Strona 7 z 17
					
				
				: 2007-04-28 08:46
				autor: daniel
				mnie tak troche ciekawi jak to jest z moca, gdy mam intercooler....przeciez inter.... jest chłodnicą powietrza, a więc im bardziej je schłodzi tym wieksza moc, oraz czym szybciej jedziemy, tym więcej powietrza przez niego przepływa i analogicznie powietrze w intercoolerze powinno być bardziej schłodzone i samochód wraz ze wzrostem predkości powinien tą moc mieć większą, a na hamowni jednak nie ma pędu powietrza ktore by działało na intercooler, więc sama moc podczas jazdy powinna być większa 
 
może sie myle, ale czy mógłby ktoś to wytłumaczyc???, bo według mnie to tak powinno być
 
			 
			
					
				
				: 2007-04-28 09:01
				autor: MISIEK
				Przeciez masz nadmuch powietrza na hamowni 

 
			 
			
					
				
				: 2007-04-28 09:18
				autor: daniel
				
			 
			
					
				
				: 2007-04-28 09:29
				autor: MISIEK
				Ja nie bylem... 

 
			 
			
					
				
				: 2007-04-28 13:16
				autor: Gturbo
				Bardzo mi sie podoba ze ktos w koncu osiaga zamierzony cel, tylko szkoda ze tak malo ludzi co maja I gen potrafi pojsc w Lukasa slady.  Lukas extra sprawa miec taka moc jak też samo zadowolenie z udanego celu. Powiem ci tylko jedno ze ta moc nie starczy  ci na dlugo. Powinnienes znalesc FE3 i pokazac wszytkim co naprawde da sie z niego wydlusic. A teraz czekam z niecierpliwoscia kto pierwszy osiagnie 300 koni, ale sie domyslam kto.
			 
			
					
				
				: 2007-04-29 00:02
				autor: Lukask
				
			 
			
					
				
				: 2007-04-29 11:14
				autor: Kocureq
				Lukask pisze:A wyszło to przy tym jak kopałem, 325 na autostradzie
erm.... km/h  
 
To skrzynia tyle wyciagnie? Na 7. biegu czy jak? 

 
			 
			
					
				
				: 2007-04-29 11:50
				autor: Tomo
				kocureq pisze:Lukask pisze:A wyszło to przy tym jak kopałem, 325 na autostradzie
erm.... km/h  
 
To skrzynia tyle wyciagnie? Na 7. biegu czy jak? 

 
Obstawiam, że chodziło bardziej o BMW 325 a nie o 325km/h 

 
			 
			
					
				
				: 2007-04-29 20:47
				autor: Lukask
				Tomo pisze:kocureq pisze:Lukask pisze:A wyszło to przy tym jak kopałem, 325 na autostradzie
erm.... km/h  
 
To skrzynia tyle wyciagnie? Na 7. biegu czy jak? 

 
Obstawiam, że chodziło bardziej o BMW 325 a nie o 325km/h 

 
Hehe Tomo dokładnie tak chodziło o betoniare  
  
 
			 
			
					
				
				: 2007-04-29 22:16
				autor: Bogdan9999
				Kali napisz jeszcze na jakim ciśnieniu wachy był robiony pomiar ?? 

 
			 
			
					
				
				: 2007-04-29 22:39
				autor: Drzymek
				No świetnie, gratuluję!
203km, to już fajna robota!
WYkres mi się podoba, tym bardziej że moment nie przesunął się w wyższe obroty tylko nadal pozostał od 2500obr.
Sqad pisze:Lukask pisze:
A co z twoim MBC ciśnienia nie wytrzymał ??
Wiesz przyrządy agd nie są przystosowane do pracy w takich warunkach
 
MBC jest zdemontowany na czas do kiedy nie mam EGT w aucie, wiec nie śmiejcie się szyderczo.
Jak tylko przyjdzie mi paka z USA to i ja jadę na hamowanko i zobaczymy co wycisnę przy 1,1bar (postawiłem sobie za punkt honoru przekroczyć 150KW). Ale to pewnie jeszcze z 2miesiące (razem z założeniem gratów) 

 
			 
			
					
				
				: 2007-04-30 12:57
				autor: KALI
				Nie mógł pan przyjechać do serwisu to serwis przyjechał do pana. 
  
