Strona 8 z 16

: 2008-01-08 19:42
autor: HellHound
Półosie chyba nie mają nic do tego :-k

: 2008-01-08 20:04
autor: kinsky1975y
pewnie ze nie maja nic do tego, ale korzystajac z okazji ze mam wszystko na wierzchu postanowilem je wymienic bo na zakretach juz je bylo slychac :) :) :)

: 2008-01-08 23:31
autor: Robert
Korzystając z okazji chciałbym pozdrowić swoje półośki, zimowe opony (których jeszcze nie mam) ciocię Ziutkę i wujka Staszka Mistrza Ciętej Riposty... :P

: 2008-06-05 18:09
autor: pawelvr
Witam. Moje posty ciagle sa wywalane, wiec dolaczam sie do tego. Powiedzcie mi prosze czy przez <zawor> kod 16 nie moge odpalic probka? Taki blad mi wywala i za cho.... nie moge go odpalic.

: 2008-06-05 19:03
autor: Robert
Uprzedzając: próby rozwinięcia tego wątku w kierunku opisu błędu 16 zostaną wycięte. Na ... nam kolejny temat o tym samym?

Jeżeli chcesz znaleźć coś o tym błędzie, wpisz cztery pierwsze słowa z jego opisu, zaznacz szukanie wszystkich słów i ogranicz się do II generacji.

Jeśli chciałbyś dowiedzieć się, co zrobić w twojej sytuacji, wpisz wcześniej sugerowany początek słowa (z gwiazdką) i ogranicz się do działu LPG.

Aby uzyskać sensowną pomoc, uzupełnij stopkę (w profilu) o silnik, rocznik, nazwę instalacji, bo nie wszyscy śledzą wszystkie Twoje posty, więc skąd mieliby wiedzieć, czego dotyczy pytanie.

: 2008-06-05 19:30
autor: OLEY
pawelvr pisze:Witam. Moje posty ciagle sa wywalane
Dopóki nie zapoznasz się z zasadami, a widzę, że jakoś olewasz nasze
prośby i masz gdzieś regulamin, dopóty Twoje posty będą zamykane.

Pamiętaj, jest takie mądre przysłowie:
"Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie".

Ty chcesz pomocy - my chcemy porządku. Utrzymasz porządek - dostaniesz pomoc.

I uwierz mi, że w tym nie ma żadnych złośliwości.
Mogłem zamknąć Twój temat bez podawania w nim informacji gdzie możesz się odezwać. (uprzejmość z mojej strony)
Zastrzegając też, abyś odezwał się w którymś z nich po uprzednim przeczytaniu.

Czy przeczytałeś te tematy, które podałem? Czy pokusiłeś się żeby odnaleźć resztę?
Czy w ogóle przeczytałeś regulamin ze zrozumieniem? - Wątpię.

co do czego?

: 2008-07-11 10:20
autor: muzyk
witam..ja mam taką zagadkę..:)
A więc 1.
Koło ręcznego mam takie coś
http://www.artur-wypich.cba.pl/probe/IMAG0134.jpg
http://www.artur-wypich.cba.pl/probe/IMAG0136.jpg
http://www.artur-wypich.cba.pl/probe/IMAG0141.jpg
to wyżej to chyba jakiś alarm albo blokada bo niechcący se nacisnąłem coś i niemogłem odpalić auta - musiałem wyciągnąć kleme. bo świeciła się kontrolka Check Engine i Fuel Cut Out
Ale oprócz tego jeżeli na tej konsoli z 6-cioma przyciskami przełącze drugi od góry (czyli drugi od drążka biegów) to mi się zaświeca kontrolka AntiLock. Pierwszy od skrzyni biegów ma kable pociągnięte do przełącznika świateł przeciwmgielnych a już w samym przełączniku jest jakieś dziwne mostkowanie:/ a reszta wpina się w grubą wiązke i idzie gdzieś w środek auta w kierunku maski, ale niewiem czy wchodzi pod maskę.
2. Pod maską znalazłem takie fajne rzeczy..
a) http://www.artur-wypich.cba.pl/probe/IMAG0142.jpg
http://www.artur-wypich.cba.pl/probe/IMAG0143.jpg
i b) http://www.artur-wypich.cba.pl/probe/IMAG0144.jpg

w podpunkcie a) na tym małym czarnym czymś pisze "sensor" i widać że był do czegos przyklejony bo ma resztki kleju. Jest na długim chudziutkim kablu który znika gdzieś w głębinach silnika:P

w podpunkcie b) ta wtyczka jest umiejscowiona z lewej strony w górnym rogu pod maską tuż przy takim czymś kopułowatym...do czego to może być? wtyczka jest 7-pinowa

