Dlaczego mija się z celem? Turbina spowalnia spaliny, to strumienica je potem przyspieszy, nie?
Ew. można ją dać gdzieś przed turbiną, to mocniej będzie pompowała.
A skoro jedna przyspiesza, to czemu nie montować 3 albo nawet 5? Tak samo można przecież założyć więcej chip-rezystorów, nie?
Mam mały dylemacik. Gdy tylko zaświeci słoneczko czeka mnie zmiana układu wydechowego. Postanowione jest, że w zamian za katalizator wejdzie strumienica w jego kształcie i dalej przelot do tłumika końcowego. Zastanawiam się co wybrać. Jaki tłumik końcowy zastosować ?
Mam dwa typy które mnie interesują, które wpadły mi w oko. Jak myślicie, co zaproponujecie ?
A oto te tłumiki :
Dlaczego Wy tak namiętnie upieracie się, aby do siliników uturbionych zakładać strumienicę?
Poczytajcie troszkę na google o sensie takiego postanowienia...
Widzę, że zdania na temat strumienicy są podzielone. Jak już napisałem będzie ona w kształcie katalizatora co pozwoli stacji diagnostycznej na sprawne zbadanie pojazdu. Jestem zdania, że wszystko odbędzie się bezproblemowo. Zakładam ją nie tylko z tego powodu ale i dlatego, że moim zdaniem ta część układu wydechowego pozwoli uzyskać szybsze opróżnianie komór spalin,
co pozwoli na pełniejsze napełnianie ich świeżą mieszanką paliwowo - powietrzną.
A o końcowym tłumiku nic nie powiecie ? Który z wymienionych nadaje się do probaska ?
Był 2,2 GT I-gen. 91rNie zaszkodzi zapytać ... Jest Jeep Grand Cherockee 4.7 v8 + BRC
Ten cały w chromie wizualnie jest ładniejszy ale mająca na uwadze całą procedurę zamontowania go myślę, że ten pierwszy z chromowaną końcówką będzie lepszy z uwagi na to, że jego końcówka jest znacznie dłuższa. Pozwoli mi to uniknąć wycięć w zderzaku. A i tak cała puszka będzie schowana pod podwoziem.
Jestem tylko ciekawy jak zabrzmi to wszystko po złożeniu w całość. Może macie godne uwagi tłumiki sportowe, sprawdzone już niejednokrotnie gdzie piękny dla ucha dźwięk basu wydobywa się i płynie w miłej dla ucha tonacji. Zaproponujcie, doradźcie .
Był 2,2 GT I-gen. 91rNie zaszkodzi zapytać ... Jest Jeep Grand Cherockee 4.7 v8 + BRC
Nie chciałem zakładać nowego tematu, więc postanowiłem odświeżyć ten.
Miałbym do Was jedno pytanie.
Muszę wymienić tłumik środkowy w moim Probe 2,2 GT '92
Siema, jak masz do wymiany tłumik środkowy to wstaw po prostu rurę zamiast niego, wydech nie będzie głośniejszy , a na pewno wyjdzie to taniej niż kupno i montaż tłumika .
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
Pewnie, nie ma to jak przelocik nie tylko taniej ale i lepiej.. tłumik środkowy jest zupełnie niepotrzebny. Wystarczy rurka o średnicy 60mm.
Pzdr.
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
NIe przechwalając się aby nie mieć jakiś problemów ja mam rurę 49mm wewnątrz od turbiny (pomijając tą rurę co idzie od turbiny w dól auta do kata) do samego tłumika końcowego. Cichy nie jest ale za to jakiś taki żwawszy. Pozdrawiam
Żwawszy na pewno.. tak w ogóle to i katalizator powinno się wywalić. Jest ciut głośniej ale tylko troszeczkę i dźwięk jakiś taki przyjemniejszy..
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
[r]Przeniosłem z ogłoszenia sprzedaży tłumika w Giełdzie. Robert[/r]
Siema . Mam prośbę możesz mi podać wymiary kołnierza tego tłumika tzn ile jest od środka otworu do środka drugiego i od krawędzi do krawędzi oraz wymiary otworu . Będę wdzięczny . Bo ja u siebie mam ten z podwójnymi wydechami ale myśle że mocowanie jest to samo a chce żeby mi dorobili taki kołnierz do tłumika przelotowego kórego chce zamówić a nie mam jak tego zmierzyć bym musiał odkręcać . pozdrawiam
Wlasnie wywalilem kata i powiem szczerze ze byl w idealnym stanie , roznica jest minimalna w dzwieku i bardziej ochoczo wkteca sie na obroty bez dwoch zdan
Ja też jak wywaliłem kata i tłumik środkowy różnicy nie odczułem może po za tym że na wyższych obrotach lepiej się zbiera (nie mam porównania bo mój tłumik środkowy oraz rury pomiędzy były dziurawe jak go kupiłem) obecnie od turbo do tłumika końcowego rura 52mm - wymieniam komplet na wiosne (rury + tłumik końcowy)
Same zalety w pozbyciu sie kata... ktos wczesniej pisal ze wiecej pali, nic podobnego jest przyrost mocy i do litra mniej pali silnikowi jest lzej co jest odczuwalne , bynajmniej ja tak mialem w kazdym przypadku
U mnie zauważyłem że chętnie się wkręcał na obroty i trochę głośniej chodził w spalaniu zmian nie zauważyłem jak żłopał tak żłopał pewnego razu dostałem od wujka strumienice wspawałem ją i stwierdzam że ma to taki sam sens jak przelot to wolnossaka