Strona 7 z 9

: 2006-06-14 16:48
autor: Sqad
AFR'a podpiełeś już pod plusa z głośnika ;)

: 2006-06-14 17:09
autor: Gturbo
Widze ze tez tak jak ja masz pillar pod na zegary. Zazdroszcze ci ze masz czas na to w przeciwienstwie do mnie.

: 2006-06-14 17:42
autor: Sqad
Nie tylko Kalli ma ;)

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

: 2006-06-14 19:26
autor: Gturbo
Widze konkurencje :lol: A LSD tez majce :wink:

: 2006-06-14 20:23
autor: KALI
Gturbo pisze:Widze konkurencje :lol: A LSD tez majce :wink:
No niestety ale przydało by się nawet bardzo :wink:

: 2006-06-14 21:01
autor: Sqad
No u Ciebie to na pewno bo trakcja to mizerna teraz :twisted:

: 2006-06-14 21:48
autor: Sebastian
jak tam wtryski kalli? dzialaja? :twisted:

: 2006-06-15 01:08
autor: KALI
Sebek najpierw kolektor a potem reszta :) dam znać co z tego wyszło.

: 2006-06-15 18:57
autor: Sebastian
a co ty tam wogole wyprawiasz z tym kolektorem?? :twisted: :twisted: 8)

: 2006-06-18 20:40
autor: Sqad
Przebudowe kompletną :twisted:

: 2006-06-19 18:41
autor: Sebastian
Sqad pisze:Przebudowe kompletną :twisted:
trochej jasniej :twisted:

: 2006-06-19 18:48
autor: Robert
Sebastian pisze:
Sqad pisze:Przebudowe kompletną :twisted:
trochej jasniej :twisted:
Przebudowę kompletną :twisted:

: 2006-06-19 18:56
autor: Sebastian
Robert pisze:
Sebastian pisze:
Sqad pisze:Przebudowe kompletną :twisted:
trochej jasniej :twisted:
Przebudowę kompletną :twisted:

HEHEHEHE 8) bardzo smieszne robercie :D ...jednak tego na mysli nie mialem :twisted: :roll:

: 2006-06-19 22:34
autor: Sqad
To niech Kalli się wypowie bo ja nie upoważniony jestem. Choć dziś w route coś innego planował. Za nim ciężko nadążyć. Niech sam napisze.

: 2006-06-20 18:35
autor: Drzymek
To jest normalnie MONSTER GARAGE :D :D :D

: 2006-06-21 10:10
autor: KALI
Plany hmm na pewno kolektorty wydechowe bo na tych się słabo kręci o większej średnicy no i kolektor ssący skrzynkowy bez żadnych virisów i innych pierdułek i może coś z paliwem jak się uda. :)

: 2006-06-21 15:48
autor: Gturbo
Kalli takie jakie ja kupilem :wink:
Dostalem je juz w polsce tylko nie mam jak ich wsadzic do auta.

: 2006-06-21 17:02
autor: KALI
Gturbo ja nie widzę żadnego problemu :)

: 2006-07-01 09:19
autor: KALI
Obrazek
Dzięki tej małej plastikowej kosteczce i wiązce kabli oraz programikowi będzie można zestroić mapy paliwa i zapłonu - czyli mam nadzieję autko zacznie wreszcie jeździć na benzynie co oznacza napewno większą moc.
:arrow:
Właściwości Zalety

Adapter czujnika przepustnicy pasuje do każdego czujnika przepustnicy
Kalibracja obrotów silnika RPM aby przystosować do Twojej instalacji
Wysoki zakres obrotów RPM wyścigi?
128 wartościowa mapa paliwowa łatwe programowanie
128 wartościowa mapa zapłonu dobre zestrojenie zapłonu
128 wartościowa mapa wtrysku dla super doładowania wtrysku
Analogowy zakres od 0-10V pozwala na tuning wszystkich modeli
Wysokonapięciowe wyjścia dla niskooporowych wejść komputera ECU
6 amperowa obsługa wtryskiwacza dla obsługi 6 amperowych wtryskiwaczy
Różne wyjścia zapłonu dla najbardziej wymagających aplikacji
Wybór punktów wyzwolenia aby dopasować
Programowalna ilość cylindrów może pracować z silnikami 9-cylindrowymi
Możliwość wyboru polaryzacji aby dopasować
Może obsługiwać przeplatanie się sygnałów dla tuningu zapłonu w siln. 4-cylindrowych
Zrównoważenie wejść wyzwalających wyjścia zanegowane – dostępne
Brakujący sygnał (ząb) do 2 impulsów przyspieszenie/opóźnienie
Limit ustawienia zapłonu ogranicza max. przyspieszenie/opóźnienie
Ustawienie poziomu paliwa zapobiega przesterowaniu ECU
Mały rozmiar pasuje wszędzie
Mały pobór mocy prosta instalacja
Samosprawdzający autotest dla większej pewności
Możliwość zmiany map podczas jazdy
Wszystkie wejścia zabezpieczone dla uniknięcia skutków pomyłek
Kontrolowane „kryształem” dla większej stabilności
Urządzenie zabezpieczone przed kurzem i wilgocią
Łatwe oprogramowanie dla DOS i Windows
Mała ilość komponentów wysoki MTBF (średni czas pracy bezawaryjnej)
Technologia 10 MIPS (milionów instrukcji/s) by usprawnić szybka odpowiedź silnika)
Kondycjonowanie sygnału aby zapobiec błędnym wyzwoleniom
Profile silników (biblioteka) ułatwia ustawienia

: 2006-07-01 12:33
autor: Tomo
A może Probe 4x4 :?: :twisted:

: 2006-07-01 13:06
autor: Drzymek
SMT 6 to dobry wynalazek. Kalii ile dałeś za swojego?

: 2006-07-01 14:11
autor: KALI
Drzymek tu dowiesz się wszystkiego.
:arrow: http://tuning.jcauto.pl/o_firmie/

: 2006-07-03 18:57
autor: Sebastian
a jak sie jezdzi na nowym sprzegle i tarczy?

ostatnio zobaczylem cos takiego... http://rennburg.de/images/Ford_Probe_IM_0015_big.jpg i to http://rennburg.de/images/Ford_Probe_IM_0012_big.jpg

...i kosmiczne cenny, za sprzeglo 340 :shock: euro, za kolo zamachowe(aluminiowe) 445 euro. :shock:

: 2006-07-04 11:38
autor: 2.5 V6
Czy mógłbyś mi powiedzieć skąd masz to Turbo?? Wysyłałem maila do VTG w sprawie Turbo ale odpowiedzieli mi że nie specjalizują sie w marce Ford i niestety mi nie pomogą.

: 2006-07-04 12:04
autor: RX
Witam,

Kalii zakładał wszystko sam.

Pzdr.