Jakby ktoś wiedział co i jak to proszę o odpowiedzi.
Aha jeszcze coś...fotel działa do góry, na dół, w lewo i w prawo. Te takie po bokach też działają. ale mam jeszcze jeden przycisk na którym pisze Lumbar. Jak go wciskam to słychać silniczek że działa i że zasysa powietrze ale nic się oprócz tego nie dzieje.
Dzięki z góry za pomoc:)
Pozdrawiam

: 2008-07-11 10:47
autor: Robert
Ciężko będzie dyskutować o fotkach, dopóki nie umieścisz ich na serwerze, który umożliwia publikowanie ich na zewnątrz.
Sterowanie lumbar support i side bolster support jest omówione w instrukcji (odsyłacz do strefy znajdziesz łatwo w tym dziale). Jeśli nie zaspokoi ona Twojej ciekawości, to wystarczy poszukać dyskusji n/t pompowania fotela kierowcy (i kontynuować tam, nie tu).

: 2008-07-11 11:11
autor: dyb
www.img-share.com
polecam :) szybki i nie zamula jak imageshack ;p

: 2008-09-19 21:10
autor: BenzoPiren
Witam

Może wyda się to śmieszne ale mam takie pytanie co do samego odpalania auta. Po włożeniu kluczyka i przekręceniu go na pozycje ACC mamy już zasilane radyjko szyby etc. przekręcam dalej i wtedy palą się kontrolki silnik, poducha etc. ale chodzi mi on taki 3 krotny sygnał gdzieś z okolic stacyjki nie wiem co to jest tzn co on ma na celu co sygnalizuje???
dodam że jak chce odpalić auto np po 1-2 minutowej przerwie to już tego nie ma. Pytałem znajomego i on czegoś takiego nie ma więc pomyślałem że sprawdzę.

: 2008-09-19 21:26
autor: Sieger
Też mam coś takiego, ważna jest ilość tych tzw. gongów. Bodajże 4 sygnały, które podobno sygnalizują, że w porządku poduchy są.

Coś na ten temat znalazłem tutaj : http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... light=gong

: 2008-09-19 21:36
autor: BenzoPiren
ja mam poduchy ok i nie ma u mnie 3 serii po 5 tylko zwykłe 3 albo 4 gongi nie pamiętam myślałem że to może komp. się uzbraja czy coś bo jak mówiłem jak na chwilkę zgaszę to już tego nie ma

: 2008-09-19 22:20
autor: Sieger
Myślę, że masz 4 gongi, które jak zrozumiałem z postów innych forumowiczów, oznaczają, że poduchy mamy oki. Również po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu w dość krótkim czasie, gong nie powtarza się.

: 2008-09-19 23:09
autor: Furious
A mi się zdaje, że to sygnał niezapiętych pasów :) pikanie pojawia się wtedy kiedy mamy, uwaga... nie zapięte pasy ;D wiem, bo sam się zastanawiałem co jest grane :) nie wiem jak w nowszych rocznikach, ale u mnie (jeśli zapnę pasy przed startem) to nie ma czegoś takiego jak pikanie. Może mam coś zepsutego? :)

: 2008-09-19 23:21
autor: Sieger
No aż z ciekawości jutro sprawdzę jak to u mnie dokładnie działa bo teraz to już nie dam głowy, że miałem zapięte pasy jak to coś plumkało :)

: 2008-09-19 23:53
autor: BenzoPiren
Aż z ciekawości też u siebie jutro sprawdzę...
Widzę że temat się rozkręca więc może dodam że powodem mojego dochodzenia do tego cóż to jest za sygnał stało się to że jak nie mam tego 4 krotnego gongu to najzwyczajniej w świecie nie chce mi się włączyć radio...

