Strona 8 z 16

: 2006-08-31 01:06
autor: york
ej,ej chlopy nie odbiegajmy od tematu!

to jak beda pasowaly czy nie?bo za ta kase to biore caly komplet i nawet mi ich szkoda nie bedzie jak poleca za rok :wink:

: 2006-08-31 12:23
autor: edi_pg
Witam!

Czeka mnie wymiana amorków i tutaj przed wymianą mam pewne wątpliwości. Chodzi o kwestię wymiany i ustawienia regulacji. Wiadomo że w trzpień amortyzatora wchodzi część od silniczka regulującego. I tutaj pytanie, jak ustaiwić amortyzatory żeby działał tak jak powinien? Czy da się jakoś poznać w jakiej pozycji jest ustawiony amortyzator? Nie chce założyć nowych amorów żeby się okazało że jeden mam w pozycji soft, drugi sport a z przodu jeszcze normal. Chce się dowiedzieć zanim stanę przed samochodem z dwoma amorami w ręku i będe się drapał po głowie i zastanawiał: Jak to było....

PS.

Użyłem funkcji szukaj ale nie znalazłem zadowalających odpowiedzi.

Pozdrawiam

: 2006-08-31 13:26
autor: TOMEK
A ja kupiłem nowe w sklepie za 1000zl japonskiej firmy Kayab sa bez regulacji. zreszta i tak nie uzywalem tego guziczka bo jezdzilem zawsze na sport.a te ktore zmienilem teraz sa jeszcze twardsze.

: 2006-08-31 16:28
autor: edi_pg
TOMEK pisze:A ja kupiłem nowe w sklepie za 1000zl japonskiej firmy Kayab sa bez regulacji. zreszta i tak nie uzywalem tego guziczka bo jezdzilem zawsze na sport.a te ktore zmienilem teraz sa jeszcze twardsze.
To tak na temat...:D

: 2006-08-31 18:32
autor: Pelot
edi_pg pisze:Witam!

Czeka mnie wymiana amorków i tutaj przed wymianą mam pewne wątpliwości. Chodzi o kwestię wymiany i ustawienia regulacji. Wiadomo że w trzpień amortyzatora wchodzi część od silniczka regulującego. I tutaj pytanie, jak ustaiwić amortyzatory żeby działał tak jak powinien? Czy da się jakoś poznać w jakiej pozycji jest ustawiony amortyzator? Nie chce założyć nowych amorów żeby się okazało że jeden mam w pozycji soft, drugi sport a z przodu jeszcze normal. Chce się dowiedzieć zanim stanę przed samochodem z dwoma amorami w ręku i będe się drapał po głowie i zastanawiał: Jak to było....

PS.

Użyłem funkcji szukaj ale nie znalazłem zadowalających odpowiedzi.

Pozdrawiam
komp powinien sam dobrać podczas jazdy twardość każdego amora, komp nawet potrafi sam sobie przeżucić z soft na sport po przekroczenia chyba jakiejś prędkości, było już o tym pisane...

: 2006-08-31 18:40
autor: edi_pg
Ale w jaki sposób komputer ma sprawdzić w jakiej pozycji jest amortyzator? Coś mi się to nie widzi żeby sam to rozpoznawał. Przecież nie ma żadnego czujnika w amortyzatorze. Jak zdejmiemy silnik od regulacji przełączymy np. z soft na sport i założymy spowrotem na amortyzator, to 3 będą w pozycji sport a jesten soft i komp nie ma jak tego skorygować. To że może utwardzić w zależności od prędkości jazdy to nie jest problem, bo wystarzczy że dostanie sygnał z prędkościomierza.
Więc jak z tym ustawianiem?

Pozdrawiam

: 2006-08-31 22:51
autor: york
przecierz regulowane amorki maja sciety jeden bok koncowki na ktorej jest gwint i w srodku jezyczek od przekrecania.amorka w innej pozycji nie zalozysz bo jest blaszka ktora odpowiada temu nacieciu.najlatwiej przed wyjeciem starych ustaw np. na sport i zapamietaj przy sciaganiu jak byly ustawione a w nowych ustaw jezyczek tak aby odpowiadal ustawieniu silniczka

: 2006-09-21 08:08
autor: fazario
Witajcie!!!Niedawno kupiłem okazyjnie probe-bardzo ładnego ale z wywalonym przednim prawym amorem.Amory sa regulowane.Przedwczoraj postawilem probe do warsztatu cieszącego się dobrą renomą-i niestety rozłożyli ręce.Zamówili amor a potem okazało sie że to od mazdy 626-bez regulacji.Ten probe był zapewne uderzony kiedyś w prawe koło bo reszta amorów jest na 80-81% a prawego z przodu jakby w ogole nie bylo-strasznie rzuca autem...
Panowie - pomóźcie mi jakoś zdobyć ten amorek na prawy przód,może macie jakieś kontakty z dostawcami lub coś w tym stylu??
Jestem tu nowy i liczę na Waszą pomoc..
Dzieki z góry i pozdrawiam!!!

