
Dzięki tej małej plastikowej kosteczce i wiązce kabli oraz programikowi będzie można zestroić mapy paliwa i zapłonu - czyli mam nadzieję autko zacznie wreszcie jeździć na benzynie co oznacza napewno większą moc.
Właściwości Zalety
Adapter czujnika przepustnicy pasuje do każdego czujnika przepustnicy
Kalibracja obrotów silnika RPM aby przystosować do Twojej instalacji
Wysoki zakres obrotów RPM wyścigi?
128 wartościowa mapa paliwowa łatwe programowanie
128 wartościowa mapa zapłonu dobre zestrojenie zapłonu
128 wartościowa mapa wtrysku dla super doładowania wtrysku
Analogowy zakres od 0-10V pozwala na tuning wszystkich modeli
Wysokonapięciowe wyjścia dla niskooporowych wejść komputera ECU
6 amperowa obsługa wtryskiwacza dla obsługi 6 amperowych wtryskiwaczy
Różne wyjścia zapłonu dla najbardziej wymagających aplikacji
Wybór punktów wyzwolenia aby dopasować
Programowalna ilość cylindrów może pracować z silnikami 9-cylindrowymi
Możliwość wyboru polaryzacji aby dopasować
Może obsługiwać przeplatanie się sygnałów dla tuningu zapłonu w siln. 4-cylindrowych
Zrównoważenie wejść wyzwalających wyjścia zanegowane – dostępne
Brakujący sygnał (ząb) do 2 impulsów przyspieszenie/opóźnienie
Limit ustawienia zapłonu ogranicza max. przyspieszenie/opóźnienie
Ustawienie poziomu paliwa zapobiega przesterowaniu ECU
Mały rozmiar pasuje wszędzie
Mały pobór mocy prosta instalacja
Samosprawdzający autotest dla większej pewności
Możliwość zmiany map podczas jazdy
Wszystkie wejścia zabezpieczone dla uniknięcia skutków pomyłek
Kontrolowane „kryształem” dla większej stabilności
Urządzenie zabezpieczone przed kurzem i wilgocią
Łatwe oprogramowanie dla DOS i Windows
Mała ilość komponentów wysoki MTBF (średni czas pracy bezawaryjnej)
Technologia 10 MIPS (milionów instrukcji/s) by usprawnić szybka odpowiedź silnika)
Kondycjonowanie sygnału aby zapobiec błędnym wyzwoleniom
Profile silników (biblioteka) ułatwia ustawienia