: 2008-09-20 06:28
autor: Ero
To tylko niezapiete pasy :D

: 2008-09-20 10:23
autor: Sieger
Poczytałem rano troszkę serwisówkę i w dziale opisującym airbags nie znalazłem nic na temat jakiegoś sygnału dźwiękowego, więc chyba rzeczywiście to tylko nie zapięte pasy :)

: 2008-09-20 14:29
autor: BenzoPiren
Właśnie zbadałem ten temat i są to faktycznie nie zapięte pasy

: 2008-09-20 20:06
autor: Sieger
Potwierdzam! :) Przed chwilą byłem w samochodzie i sprawdziłem, to tylko pasy :) No i u mnie jak wysiadam, a nie zgaszę światełek to puka tak do momentu zamknięcia drzwi. Czyli z tymi ostrzeżeniami o kondycji poduszek ktoś chyba trochę nazmyślał :)

Problem którego nie potrafie zidentyfikować ... ??

: 2008-10-01 18:20
autor: n-x
Witam , mam problem a dokładniej zaczne od początku ...

Jakieś 3 tygodnie temu miałem problem z akumulatorem , rozładował się doszczętnie w ciągu 1 nocy . Wziołem prostownik od sąsiada naładowałem wszystko cacy ... pare dni temu znów padł mi akumulator takie same objawy ... naładowałem go znowu prostownikiem od sąsiada i przy montarzu ( podpinaniu klem ) nagle pajawiła się wielka iskra która przeszła z akumulatora i trafiła w blok silnika ... oczywiście kopnoł mnie prąd ... :P Chwile temu byłem na zakupach i zauwarzylem ze świeci mi się kontrolka " fuel cutout " oraz " anti lock " całą droge ... Aby było śmieszniej jak wkręcałem proba na obrocy " fuel cutout " przygasała albo wogóle się wyłaczała , jak odejmowałem gaz i zmniejszałem obroty lapka paliła się intensywniej ... zauwarzyłem też żę reflektory oraz lampki we wnęczy swięcą jaśniej jak daje mu więcej do pieca ... natomiast " anti lock " włacza się i wyłacza na byle dziurze lub zakręcie ... Podjechałem pod garaż wyłączyłem silnik i poszłem do domu po klucze od garażu , nie wyłączyłem lamp ani radia ... noi niestety autko odmuwiło współpracy i trzeba było mnie popchnąć ... odpalił wjechałem do garażu i wyłączyłem silnik . Teraz nie wiem czy jutro wchodząć do garażu auto odpali czy nie ... niewiem co robić , co mogło paść , akumulator , szczotki alternatora czy wystarczy naciągnąć pasek ?? a może wszystko naraz ?? czy może mieć na to dziwne zachowanie auta ta iskra która przeszła z akumulatora na silnik , czy nie uszkodziła elektryki w aucie ??

Z góry dzięki za pomoc , Pozdrawiam Piotr .

Re: Problem którego nie potrafie zidentyfikować ... ??

: 2008-10-01 18:30
autor: Robert
Niech Cię nie zniechęca, że odsyłacz do I generacji, bo na oko to właśnie Twój problem:

Re: Antilock i fuel cutout się wyświetla i nie chce odpalić!

: 2008-10-02 08:14
autor: sziaba
Pewnie Alternator szlag trafił :roll: a jak masz pecha to poleciał już razem z nim twój akumulator :evil:

Re: Antilock i fuel cutout się wyświetla i nie chce odpalić!

: 2008-10-02 15:57
autor: vitek
Też bym stawiał na alternator, zacznij od jego sprawdzenia, czy masz właściwy prąd ładowania.

Re: Problem z odpalaniem

: 2009-01-31 23:24
autor: konrad6
To może i ja się podepnę pod temat.
Mam 16V 97 rok w UK
Zgasł mi podczas jazdy i miałem problem z odpaleniem
Odpalał na chwilkę, 1-2 sek i zaraz gasł. Za każdym razem tak samo.
Paliwo dochodzi, iskra jest. Był kolega, powalił pięścią w kokpit nad kierownicą i zaskoczył.
Ze 3 dni wszystko było oki dziś znowu nie mogę odpalić.
Podejrzewam immo. Doradźcie coś