Strona 7 z 14

Re: marek08

: 2016-07-09 00:32
autor: Romas
Ja już tak miałem 2-3 razy

Re: marek08

: 2016-07-09 00:44
autor: Patryk-
ROMAS Ty nie masz jedynki :P ;)

Re: marek08

: 2016-07-09 13:33
autor: Romas
Kolega pytał o skrzynie a nie o jedynkę :p

Re: marek08

: 2016-07-09 13:53
autor: marek08
A no to teraz pytam o Jedynke :mrgreen: Romas, w Dwojce Ci tak skrzynie rozwalilo? :o

Re: marek08

: 2016-07-09 14:55
autor: -michal-
Jakies 5 lat temu rozwalilem tak skrzynie w 2,5 v6 8)

Re: marek08

: 2016-07-09 16:27
autor: Romas
I to nie raz, ale u mnie skrzynia nie ma lekko :wink:

Re: marek08

: 2016-08-02 22:45
autor: marek08
-- oryginalny post 2016-07-17 00:03 --

Po prawie miesiacu przerwy, trzeba bylo wyprowadzic bestie na spacer :) Po wymianie palca rozdzielacza i zmniejszeniu przerwy na swiecach, zaplon nie wypada juz na zadnym biegu. Szkoda ze nie pomyslalem o tym przed hamownia, bo przynajmniej mozna byloby zmierzyc moc na pelnym ogniu :P
Obrazek

-- dodano 2016-08-02 22:44 --

Przyszlo dzisiaj kilka fantow do Probe :)
Obrazek

Re: marek08

: 2016-08-03 00:42
autor: Patryk-
a czemu nierdzewka?

Re: marek08

: 2016-08-03 05:52
autor: marek08
Jakos tak wyszlo, mialem juz zamowione wszystko zanim pomyslalem o amelinium :P

Re: marek08

: 2016-08-04 22:56
autor: Prezes5G19
Patryk- pisze:a czemu nierdzewka?
Amelinowych rur nie pomalujesz !

Re: marek08

: 2016-09-02 22:42
autor: marek08
Probe skonczony juz pare dni temu, ale czekalem ze zdjeciami i opisem do probnej przejazdzki, ktora odbyla sie dopiero dzisiaj :P W koncu moge powiedziec, ze podoba mi sie widok pod maska :wink: Jesli chodzi o to co bylo robione podczas ostatniego miesiaca, to nowy intercooler, nowe orurowanie 2,5" z nierdzewki + BOV, nowe turbo i troche kosmetyki pod maska. Miedzy tym, a poprzednim setupem czuc bardzo duza roznice. Turbo pompuje max boost juz od 2500 obrotow, czyli jakies 200-300 obrotow szybciej niz poprzednie, a co najwazniejsze, trzyma te 1,5 bara do samego konca. Kilka fotek calosci:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I pare fot z prac i samego orurowania:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Teraz zerwanie przyczepnosci na 3. biegu nie stanowi zadnego problemu, nawet na kapciu 255... :P Na ten sezon to juz raczej koniec modyfikacji, bede sie poprostu cieszyl obecnym setem. W nastepnym roku strojenie na EMU :)

PS. Plan na ten rok byl taki, zeby odstawic auto do garazu na zime sprawne, ale 18 wrzesnia wypada zlot na lotnisku, wiec raczej plan nie wypali... :P

Re: marek08

: 2016-09-02 22:48
autor: Patryk-
Nagraj jakis film z upalania

Re: marek08

: 2016-09-02 22:55
autor: Romas
No i dawaj na hamownie koniecznie,bo chcę zobaczyć kreski ;)

Re: marek08

: 2016-09-02 23:08
autor: marek08
Filmy z upalania obiecuje ze beda :) A na hamownie raczej nie pojade teraz, szkoda mi kasy jak ostatnio bylem :D No chyba ze bedzie znow na jesien/wiosne jakis DynoDay organizowany u mnie w miescie, to z pewnoscia pojade. A jak nie, to dopiero jak bedzie strojony na EMU. Zrobia napewno pomiar przed montazem i strojeniem i po. Ten przed bedzie taki jaki byl by teraz, bo nie bede do tego czasu nic zmienial :)

Re: marek08

: 2016-09-04 21:52
autor: karakan
Jaki BOV założyłeś?

