Strona 8 z 19
: 2008-04-30 10:45
autor: KASZCZU
hmm Edyta te lampy są tragiczne ...
skup się może na Elipsach... albo czymś prostokątnym,
jak chcesz mam nowe Elipsy przeciwmgielne do sprzedania za połowę ceny... dokładnie takie -->> (
http://allegro.pl/item351009094_halogen ... od_ss.html )
jak nie wiesz jak to wygląda na probku zobacz na galerie SOTONKI ona ma podobne (dokładnie to firmy HELLA) w ilości 4szt

: 2008-04-30 10:53
autor: Edyta
Właśnie w tym problem, że mi najbardziej podobają się prostokątne, takie jak są, ale nie mogę takich znaleźć
a takie
http://moto.allegro.pl/item354704309_ha ... e_led.html ??
: 2008-04-30 11:12
autor: shimizu
Edytka mi też się te bardzo podobają

i jak zamontujesz to daj znać albo wrzuć zdjęcie jak na probku wyglądają

: 2008-04-30 12:37
autor: rabull
mi się też podobają te okrągłe ale musisz sobie do nich kupić orurowanie na dach od pickupa

: 2008-04-30 20:09
autor: Dee Jay
Zgadzam się z kaszczem. Wieś te pierwsze.
lepiej kupić takie jak kaszczu podesłał
Mnie też się podobają najbardziej prostokąty ale ciężko dostać.
Sam szukam teraz dalekosiężnych jak najbardziej podobnych do seryjnych a nie mogę znaleść nawet trochę podobnych

Ma ktoś jakieś namiary może??
: 2008-05-01 18:21
autor: RX
Witam,
No pewnie! Identyczne z serią są na:
http://www.wesem.pl
5,
: 2008-05-01 18:36
autor: vitek
Widziałem też
takie tyle, że białe u tego samego sprzedawcy i nawet tańsze były.
: 2008-05-15 21:30
autor: Kuba
A skoro tutaj taka ogromna dyskusyja n/t lamp przednich, to mam pytanie do szanownego koleżeństwa.
Jeżdżę sam, ale za to w bagażniku wożę tak ze sto kilo narzędzi i pięćdziesiąt kilo zapasowych podzespołów (pracuję jako serwisant maszyn). Czasem zostawiam narzędzia i części u klienta i jeżdżę wtedy z pustym bagażnikiem. I tu mam problem - światła wyregulowane przy pustym bagażniku swiecą normalnie, ale po obciążeniu bagażnika świecą tym z naprzeciwka w oczy. Czy któryś z Was zastanawiał się już może jak by tu zrobić regulację wysokości świateł?
Albo nie tyle regulację ile w łatwy i szybki sposób ograniczenie otwarcia lamp po obciążeniu tyłu auta - chodzi zapewne tylko o parę milimetrów.
Jakieś pomysły?
: 2008-05-15 21:44
autor: jarsonik
śpiocha zamontuj zawsze przeciez mozna go usawić tak, żeby światła były tylko nieznaczne pochylone do dołu.
: 2008-05-15 21:51
autor: Kuba
Śpiocha mam, ale mnie chodzi o drobną korektę otwarcia lamp gdy bagażnik jest pusty/pełny.
Przyznam, że jeszcze nie oglądałem tego mechanizmu do otwierania lamp. Myślałem, że już ktoś nad tym główkował.
: 2008-05-15 22:03
autor: Kocureq
chyba david kombinował przełożyć światła regulowane z dwójki.
: 2008-05-15 22:04
autor: Lisiu
Caly problem polega na tym ze silniczki w Probe kreca sie tylko w jedna strone, przez co wszelkie przerobki lamp sa sporo trudniejsze
Dosyc dlugo walczylem z przerobieniem mechanizmow i niestety poleglem...
: 2008-05-15 22:04
autor: Kuba
No może, nie pytałem go. A to ja mam jego dawne auto!
Czy dwójka ma światła regulowane? Nie wiedziałem...
: 2008-05-15 22:58
autor: sawmaster
sorki za offtop wiem że temat jest o modyfikacjach świateł przednich w probe, ale powiem wam, że kupiłem nowe lampy do probe i efekt super, światło nie jest już takie rozproszone, stare były bardzo chropowate od uderzeń kamieni i wyblakłe. Polecam żarówki philips powernight oraz nowe lampy, naprawdę super zmiana
: 2008-05-15 23:01
autor: Kocureq
Tak, jeśli dobrze pamiętam to są 4 kąty świecenia.
: 2008-05-16 16:19
autor: vitek
kocureq - bardzo dobrze pamiętasz. Jest taki przełącznik (4 położenia - 0-1-2-3). Ustawia się go w zależności od obciążenia nie tylko bagażnika ale i tylnych siedzeń. W instrukcji mamy nawet odpowiednią tabelkę co do ustawień

: 2008-06-24 13:40
autor: Furious
Odświeżam

A co myślicie o zamontowaniu czegoś takiego w oczkach:
http://www.allegro.pl/item384938684_lam ... 2_f15.html
homologacje to posiada i świeci chyba też całkiem nieźle

: 2008-06-24 14:00
autor: Robert
Homologację?

