało...no właśnie, brakowało oleju, zawory nawalają, że echo się rozchodzi i ogólnie jest dupa. Stwierdziłem, że jeździł tak od długiego czasu, bodajże 3 miesięcy i moje pytanie brzmi, jakie szkody prawdopodobnie zostały wyrządzone w silniku i co jest do wymiany, czy zalać olejem i jeździć czy też robić remont silnika? Jak wy byście postąpili w takim przypadku? W grę wchodzi remont silnika lub kupno innego auta, oczywiście nie za moje pieniądze, bo to nie ja jestem winowajcą...
			 
			
					
				Re: No i stalo sie padl silnik
				: 2010-10-28 10:43
				autor: RX
				Hey,
Zalej olejem i zobacz co się stanie, bo pewnie nie stało się nic.
Pzdr.
			 
			
					
				Re: No i stalo sie padl silnik
				: 2010-10-28 11:24
				autor: Sam
				ja tak raz jedynkę przez nieuwagę pogoniłem bez oleju - znaczy na pewno coś tam go było ale mało - zalałem nowego oleju i nic się nie stało. Pozdro
			 
			
					
				Re: No i stalo sie padl silnik
				: 2010-10-28 12:26
				autor: bogdano
				Potwierdzam. Wywaliło po prostu olej z popychaczy i dlatego klepie. Zalej prawie do pełna olejem, odpal i przegazuj, przejedź parę kilosów i się powinien uspokoić. Lepiej na razie zalać olejem i sprawdzić niż od razu robić remont silnika 

 
			 
			
					
				Re: No i stalo sie padl silnik
				: 2010-10-28 15:38
				autor: Ozyryz
				Dokładnie a jak nie ucichnie to rozbierz silnik i sam dokonaj kosztorysu wtedy będziesz wiedział czy się opłaca może się okazać, że to nic strasznego a jeśli chodzi o wybór naprawiać czy kupić inne auto ja bym wybrał ta 1 opcje Pozdrawiam 

 
			 
			
					
				Re: No i stalo sie padl silnik
				: 2010-10-28 17:32
				autor: CBR
				RX pisze:Hey,
Zalej olejem i zobacz co się stanie, bo pewnie nie stało się nic.
Pzdr.
 
 
bogdano pisze: Zalej prawie do pełna olejem, odpal i przegazuj, przejedź parę kilosów i się powinien uspokoić.
 
 
			 
			
					
				Re: No i stalo sie padl silnik
				: 2010-10-29 00:18
				autor: 2Ya
				Różnicę poziomu oleju względem miarki oleju,a minimalnym poziomem miski olejowej,którego miarka nie obejmuje jest bodajże 0,5 - 0,7 litra oleju,więc jeśli tylko na miarce nie pokazuje to jeszcze nie dramat,gorzej jak ci gdzieś wyciekał i nie ma go tam wcale;czyli w misce i w silniku.
Lej olej i zmów zdrowaśkę 