: 2006-09-21 10:16
autor: wingerman
przeszkukaj forum bo sprawa amorkow z regulacja byla szeroko omawiana.
W watku z przywitaniem podalem ci odpowiedniego linka i prosilbym bys sie stosowal do naszych zasad.

: 2006-09-21 10:36
autor: fazario
Witam. Reasumując wie ktoś gdzie kupić amory regulowane do Igen?
Nie mogę w necie namierzyć ASO Ford w krakowie na telewizyjnej.
Może ktoś mi pomóc?

: 2006-09-21 10:53
autor: Robert
Buster z .net być może mógłby pomóc, ale ma teraz pogrzeb w rodzinie (więc nie zawracajcie mu chwilowo niczego - na zlocie też nie będzie).

: 2006-09-21 14:16
autor: edi_pg
Rozmawiałem kiedyś z Buserem i dał mi namiary na jakiś sklep, na południu Polski(niepamiętam już gdzie) i dzwoniłem do nich jakieś 4 miesiące temu. Niestety amorów już u nich nie kupimy.

Pozdrawiam

: 2006-12-11 10:55
autor: Bogdan9999
Odświeżam temat. Mam następujące pytanie jestem na etapie wymiany odboi i osłon na amortyzatorach. Czy wasze odboje oryginalne też były koloru czerwonego ?? I różniły sie znacznie od tych z mazdy ??

: 2006-12-11 17:45
autor: waluś
ja miałem też czerwone, ale czy są ori to nie wiem, bo bakkowo miałem mieniane przednie sprężyny

Ale znalazłem coś ciekawszego :)
http://catalog.drivewire.com/drivewire/ ... =000421629
tylne są tylko przednich brak :(

: 2006-12-11 17:53
autor: daniel
to są regulowane?? bo nie wiem czy dobrze doczytałem, mnie właśnie czeka wymiana amarków z tylu

: 2006-12-11 18:06
autor: waluś
tgak regulowane, ale ni chuchu nie ma przednich nigdzie :( ale cena atrakcyjna, bo normalne to 68 $ a regulowane tylko 20 droższe :D

: 2006-12-11 18:38
autor: daniel
ciekawe czy ktoś byłby na nie chętny :wink: ??
ja bym potrzebował pare na tyl :lol:
nie orientuje sie ktoś jak to jest z kosztami wysyłki

: 2006-12-12 00:32
autor: Bogdan9999
Daniel co do kupna tych amorków to wstrzymaj sie z kontynuowaniem tematu po świętach nich wszyscy ochłoną i przeliczą ile co i na co moga wydać bo święta potem sylwek a niekiedy te imprezy do najtańszych nie należą ;) Pozdro

: 2006-12-12 12:18
autor: daniel
bogdan domyślam sie że teraz sporo wydatków, ale chciałbym mniej więcej wiedzieć ile taka przyjemność kosztuje razem z wysyłka, też nie zamierzam amorków robić szybciej niż w styczniu

: 2006-12-12 12:57
autor: Robert
daniel pisze:to są regulowane?? bo nie wiem czy dobrze doczytałem, mnie właśnie czeka wymiana amarków z tylu
waluś pisze:tgak regulowane, ale ni chuchu nie ma przednich nigdzie :( ale cena atrakcyjna, bo normalne to 68 $ a regulowane tylko 20 droższe :D
Czytać ze zrozumieniem! :evil:

Nie są regulowane!
Rear
w/ Electronically Adjustable Suspension
"w/" = without
For vehicles with Electronic Suspensions, Leveling Control and Air Suspensions refer to Appendix C.
W załączniku C wyczytacie jak ominąć regulację (zapraszam tutaj: :arrow: Amortyzatory regulowane w dobrej cenie - USA link).
!!!Eliminates Adjustable Strut!!!.
!!!Usuwa regulowany wkład!!!
For more information on this product, please call one of our expert sales associates at (800) 895-8910.
Jeśli nie wierzycie - dzwońcie do eksperta :twisted:

: 2006-12-12 15:09
autor: daniel
to nie ma co sobie nimi głowy zawracać skoro nie regulowane;)
wole kupić u nas kayaby

: 2006-12-12 17:59
autor: waluś
wot kurna i ostatnia nadzieja przepadła :(

: 2006-12-13 12:23
autor: Drzymek
Ludzie, dajcie jakiś serwis co regeneruje nasze amory!!!!

: 2006-12-14 17:36
autor: Pelot
ja już kiedyś pisałem że wiem gdzie regenerują żeby pozostała regulacja...

: 2006-12-14 18:19
autor: waluś
pelot pisze:ja już kiedyś pisałem że wiem gdzie regenerują żeby pozostała regulacja...
Ułatw nam leniwym życie :D