Strona 7 z 23
					
				Re: wuka
				: 2016-01-17 11:16
				autor: Pajda16v
				i tak długo nie pożyje to sprzęgło znam to heh nastepnego kompletu nie kupuje oddaje gdzie do wzmocnienia i dopiero wkładam 

 
			 
			
					
				Re: wuka
				: 2016-01-17 14:43
				autor: wuka
				Ja nie katuje samochodu więc sprzęgło może troszkę wytrzyma. A Ty Pajda przy 0,5 ara ile masz kucy? Sprawdzałeś to gdzieś?
			 
			
					
				Re: wuka
				: 2016-01-17 17:38
				autor: Pajda16v
				Ja tez nie katuje (czasami xD ) nie mierzyłem ale po ogarnięciu wydechu w lato na spokojnie czeka go hamownia 

   i chyba 0,7 bo już mało 

 
			 
			
					
				Re: wuka
				: 2016-01-18 18:02
				autor: LukaszV8
				Ciekawy projekt. Życzę powodzenia w realizacji  
 
Dorzucę jednak swoje 3grosze standardowo. Jeśli zależy Ci tylko na zwiększeniu mocy to czy np. nie lepiej zrobić swapa na odremontowane V6 ? W sensie finansowo czy to lepiej nie wyjdzie ?  

  Bo w sumie ma te 164 kunie w standardzie, a tu zakuwania, przerabiania, dorabiania, sprzęgło wzmocnione kombinuj itp. ...  

 
			 
			
					
				Re: wuka
				: 2016-01-18 18:50
				autor: wuka
				No właśnie najłatwiej byłoby sprzedać obecne auto i kupić inne mocniejsze, ale mi nie o to chodzi, nie jestem typem człowieka, który lubi iść na łatwiznę, chcę sprawdzić co da się zrobić z dwulitrówką 

 i poza tym chcę sprawdzić na co mnie stać 

 
			 
			
					
				Re: wuka
				: 2016-01-18 19:50
				autor: LukaszV8
				Rozumiem i życzę jeszcze raz powodzenia w projekcie  
 
Heh na szczęście my 1genowcy mamy trochę łatwiej bo startujemy już od 150 koni i zamontowanego fabrycznie turbo w gt i da się zrobić z tego ponad 200 koni bez jakichś tam cudów... 

  Pzdr
 
			 
			
					
				Re: wuka
				: 2016-01-18 20:54
				autor: Romas
				Czy ja wiem, zwłaszcza że turbina malutka, strojenie tylko na emu co jest bardzo drogie  

 
			 
			
					
				Re: wuka
				: 2016-01-19 00:34
				autor: Pajda16v
				w grę wchodzi jak coś to tylko stare 2,2 turbo bo 2.0 z 0,5 bara V6 gniecie 

 
			 
			
					
				Re: wuka
				: 2016-01-24 20:07
				autor: wuka
				-- oryginalny post 2016-01-20 21:51 --
LukaszV8 pisze:Rozumiem i życzę jeszcze raz powodzenia w projekcie  
 
Heh na szczęście my 1genowcy mamy trochę łatwiej bo startujemy już od 150 koni i zamontowanego fabrycznie turbo w gt i da się zrobić z tego ponad 200 koni bez jakichś tam cudów... 

  Pzdr
 
Jak już uda mi się przepchnąć ten temat to możemy się spotkać w Kraku 

, ale prędko to nie będzie, najpewniej dopiero po wakacjach.
-- dodano 2016-01-24 20:05 --
Czy jest możliwość zrobienia takiego testu wskazówek w PROBKU? 
https://www.youtube.com/watch?v=zu2G3Yev6Y4 Jak tak to w jaki sposób?
Montował kotoś z Was coś takiego?
http://allegro.pl/komputer-pokladowy-ze ... 61303.html 
			 
			
					
				Re: wuka
				: 2016-01-24 20:19
				autor: infernoblade
				Z tego co wiem, u nas nie da się tak sprawdzić wskazówek.
			 
			
					
				Re: wuka
				: 2016-01-24 20:28
				autor: Romas
				co do komputera pokładowego to ja na twoim miejscu uderzył bym w coś takiego 
http://es.aliexpress.com/premium/advanc ... advance+zd  
 
			 
			
					
				Re: wuka
				: 2016-01-28 13:19
				autor: wuka
				-- oryginalny post 2016-01-24 21:46 --
infernoblade pisze:Z tego co wiem, u nas nie da się tak sprawdzić wskazówek.
Mamy liczniki sterowane elektronicznie więc wydaje mi się że to tylko kwestia odpowiedniego moda.
-- dodano 2016-01-24 21:57 --
Hehe, może i fajne ale jak dla mnie trochę zbyt krzykliwe i wulgarne  
-- dodano 2016-01-28 13:19 --
Jakiej firmy najlepiej kupić uszczelki do silnika, interesuje mnie cały komplet. Co polecacie, i oczywiście w rozsądnej cenie 

 
			 
			
					
				Re: wuka
				: 2016-01-28 17:16
				autor: LukaszV8
				https://www.rockauto.com/catalog/morein ... 542&jpid=1  93$
A tu masz ... prawie pod Twoje mody z turbo itp. Miałem te uszczelnienia w Pontiacu, ale cena jest też spora.  
https://www.rockauto.com/catalog/morein ... 542&jpid=2  269$ za komplet na silnik....cholernie dużo, ale masz konkret sealsy już pod stage 3 nawet. 
Ale to tak Ci tylko podesłałem poglądowo. Tutaj pewnie znajdziesz jakiś dobry zestaw Reinza, Ajusa albo Elringa tak do 500zł. 
Pzdr
 
			 
			
					
				Re: wuka
				: 2016-01-28 18:23
				autor: wuka
				
Ten pierwszy zestawik, o którym napisałeś nawet jest spoko cena. 
A z tych producentów, których podałeś to co może być??
 