Jako co? Światło zamienne do probe? Ew. uniwersalne do samochodów osobowych? Latarka dla dzieci od lat 3?
Edit: znalazłem moc tego Malaguti: 3.8KM, więc dwójkę spokojnie homologacja uwzględnia.

: 2008-06-24 14:27
autor: Furious
Fakt może się trochę wygłupiłem...
ale tak spytam co ma moc silnika do homologacji na światła?
Czy to samochód czy motocykl (w tym wypadku to nawet motorower nie jest) oświetlać drogę musi tak samo. Soczewki z linku są z seryjnego odkurzacza więc homologację muszą mieć inaczej by nie był dopuszczony do ruchu (zresztą są oznaczenia homologacyjne na obudowach). A tak BTW to takie 4 latarki dla dzieci mogłyby nawet dobrze sobie poradzić na drodze.
: 2008-06-24 14:34
autor: Robert
Moc - nic. To tylko wykazywało wyższość Świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą, tj. Prawdziwych Probe nad D.Generacją.

Skoro wystarczą Ci światła przeznaczone do pojazdów nieprzekraczających 50km/h...
A znaczek homologacji równie dobrze można sobie samemu wypiaskować (jak numery rejestracyjne na szybach)

Re: Reflektory przednie?
: 2008-11-13 22:01
autor: Edyta
Hejka,
Co do dyskusji ze stron 2-6 na temat świateł z ringami, nie rozumiem jednej rzeczy. O co chodzi ze skracaniem cięgna,żeby się otwierały do połowy czy tam w trzech pozycjach.... przecież to jest zwykły śpioch. wszystko zależy od przełącznika i waszego refleksu.
Udało mi się (nie osobiście rzecz jasna)założyć akurat te lampy , jeżdżę na nich już od września i policja wlepiła mi tylko mandat za prędkość....nie za światła. Co do przeglądu, tu możecie mieć rację, są to H3 z niebieskimi ringami, więc pewnie nie ma szans, ale wiadomo że są sposoby na takich panów ze stacji kontroli. Okaże się w grudniu.
pzdr
Re: Reflektory przednie?
: 2008-11-13 22:23
autor: Leib Garde
A można wiedzieć gdzie udało Ci się kupić takie lampy? Czy one są dedykowane do Probe, czy to jakaś przeróbka? I czy jest sporo zabawy z ich założeniem?
Re: Reflektory przednie?
: 2008-11-13 22:33
autor: Dee Jay
przeczytaj ten temat w całości a przekonasz się że już rozmawialiśmy o tych światłach i nawet jest adres gdzie kupić.
Re: Reflektory przednie?
: 2008-11-14 08:20
autor: Kędziorek
Edyta, czyli chcesz mi powiedzieć, że jest to zwykły śpioch i trzeba tylko wykazać się refleksem??
Toż to czasami zabójstwo dla innych kierowców na drodze. Skoro to tylko zależy od refleksu to nigdy nie ustawisz ich tak samo jak były, będę raz wyżej, raz niżej it. Albo będziesz walić po oczach albo świecić krócej, prosto w asfalt. Dlatego była tak duża dyskusja na temat skrócenia cięgien, żeby ZAWSZE otwierały się do pewnego momentu, bo tylko wtedy takie światła mają sens.
Pozdr
Re: Reflektory przednie?
: 2008-11-14 11:09
autor: Edyta
wiesz, rzeczywiście na tej stronce passion-probe, jest coś o skracaniu cięgna, co do jazdy, przecież chyba nikt z nas nie bawi się śpiochem w trakcie jazdy... najpierw ustawiasz lampy-śpiocha i jedziesz, poza tym jak już się czepiać, to na śpiochu też nie można jeździć, można dostać mandat. Inna sprawa jest taka że te halogeny są na takiej niby blaszce i fakt, nie zrobisz tego regulacją ze środka auta, ale ręcznie możesz ustawić wysokość samych lampek, a śpiochem resztę. Ja nie jeżdżę na takim super śpiochu, tylko na takim lampy 3/4 otwarte.
Co do refleksu, to za każdym razem uda ci się trafić mniej więcej w to miejsce w które chcesz, no przecież te lampy nie otwierają się z prędkością światła. Naciskasz, otwierają się minimalnie, znowu naciskasz, masz połowę, potem 3/4 i cała lampa otwarta.
Myślę, że na filmiku widać to najlepiej, może tam jest jakaś kombinacja z cięgnami itd, u mnie jej nie ma i też tak się otwierają.
pzdr
