Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous.

Amortyzatory 2.2 GT

Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

kosmita pisze:Tu sa jakies amorki nowki ale raczej bez regulacji :(
http://www.allegro.pl/item112553910_for ... _przo.html
takie amorki możesz co najwyżej założyć do cieniasa, po założeniu nowych będą klepać :lol:

Lipa...szkoda kasy na to...
Obrazek
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Jesli moga byc nieregulowane to proponuje maly myk, by w przyszlosci zapomniec o wysokich cenach i za niewielki pieniadze aplikowac sobie nowki nawet raz w roku.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

Pod warunkiem że wytrzymają ten rok :twisted:
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

waluś anpisalem ze chodzi o NOWE amorki a nie regenerowane czy jakies uzywki.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3615
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

pelot pisze:
kosmita pisze:Tu sa jakies amorki nowki ale raczej bez regulacji :(
http://www.allegro.pl/item112553910_for ... _przo.html
takie amorki możesz co najwyżej założyć do cieniasa, po założeniu nowych będą klepać :lol:

Lipa...szkoda kasy na to...
mam z tyłu amorki od tego gościa tej samej firmy i jak narazie nie narzekam :roll:
chciałem kupic coś lepszego ale akurat byłem bez kasy a na starych nie dało sie już jezdzić :cry:
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
guciek
Posty: 365
Rejestracja: 2006-05-16 23:19
Galeria: viewtopic.php?t=9590
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: guciek »

Ja tez mam padniete z tyłu amorki juz leja.Ja mam GL wiec mam pytanko znalazłem takie na allegro mysle ze w przystepnej cenie i chciałbym sie dowiedziec czy one beda pasowac do tyłu do probe.
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=117775977
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

Witam!

Kto był tym "Gościem" który może załatwić amory regulowane?

Bede twardo szukał aż je znajde.

Pozdrawiam
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Hehe.
Zwróć uwagę, że było to ponad 3 lata temu :D
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Buster 8)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

A przypadkiem to i ceny się przez ten czas nie zmieniły :?: :)
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Przypadkiem cena jest teraz bliższa 1 sztuce. :cry:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Mam pytanko.
Czy ktoś z Was wie jakie napięcie dochodzi do silniczków krokowych na amorkach? Czy wpada tam 12V czy może mniej. I czy można je podłączyć na krótko celem sprawdzenia, czy w ogóle działają?

Jeszcze jedno pytanko.
Czy można sprawdzić, czy regulacja amorka działa bez wkładania go w samochód?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

OLEY pisze: Czy ktoś z Was wie jakie napięcie dochodzi do silniczków krokowych na amorkach?
12V ze sterownika.
OLEY pisze: Czy można sprawdzić, czy regulacja amorka działa bez wkładania go w samochód?
Jasne podłączyć pod kostkę. Na górze będzie widać czy się obraca.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Czy jest ktoś w stanie wrzucić tu schemat regulacji amortyzatorów.
Silniczki mi działają, ale tylko silniczki (podłączone na krótko).
Niestety w kostkach nie pojawia się prąd. :cry:
Dorwałem się dzisiaj do komputerka pod siedzeniem kierowcy.
Napięcie dochodzi, ale wydaje mi się że nie wychodzi.
Nie pozostaje nic innego jak włożyć bankowo sprawny komputerek
i wtedy sprawdzić.
No a schemat przyda mi się "na zaśkę". Bo jak to z reguły bywa,
jak mi potrzebna serwisówka, to za cholerę nie mogę jej znaleźć. :twisted:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Nie zmniejszałem rozmiaru aby był bardziej czytelny


:arrow: schemat regulacji zawieszenia I-gen
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Dzięki Maćku. Właśnie o to mi chodziło. Wiedziałem, że mogę na Ciebie liczyć. :D

Czyli wychodzi na to, że prąd do silniczków dochodzi bezpośrednio z komputerka, bez żadnych przekaźników i innych pierdół po drodze.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

male pytanko:
czy za olejowe amorki,bez regulacji,rzekomo do mazdy 626 GD,i firmy "nie znam cie" cena 310 zl to:

1.ok
2.ciut za drogo
3.przegiecie az milo ?
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

york pisze:male pytanko:
czy za olejowe amorki,bez regulacji,rzekomo do mazdy 626 GD,i firmy "nie znam cie" cena 310 zl to:

1.ok
2.ciut za drogo
3.przegiecie az milo ?
a=ilosć

IF a=4 then goto 1
IF a=2 then goto 2
:twisted:
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Ale maciek zadania dajesz :twisted: :twisted: :twisted:
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

lukask pisze:Ale maciek zadania dajesz :twisted: :twisted: :twisted:
...się do kuzyna biegało i Atari65XE w Basicu programowało
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

no teraz juz wiem ze wytyczylem duzo za mala skale bo jest to cena za 1 sztuke :shock:

na allegro znalazlem cos podobnego za 68zl/szt na tyl i bodajze 78zl/szt na przod,i doszlem do wniosku ze ten nasz Inter cars bierze ceny z kosmosu :lol:

EDIT:kurde :shock: jak sie okazuje te z allegro sa rzekomo gazowe!

moze spojrzcie na nie bo jak dla mnie to nawet podobne
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=121908133

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=121623155

EDIT:kurde te powyzej rzekomo nie beda pasowaly ale moze ktos ma inne zdanie?prosze o podpowiedzi.
natomiast znalazlem prawie identyczne wlasnie do mazdy 626 gd ale gosc mowi ze nie ma 100% pewnosci.co wy na to?
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=122873966
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=122874213
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

no i co nikt nie wie co z tymi amorkami?
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

a czemu wlasciwie niektorzy kupuja po 1 sztuce?? :roll: podobno wymienia sie parami :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

pytlar pisze:a czemu wlasciwie niektorzy kupuja po 1 sztuce?? :roll: podobno wymienia sie parami :P
parami jest konieczne, nawet nie równo będą się opony zużywały jak jeden amorek będzie miał większą skuteczność od drugiego.
A co do samej wymiany jednej szt. to ja obstawiam dwie opcje: albo ktoś skąpi albo po prostu kogoś nie stać na takie zabiegi które, w przypadku nowych markowych amorów są kosztowne.
Obrazek
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

pelot pisze: A co do samej wymiany jednej szt. to ja obstawiam dwie opcje: albo ktoś skąpi albo po prostu kogoś nie stać na takie zabiegi które, w przypadku nowych markowych amorów są kosztowne.
no bez przesady!! toz te amortyzatory sa podejrzanie tanie!! wiec dlugo po prostu nie wytrzymaja...:/ to po prostu jest skąpstwo a nie oszczednosc!! :evil:
Ostatnio zmieniony 2006-08-31 01:10 przez pytlar, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”