Strona 7 z 15

Re: tom87dg

: 2012-04-22 22:42
autor: cacek
Szkoda Probka :evil:

pozdr

Re: tom87dg

: 2012-04-22 22:47
autor: pusher1
Panowie spokojnie o gustach się podobno nie dyskutuje :wink: : Mi osobiście się bardzo podoba i uważam że to dobra robota, auto naprawdę zyskało na wyglądzie i odmłodniało :wink: :lol: a po drugie skoro koledze się tak podoba to uważam że należało by to uszanować bo to jego auto i jego sprawa :wink: Najważniejsze że chce inwestować w probka i widać tego konkretne efekty :lol: :wink: Auto wygląda rewelacyjnie :wink:

Re: tom87dg

: 2012-04-23 00:07
autor: Kayl
szczerze mówiąc mi te światła sie nie podobają, ale lepiej wyglądają niż w 1-ce widziałem takie światła na żywo 1 gen. GT wyglądało to jak jedna wielka porażka

Re: tom87dg

: 2012-04-23 08:15
autor: tom87dg
ale mnie pojechali, hehe ale wiedzialem ze tak bedzie bylem przygotowany bo w kazdym poscie jezeli ktos przerabia Probe to jest jechany przez takich ludzi co wola oryginal wersje, ja tam nie zaluje i akceptuje kazda opinie, Probe jest za bardzo podobne do mazdy 323f a te swiatla szczerze to wygladaja bardzo staro jedynie fajny efekt bo sie podnosza , jezeli bylby to taki szal to do tej pory montowaliby je w samochodach nowych , tak jak pisalem probe ma swoje lata a chce nim jezdzic wiec zrobilem mu taki lift :)

Re: tom87dg

: 2012-04-23 08:17
autor: Basia
Trochę przestał przypominać Probe...
Jak coś jest piękne to już się tego na siłę nie powinno udoskonalać ;)
Ale - jak już napisano powyżej - Twoje auto, Twoje prawo ;)

Re: tom87dg

: 2012-04-23 08:25
autor: Kayl
mogłeś mu chociaż tych świateł nie zmieniać :( odebrałeś mu to, co wszyscy w nim kochają, no może nie wszyscy, ale na pewno większość ludzi

Re: tom87dg

: 2012-04-23 20:13
autor: luki2006
tom87dg- nie przejmuj sie co piszą i jakie maja zdanie, bo 70%ludzi którzy tak pisza, jezdza jedynką albo dwójka, zachwalaja jakie to oni nie maja blachy, podłogi itp itd, to po jakimś czasie pisza" sprzedam bo musze kupic rodzinne auto, albo jak jeden znany tu cwaniaczek na forum napisał" nigdy wiecej probe" a jak miał to zabił by jak bys zle powiedzial na jego auto!,
Ps. nie zapominajmy o tych co nie chce im nikt probka kupic bo to szrot, -to piszą ,że jak nikt nie kupi to idzie na złom i gdzie tu wogule temat. :wink: :1111_bye:

Re: tom87dg

: 2012-04-23 20:35
autor: Prezes
Jak dla mnie wcale nie ......ś Probe. Oczywiste że stracił on swój charakterystyczny punkt i sam chyba bym się nie zdecydował na tę modyfikację, ale ważne jest to ( znając Ciebie ) że nie zrobiłeś tego byle jak i na odwal a wszystko jest ładnie spasowane.
Gusta są różne - jedni robią na ''fast & furious '' inni wolą g- style , jeszcze inni przerabiają auto pod kątem pokazów show & shine, drag, drift... możliwości jest wiele ale na pewno nie da się zrobic wszystkiego ''all in one'' Oczywiście są też tacy, którzy chcą powymieniac części i zostawic auto w stanie jak najbardziej przypominającym oryginał i to też jest jakaś recepta na sukces. Jednak Probe przynajmniej jedynka ( dwójka wg. mnie daje większe pole do popisu ) ma bardzo ładną sylwetkę i naprawdę trzeba uważac by czegoś nie schrzanic. Spójrzcie na tego Probe 89 po totalnym tuningu wszystkiego - też ma inne lampy z przodu i nikt nie mówi, że to zje...ane auto. Ważne, żebyś poszedł teraz w dobrym kierunku i dalej przeprowadzał modyfikację które masz zamiar wykonywac, tak aby całośc pasowała do reszty. A tak w ogóle to Twoje auto, Twoja kasa i Twoja praca a więc efekt ma zadowalac głównie Ciebie. :wink:
Natan pisze:A moim zdaniem każda poprawka , każda przeróbka oryginału to jest profanacja tego samochodu bo ........... WIELKĄ SZTUKĄ JEST GO MIEĆ ORYGINALNEGO wtedy jest się czym chwalić ,podziwiać i to jest milość do tego samochody . Natomiast porawiać tych co Go skonstruowali ?????????????? I kto to porawia konstruktora ??????????????????????
Dla mnie sztuką jest przerobic oryginalne auto tak by na pierwszy rzut oka nawet znawca motoryzacji miał chwilę zawahania co to za auto. I to jest prawdziwa sztuka. A uważasz, że nie ma co poprawiac? Jeśli nie w aspektach wizualnych to w technicznych można ulepszyc prawie wszystko co jest fabryczne. Prawda jest taka, że każdy będzie chwalił i popierał to co ma u siebie.

Tak że podsumowując ja mając dwójkę zrobiłbym coś innego z lampami ( a tak apropos - nie rozważałeś montażu lamp od celici? ) ale z drugiej strony zrobiłeś coś na co nie każdy by się odważył i to też jest metoda na oryginalnośc, a przede wszystkim widziałem auto dwa lata temu i podoba mi się to, że wszystko jest starannie zrobione i spasowane nie to co u niektórych. Za ogół pracy nad Probkiem jestem na tak :1111_ok:

Re: tom87dg

: 2012-04-23 21:18
autor: tom87dg
Dzieki wielkie Prezes za mile slowa i chwala ci za to ze mnie bronisz :) hehe osoby ktory byly w zeszlym roku na borkach wiedza w jakim stylu jest zrobione auto i w dalszym ciagu bedzie przerabiane.

Co do wizualnej formy przodu to sam wszystko zaprojektowalem a wykonaniem zajela sie firma DROMAR z Dąbrowy Górniczej ktorzy zajmuja sie tuningiem i sa dosyc dobrze znani w moim wojewodztwie wiec bardzo ich polecam nie tylko jezeli chodzi o tuning ale i malowanie pojazdow bo znaja sie na robocie i to dzieki nim taki efekt.

Na poczatku mialy isc swiatla z toyoty celicy II ale za duzo bylo przerabiania pod maska, miedzy innymi waz od chlodnicy , zbiornik od wspomagania , akumulator wiec szukalem innych lamp i trafilo na fiata coupe spasowanie bylo lepsze ale nie idealne bo maja dosyc specyficzny ksztalt i wielkosc i zeby wygladaly dobrze byly duzo ciete zeby gleboko je osadzic do nadkola i zderzaka nie chcialem uzyskac efektu widocznych calych lamp wiec dalszym pomyslem bylo dospawanie maski zeby jak najwiecej zaslonila lampe.

Co do zmian ktore jeszcze beda niebawem to zmiana foteli i kanapytylnej z Hyundai-a Coupe 2008r , sciemnienie folia przednich lamp zeby pasowaly do koloru dachu i szyb, wnetrze w hydrografice imitacja karbonu i jeszcze kilka innych pomyslow ale to juz troche pozniej czym tez na pewno sie pochwale ,

Pozdro dla wszystkich i wybaczcie jak kogos wkurzylem tak bardzo za te swiatla, celem byla zmienie Probe w auto ktore ciezko bedzie rozpoznac i to mi sie udalo bo probe i tak jest malo Popularne a w dodatku przy takich zmianach kazdy pyta co to za auto.