			 
			
					
				Re: wuka
				: 2016-01-28 22:30
				autor: Romas
				Napisz do mazparts co chcesz i dostaniesz wycenę na oryginale. ja u nich zawsze praktycznie biorę , a jak jakiś zamiennik to tylko Viktor
			 
			
					
				Re: wuka
				: 2016-01-29 11:37
				autor: wuka
				Romas pisze:Napisz do mazparts co chcesz i dostaniesz wycenę na oryginale. ja u nich zawsze praktycznie biorę , a jak jakiś zamiennik to tylko Viktor
Kurde dzięki Romas, odpowiedzieli błyskawicznie i co najlepsze to ceny mają na prawdę korzystne.
 
			 
			
					
				Re: wuka
				: 2016-01-29 12:10
				autor: BomberMAX
				Tez od nich bralem przy remoncie silnika. Polecam.
			 
			
					
				Re: wuka
				: 2016-01-30 20:38
				autor: wuka
				-- oryginalny post 2016-01-29 12:31 --
Kurcze, już się nie mogę doczekać kiedy w końcu wejdę do garażu, silnik już mam od 3 tygodni a jeszcze go na oczy nie widziałem  

 aż mnie paluszki świerzbią żeby coś rozebrać.
-- dodano 2016-01-30 13:49 --
Po wstępnym zorientowaniu się w temacie wymyśliłem coś takiego: Cały kolektor wydechowy zostanie wyspawany od nowa i zabandażowany 

 w miejsce katalizatora dam tłumik ze zwężką z dwoma wejściami i jednym wyjściem (który udaje katalizator), w miejsce środkowego strumienicę a na końcu jakiś komorowy? Co sądzicie o takim układzie wydechu? Średnica to będzie 4x50mm (długość ile się da) 2x54mm i na końcu 57mm.
-- dodano 2016-01-30 20:38 --
Przedstawiam moje mam nadzieję dobrze wydane 350 zł 
 
			 
			
					
				Re: wuka
				: 2016-01-30 21:58
				autor: Spider33
				350 za silnik z osprzętem? Toż to rozbój w biały dzien! Wszystko sprawne? Podaj przykładowe ceny tych ori gratów które zamówiłeś.
			 
			
					
				Re: wuka
				: 2016-01-30 21:59
				autor: Prezes5G19
				Słyszałeś jak ten motor pracuje czy kupiłeś w ciemno?
			 
			
					
				Re: wuka
				: 2016-01-30 22:10
				autor: Stig
				Na olx widzialem sprzeglo spiek do 2.0  z probe 2.0 turbo, ja bym zainwestowal 

 
			 
			
					
				Re: wuka
				: 2016-01-30 22:56
				autor: avel
				noo, zrobiles interes, nawet jak nie bedzie dzialac to raczej nie stracisz 

 
			 
			
					
				Re: wuka
				: 2016-01-30 23:23
				autor: wuka
				Pierwszy raz ten silnik widziałem pomiędzy świętami na szrocie w Gorlicach. Nie miałem wtedy przy sobie kasy żeby go wziąć koleś chciał wtedy 300zł, jakieś dwa tygodnie tamu wysłałem teścia żeby tam podjechał i go kupił i cena skoczyła o 50zł ale za to gość przywiózł nam silnik pod garaż 

. Za tą cenę nie musiałem słuchać jak działa. Z resztą i tak kupowałem go z myślą o rozbieraniu na części pierwsze i poskładaniu do kupy. Udało mi się też kupić na allegro EATONA M62 za całe 425zł razem z przesyłką 

 Jak podjadę do garażu to zrobię jakieś lepsze fotki i silnika i kompresorka. Teraz pora inwestować w resztę gratów 

 
			 
			
					
				Re: wuka
				: 2016-01-31 02:28
				autor: Lukas007
				Jak chcesz to mam dobry kolektor do fs'a 

 Do kompresora pokusil bym sie o przesuniecie odcinki, wałki (przynajmniej ssacy), odelżenie zamachu, a do strojenia det 3, który wystarczy w zupełnosci (u mnie w n/a det 2 dawal rade).
 
			 
			
					
				Re: wuka
				: 2016-02-03 21:05
				autor: wuka
				wuka pisze:... EATONA M62 za całe 425zł razem z przesyłką 

 ...
 
Mała poprawka, to EATON M65
Mój pomysł na muzę w autku
Qualizerek, dość leciwy, ale daje 2x75Wat jak dla mnie wystarczająco, w lecie wygłuszyłem sobie matą wygłuszającą nadkola i wrzuciłem głośniczki blaupunkt 160mm, nie obyło się bez podginania blachy, ale wszystko siedzi dobrze i gra aż miło. Przód czeka na lepsze czasy, znaczy się nowe drzwi kierowcy 

 stare troszkę przegniły. I też będą dwa głośniczki jak z tyłu. Oczywiście wszystkie głośniki są odseparowane i wyposażone w zwrotnice.