 
Już zrobione.
Bogdan ciśnienie na listwie na razie 4bary - wacha się w okolicy 47-50psi w zależności od obciążenia.
 
			 
			
					
				
				: 2007-05-01 11:14
				autor: Tomo
				Kalli pisze:47-50psi w zależności od obciążenia
a mi się wydawało, że 50psi to 3,5 bara heh to miałem w kołach 4 bary 
 
  
 
			 
			
					
				
				: 2007-05-01 21:35
				autor: Lukask
				
			 
			
					
				
				: 2007-05-01 21:48
				autor: radekkm
				oooo stary kozak 

, nie tylko dzwiek mowie o caloksztalcie,jednak zdjecia nie oddaja pelnego efektu ...
 
			 
			
					
				
				: 2007-05-01 21:54
				autor: Zolak
				Nie no dźwiek jest poprostu miodzio  

 sledze na biezaco postepy w przerobkach i naprawde jestem pod wrazeniem.
Pozdro
 
			 
			
					
				
				: 2007-05-01 23:31
				autor: Bartekk
				to prawda ten dzwięk jest boski  

 
			 
			
					
				
				: 2007-05-02 01:03
				autor: MARCO
				
			 
			
					
				
				: 2007-05-02 07:44
				autor: TYKWA
				
Lukas , kurka wodna, za dlugi ten filmik i nie chce sie otworzyc 
 
.
PS. moze byc  
 
a móglbys jeszcze nagrac w czasie przejazdu , tzn jadác powoli i zmianic bieg , albo uszyc i zmienic  
  
EDIT: 
Lukasinski, prosba nieaktualna , te filmiki z przejazdów w "cyklicznych" sá wlasnie takie o jakie prosilem  

 
			 
			
					
				
				: 2007-05-06 09:42
				autor: HellHound
				Zmienię trochę klimat.Lukasz właśnie widziałem Twój bolid na TVN Turbo w programie Operacja tunning, jest relacja z wyścigów na 1/4 mili.Świetna reklama dla Kamila poprzez nalepki KMS.Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: 2007-05-06 11:56
				autor: Alinoe
				siema jestem nowy swoje probe mam pare dni i chcialem sie spytac. Czy ma ktos instrukcje do probe z wielka checia poczytam. a po drugie jak mozna w domu przy garazu zwiekszyc moment obrotowy?? czytalem na jakiejs stronie o probe o robieniu samemu dodatkowej tulei o srednicy 0,7. kols zrobil ja z sroby czy ktos probowal tego? prosze odp na maila w sprawie instrukcji z góry dzieki
			 
			
					
				
				: 2007-05-06 12:39
				autor: Sqad
				Przyjedź do route w poniedzilek o 20 (mamy cotygodniowe spoty) napisz na pw to powiem Ci jak dojechać.
			 
			
					
				
				: 2007-05-06 17:06
				autor: Bogdan9999
				HellHound pisze:Zmienię trochę klimat.Lukasz właśnie widziałem Twój bolid na TVN Turbo w programie Operacja tunning, jest relacja z wyścigów na 1/4 mili.Świetna reklama dla Kamila poprzez nalepki KMS.Pozdrawiam
Ma to ktoś nagrane ?? chętnie zobaczę 
 
 
			 
			
					
				
				: 2007-05-06 17:32
				autor: Lukask
				I ja też 

 
			 
			
					
				
				: 2007-05-06 18:28
				autor: HellHound
				No to przed telewizory Panowie.Obok Twojego auta stał jeszcze czerwony GT2 ale nie wiem czyj.Jutro 10.30 powtórka.Pozdr