Re: tom87dg

: 2012-04-23 21:20
autor: Patryk-
nie musi Cię bronić, przecież nikt nie naskakuje na Ciebie :) super że robisz to starannie, nie na odp...ol :wink:

Re: tom87dg

: 2012-04-23 21:28
autor: tom87dg
oto fotki z poczatku prac w moim garazu :)

Re: tom87dg

: 2012-04-23 21:45
autor: OLEY
Dokładnie tak, jak napisał Patryk. :D Nikt Cię nie musi bronić.
Zrobiłeś kawał dobrej roboty!

Ale z lampami i tak przegiąłeś. :mrgreen: :wink:
tom87dg pisze:Probe jest za bardzo podobne do mazdy 323f
Chyba na odwrót. :wink:
tom87dg pisze:jezeli bylby to taki szal to do tej pory montowaliby je w samochodach nowych
Niestety, ale mimo, że to jest szał, to jednak nie wolno już montować niczego, co wystaje ponad maskę - względy
bezpieczeństwa i nic więcej.

Nie montuje się wystających gwiazd w mercedesach, figurki jaguara, ani nic innego.

Po prostu przy uderzeniu pieszego taki znaczek jest w stanie przeciąć człowieka na pół. Ot cała filozofia wystających elementów.

Re: tom87dg

: 2012-04-23 22:20
autor: Prezes
W Rolls Royce Phantom robią jeszcze ''figurki'' :mrgreen: ale biorąc pod uwagę jej wielkośc w porównaniu do gabarytów auta i to, że podczas uderzenia chowa się ona w obudowę grilla w ułamku sekundy to chyba spoko.. Szkoda, że współcześni konstruktorzy nie wpadli na pomysł takiego szybkiego chowania lamp - pewnie niektórzy producenci wrócili by do ''pop-up'ów''. Ciekawe czy technicznie było by coś takiego do wykonania..

Re: tom87dg

: 2012-04-24 09:56
autor: Eli
Znasz moje podejście-to nie moja bajka, ALE mogę pochwalić coś co cenię-wykonanie. Znów wysoki poziom. Dla mnie robiąc tak ładnie i dokładnie to możesz sobie i słonia na dachu przyspawać, a ja pochwalę, że Ci się chcę, że nie szkoda Ci kasy i jeśli będzie Ci się tak podobało to i ja jestem szczęśliwy, że ktoś realizuje marzenia i plany na wysokim poziomie :wink: Dobra robota 8) Swoją drogą nauczony doświadczeniem chciałbym zobaczyć na żywo, bo Twoje auto na żywo zawsze prezentuje się lepiej.

Re: tom87dg

: 2012-04-24 14:42
autor: tom87dg
dzieki Eli, zaluje tylko ze wczesniej auta mi nie oddali bo Borki przepadly ale czekam na pierwszy duzy zlot i na bank sie pojawiam.

Oto efekt porzadkow pod maska, polerka i hydrografika

Re: tom87dg

: 2012-04-24 15:07
autor: cacek
Klasa światowa!!! naprawdę piękna robota :D .................tylko lampy wszystko psują :cry: ... teraz Probuś jak "Cowboy" bez kapelusza :|

pozdr

Re: tom87dg

: 2012-04-24 15:31
autor: Stig
Ładniutko pod maską :wink: .. jakie są koszty hydrografiki? .. bo bym sobie pokrywę zaworów strzelił takim czymś :)

Re: tom87dg

: 2012-04-24 16:04
autor: Romas
Stary co tu dużo pisać, wielki szacunek za wykonaną robote :wink: , ale jednak te światła nie w moim guście :|

Jedno tylko mnie mierzi, a mianoeicie czemy zostawiłeś taką paskudną belkę pasa przedniego #-o mam nadzieje że sie tym zajmiesz :wink:

Re: tom87dg

: 2012-04-24 22:21
autor: tom87dg
Romas tam bedzie tez maskownica tylko musze ja znalezc bo nie wiem za bardzo gdzie sie podziala:) i tez bedzie w karbonie . Co do hydrografiki to sam sie zajmuje hydrografika i dlatego takie zmianywczesniej pod maska byly dolary a teraz popularna imitacja karbonu, wnetrze tez juz jest w hydografice ale jeszcze czekam na fotele od hyundai-a coupe 2008r i w tedy dam fotki ze srodka fotele mialy isc od mazdy rx8 czerwono czarne ale one sie nie skladaja bo rx-8 jest 4 dzwoniowa.

Re: tom87dg

: 2012-04-24 22:56
autor: pusher1
Jest lustro co tu dużo mówić :wink: :wink: Elegancko to wygląda Tom :) Jak odbiorę auto chyba ci dam kilka rzeczy żebyś mi to tak ładnie ogarnął w hydro :lol: :lol: Hehehe . Co do ceny myślę że się dogadamy :D A jak z tymi fotelami wygląda kwestia mocowania >??? Dużo przerabiania bo powiem ci że też mi się te fotele podobają a widziałem fajny komplecik w czarnej skórze , jakby taki do jedynki wsadzić :roll: :roll:

Re: tom87dg

: 2012-04-25 06:31
autor: tom87dg
nie ma problemu bedziemy dzialac a z kasa sie dogadamy , co do foteli to na bank trzeba przerobic mocowania foteli ale da sie to ogarnac, czekam na przyplyw gotowki i kupuje wiec powiem co i jak dokladnie trzeba zmienic zeby spasowac

Re: tom87dg

: 2012-04-25 08:12
autor: Basia
Zdjęcie typu - co ja tam mam pod maską - rozwaliło mnie totalnie!
Wygląda jak nowy ;)

Ogólnie zgadzam się z Elim - dobrze, że wszystko co robisz, robisz starannie i dokładnie. Na pewno Probe zwraca na siebie uwagę, lakier prezentuje się świetnie, ale za te światła to można by Cię było udusić ;) :1111_bicz: :P

Re: tom87dg

: 2012-09-09 22:57
autor: tom87dg
-- oryginalny post 2012-04-25 10:08 --

oj Basiu nie badz taka brutalna :P moze jak zobaczysz go kiedys na zywo zmienisz zdanie, swiatla jeszcze beda delikatnie sciemnione folia wiec troche jeszcze to zmieni Probka, glownie chodzilo mi o zalozenie xenonu i dlatego celem byly lampy z soczewka.

-- dodano 2012-09-09 22:57 --

kolejne zmiany, tym razem zabralem sie za wnetrze , fotele przednie i kanapa tylna w czarnej skorze z czerwonymi poszyciami nici z Hyundai coupe Tiburon 2008r w najblizszym czasie dam zdjecia w lepszej jakosci

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: tom87dg

: 2012-09-10 16:56
autor: MatiLP640
ładnie to wygląda ;) a powiedz mi jak z spasowaniem? Pasuje wszystko normalnie czy trzeba było wszystko przerabiać?

Re: tom87dg

: 2012-09-10 17:59
autor: tom87dg
Kanapa tylna jest mozna powiedziec ze idealna ze spasowaniem na tyl przerobienie poswiecilem okolo 1 godziny a na przod w granicach 2 szyny na szerokosc sa 2 cm mniejsze i okolo 5 cm krotsze niz w probe ale przerobienie jest bardzo proste bez wiercenia czy spawania, siedzi sie nizej niz oryginalne i sa wygodniejsze no i plusem jest ze przy skladaniu fotela np do wpuszczenia kogos do tylu fotel mozna zlozyc i dodatkowo na szynie.jedzie do przodu wiec do wsiadania i wysiadania jest wiecej miejsca