Re: marek08

: 2016-09-04 21:57
autor: marek08
Replika HKS SSQV3

Re: marek08

: 2016-09-18 20:27
autor: marek08
Dzisiaj przekonalem sie, ze bezpieczenstwo zawsze powinno byc stawiane na pierwszym miejscu. Pojechalem sobie na ten zlot na lotnisko ze znajomymi. Auto na poczatku podawalo jak zle. Latal tak, ze juz mialem gdzies to, czy rozwale skrzynie :D Pierwszy przejazd super, drugi jeszcze lepiej (trojka skleila tak brutalnie, ze bylem pewien ze cos sie wysypie :P ), ale trzeci... Cisnalem na maxa, juz mialem wbijac czworke, ale cos mnie tchnelo, zeby jednak juz lekko przyhamowac. No i wlasnie, nie ma hamulcow... Nadal nie mam pojecia co bylo przyczyna, czy az tak nagrzaly sie hamulce, ze juz nie daly rady, czy spuchl przewod, ale poprostu samochod nie zareagowal na pedal hamulca. Staralem sie wyhamowac silnikiem i recznym, ale nadal bylem za bardzo rozpedzony. Wpadlem juz bokiem na pole, przestawilem przodem znak, a bokiem przywalilem w dwa wielkie konary. Samochod przechylil sie o jakies 40°, ale na szczescie jest na tyle szeroki i niski, ze nie zaliczylem rolki :P W efekcie: oba zderzaki polamane (kurde, a mialem takie plany co do przedniego :P ), drzwi kierowcy rozwalone, wgnieciony tylny blotnik i opony do wymiany. Nawet nie wyobrazacie sobie jak sie cieszylem, ze z mojej glupoty wynikly tylko takie szkody. Podwozie sie nie skosilo, zawieszenie nie ucierpialo, kola sie nie pokrzywily (nie mam pojecia jak udalo im sie przyjac takie uderzenie bez szwanku). No i co, wycofalem z pola, podjechalem kawalek, zeby zobaczyc czy nie ma bicia i czy nic sie nie pokrzywilo. Obejrzalem dokladnie auto, wszystko ok, wiec pojechalem sobie posmigac dalej, ale nadtopila sie kopulka i znowu zaczal wypadac zaplon, wiec odpuscilen sobie juz swirowanie na dzisiaj. Pisze to wszystko tylko po to, zeby przestrzec wszystkich, ktorzy planuja sobie poswirowac na ori hamulcach - nie polecam :wink: Dostalem dzisiaj nauczke, wiec komentarze o mojej glupocie mozecie sobie odpuscic :P Postanowilem, ze pierwsze co zrobie po doprowadzeniu go do normalnego stanu, to jakies duze hamulce z przewodami w stalowym oplocie, wiec jesli ktos liczyl tylko na zwiekszanie mocy, to z gory przepraszam :wink: Lapcie jeszcze tylko panoramke ze znajomymi. Na zdjeciu miedzy innymi Fiat 125p 2.0 turbo, Polonez z silnikiem Rovera 1.6 z dolozonym turbo, E36 3,1l turbo i Audi 200 2,2 turbo w rzadowej wersji (jedna z dwoch w Polsce):
Obrazek

Re: marek08

: 2016-09-18 21:19
autor: Lukas007
Niech to nie zabrzmi źle, ale najpierw sie robi odpowiednie hamulce (podstawa w Probe 1 gen, bo seria nie hamuje tylko spowalnia), zawieszenie itp, a dopiero potem sie robi większe moce. Ale głupotą tego nie nazwe, po prostu sie zdarza. Ważne, że Ci sie nic nie stało, a auto nadaje sie do ogarnięcia.

Re: marek08

: 2016-09-18 21:51
autor: marek08
Gdyby hamulce zadzialaly choc troche, to bym wyhamowal, ale one nie zareagowaly wcale. Nie wiedzialem, ze jest to mozliwe przy calych nowych hamulcach. Wiem, ze powinienem od razu wstawiac wieksze, kazdy to mowi, ale jak widac musialem w stu procentach przekonac sie o tym na wlasnej skorze... A Probe jest jak najbardziej do ogarniecia, zrobie to jak tylko znajde troche czasu :)

Re: marek08

: 2016-09-18 23:51
autor: karakan
Jakie inne tarcze można wstawić? Od probe II gen?

Re: marek08

: 2016-09-19 08:30
autor: Romas
od probe 2gen to byś raczej nie polepszył ;)

Re: marek08

: 2016-09-19 09:48
autor: Sallmo
Ważne żeś cały i zdrowy ;) A probka zawsze można naprawić .

Re: marek08

: 2016-09-19 16:31
autor: vitek
karakan pisze:Jakie inne tarcze można wstawić? Od probe II gen?
Zobacz co można wstawić :P :arrow: http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=15945

Re: marek08

: 2016-09-19 18:03
autor: karakan
vitek pisze:
karakan pisze:Jakie inne tarcze można wstawić? Od probe II gen?
Zobacz co można wstawić :P :arrow: http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=15945
Póki co hamulce u mnie z przodu działają, a i nie mam takiej mocy jak Lukas007 ;) Czeka mnie wymiana hamulców z tyłu, stąd pytanie - te tarcze KVR widzę, że tylko w Kanadzie dostępne, a jestem ciekaw co można lepszego od serii kupić na polskim rynku :P

Re: marek08

: 2016-10-08 15:14
autor: marek08
Nowy stary look Probe :P Wracac do 'otwartej paszczy'?
Obrazek