Strona 9 z 11
Re: BomberMAX
: 2016-08-30 12:50
autor: BomberMAX
Na szybko jakieś fotki, auto ma się ogólnie super i jest zadbane, felunek zmienia się na dniach na jakieś 16" lub 17".
Re: BomberMAX
: 2016-09-30 21:04
autor: BomberMAX
Dnia 30.09.2016
TO nastąpiło ....
zdjęcia mówią same za siebie....

Re: BomberMAX
: 2016-09-30 21:12
autor: Romas
O proszę, no to moje gratulacje, i wszystkiego dobrego w "nowym świecie"

Re: BomberMAX
: 2016-09-30 22:40
autor: infernoblade
Gratulacje i dużo szczęścia na nowej drodze życia

Re: BomberMAX
: 2016-09-30 23:20
autor: MiczuTG
Wow! Super! Gratulacje
Re: BomberMAX
: 2016-09-30 23:33
autor: LukaszProbe
Gratulacje:))
Re: BomberMAX
: 2016-10-01 06:50
autor: duracell

Wziąłeś ślub z autem ?
Nie żebym się czepiał....XXI wiek, więc co raz mniej mnie dziwi

miłość nie wybiera.
Nie było żadnej ładnej dziewczyny w okolicy? Dokąd zmierza ten świat?
Gratulacje !! Niech wam się wiedzie!! Najważniejsze żebyście się kochali

Re: BomberMAX
: 2016-10-01 17:03
autor: BomberMAX
Dziękujemy serdecznie

i osobiście Wam chylę czółko!

Re: BomberMAX
: 2016-10-03 10:02
autor: KrecioPL
O proszę! Gratulację!
Uważaj tylko, żeby żona nie była zazdrosna o "kochankę"

Re: BomberMAX
: 2017-01-29 20:43
autor: BomberMAX
Szanowne grono,
nie będę męczył nowego tematu, słuchajcie podłokietnik mnie interesuje i nowe głośniki x 4, bo się spaliły, możecie doradzić konkretny model?
Re: BomberMAX
: 2017-01-30 09:19
autor: KrecioPL
Podłokietnik doradzę Ory
A jeśli chodzi o audio, to dobrze by było, abyś sprecyzował swoje potrzeby - czy zamierzasz rozbudowywać audio, czy po prostu szukasz głośników pod radio?
Re: BomberMAX
: 2017-01-30 11:23
autor: BomberMAX
Samo radio, bez wypasów, ma rzetelnie grać

Co do ORI ... ciężko dostać

Re: BomberMAX
: 2017-05-17 22:08
autor: BomberMAX
Drodzy Państwo, dym się sypie z rury losowo, wówczas to auto nie pracuje na wszystkie gary. Kolor dymu niebieski, po nagrzaniu problem ustaje. Częstotliwość występowania problemu - 3/10 odpaleń. Cóż to może być? Wiadomo że nikt nie jest wróżbitą ale w tym przypadku doświadczenie może bić Nostradamusa na łeb.
Re: BomberMAX
: 2017-05-17 22:12
autor: LukaszProbe
Pierścienie uszczelniające.
Re: BomberMAX
: 2017-05-17 22:30
autor: BomberMAX
Były nowe wsadzone ....
Re: BomberMAX
: 2017-05-18 05:36
autor: Romas
od razu po odpaleniu na zimnym dym olejowy to raczej a nawet na pewno nie pierścienie, poza tym chodziło ci chyba o olejowe, tutaj zapewne tkwi problem w uszczelniaczach albo prowadnicach zaworowych, bo dym bierze się z oleju który zgromadził się na denkach tłoków (tłoka).
Prosta sprawa, zostaw go na 2dni, po czym nie odpalaj tylko wykręć świece i przyświeć dobrą latarką w gniazda i zobacz jak wyglądaja tłoki, jeśli jest na nich olej to sprawa jasna

Re: BomberMAX
: 2017-05-18 20:53
autor: BomberMAX
Jest olej!
Re: BomberMAX
: 2017-05-18 21:57
autor: Romas
jeszcze jakieś pytania?

Re: BomberMAX
: 2017-09-02 19:26
autor: BomberMAX
U nas nic się nie zmieniło, w zasadzie tylko przesiedlenie ale chroniczny brak czasu na cokolwiek pozostał. Autko ma się dobrze

jedynie co to ogumienie muszę wymienić ewentualnie felunek też

Re: BomberMAX
: 2018-07-14 23:04
autor: BomberMAX
No i nadszedł czas na zmiany. Poradźcie, jakie obniżenie (może linki?) mam dowalić. Felgi 17" już są.
Re: BomberMAX
: 2018-07-15 12:13
autor: Lukasz
Re: BomberMAX
: 2018-07-15 17:13
autor: cuba27
Tylko gwint. Obniżanie uzależnia
Re: BomberMAX
: 2018-07-15 17:25
autor: Lukasz
cuba27 pisze: 2018-07-15 17:13
Tylko gwint. Obniżanie uzależnia
jak często nim kręcisz

Re: BomberMAX
: 2018-07-15 22:50
autor: cuba27
Lukasz pisze: 2018-07-15 17:25
cuba27 pisze: 2018-07-15 17:13
Tylko gwint. Obniżanie uzależnia
jak często nim kręcisz
Co sezon schodzę coraz niżej. Na początku miałem springi -35, potem wpadł gwint ustawiłem przód na sam dół pojezdzilem tak 2 sezony. W międzyczasie wpadły felgi 18 i dość często żonglowałem wysokością tylnego zawieszenia zależnie od planowanego obłożenia bagażnika. Potem zmieniłem sprężyny na przodzie na niższe , dorzuciłem camber bolty żeby lepiej spasować tył. Aktualnie zakładam niższe poduszki na przód żeby zyskać kolejne cm obniżenia. Więc można powiedzieć że dość często. A w planach są regulowane wahacze i camber platesy
Ps. Efekt 50/30 a nawet lepszy osiągniesz bez wydawania fury siana po prostu kup springi 40/40 czy tam 35/35 wrzuć na przód poduchy z mx3 a finalnie będzie siedzieć jak 50/35. No i wiadomo amorki przedlift a nie te kondony z 626/probe polift.
Re: BomberMAX
: 2018-07-17 05:18
autor: BomberMAX
Dzięki za rady. Zapomniałem dopisać, że nie chcę chamskiej gleby, tylko chcę wyeliminować efekt kozy.