GT1 One Quarter Mile - Projekt Lukask'a

Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

fajny, tylko mogła by być troszkę lepsza jakość bo w ujęciu liczników podczas przyspieszania nic nie widać... :?
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Mam w lepszej jakości ale za duży jest ten był pod google kompresowany ;)
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Wrzuć w dobrej jakości sam filmik z kamerą w środku jak probek przyspiesza.
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Nie nie o tym sie przekonasz jak będziemy się ścigać :wink: 8) 8)
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

A ważyłeś już furę?
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Żeby nie było że w projekcie nic się nie dzieje to mogę napisać , że dziś przysżły niższe sprężyny na przód JAMEX i wkrótce będę miał w domu zewnętrzny wastegate Turboneticsa :twisted: :twisted: a wtedy mbc idzie w krzaki :wink:
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Panie!
W jakie krzaki? :D
Nie wiesz do kogo ma trafić? :wink:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

W sklepie turbokillers, były do kupienia zewnętrzne westgate`y, tylko strona na razie nie działa :?
BEAUTY...POWER...SOUL...
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Witam .
Pozdrowienia z frontu budowa kolejnego etapu modyfikacji w 50% ukończona.F2 Lukasa otrzyma nową turbawkę Gt 22 kolektor i część orurowania.Dalsze etapy to elektronika ale to już Look opisze.
Wklejam świeże foto dziś poszły ostatnie spawy na kolektor. :wink: :wink:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek ObrazekObrazek
Ostatnio zmieniony 2007-07-05 23:59 przez KALI, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
TYKWA
Posty: 1296
Rejestracja: 2005-04-03 18:31
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=6180
Lokalizacja: polska

Post autor: TYKWA »

Kuzwa ladnie to wygláda , na chamskie hamowanie mam nadzieje ze sie Lukas pojawisz ,

PS. Killer sie szykuje , w kazdym znaczeniu tego slowa :wink:
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08 :-(Obrazek
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

Nieźle to wygląda :shock:
Ale jak chcecie zamknąć maskę? Nie jest turbawka za wysoko :?:
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Nie jest za wysoko bo ma wystawać nad maskę żeby ją lepiej studziło :twisted: :twisted:
Awatar użytkownika
TYKWA
Posty: 1296
Rejestracja: 2005-04-03 18:31
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=6180
Lokalizacja: polska

Post autor: TYKWA »

se zrobi dziure , se zamknie :wink:

czyli mam rozumiec stage2 skonczone prawie , czyli stage3 mam rozumiec NOS :?:
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08 :-(Obrazek
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Nie stage 3 to kolektor dolotowy i większa przepustnica.A potem następne etapy mamy z Kaliim tyle pomysłów, że ten temat będzie pewnie się ciągnął kilka lat :D :D
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Flyke »

... robota, jestem pelen podziwu , ciekawy tylko jestem ile on bedzie teraz palil :twisted:
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

2 sprzęgła miesięcznie :twisted:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

No podziwiam panowie waszą prace tylko ciekawy jestem ile ten silnik wytrzyma jeszcze .]

Ciekawi mnie tylko czy aby spaliny nie będą się "zderzać" ze sobą . :roll: :roll:

Kolektor dolotowy sami będziecie robić czy będzie swap od jakiegos innego autka :?:

pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

Robert pisze:2 sprzęgła miesięcznie :twisted:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Troszkę ciasnawo się robi koło chłodnicy,niezła grzałka na chłodnice będzie bez taśmy termoizolacyjnej pewnie się nie obejdzie :D
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Wszystko fajnie, ale ja jak zwykle mam jakieś "ale" którego absolutnie proszę nie brać złośliwie.

1. Czy średnica rur kolektora wydechowego nie jest za duża?
Przecież będzie mniejsze ciśnienie spalin, a co za tym idzie mniejsza energia do napędzania jakże dużej turbiny.

2. Czy nasz silnik (4cylindry i maxymalne obroty 6000) jest w stanie efektywnie napędzić tą turbinę?
Czy to nie będzie tak że turbo dopiero zacznie pompować od 4000obr a silnik będzie już zdychać przy 5500?

3. Wypuszczając turbinę ponad maskę bierzemy chłodne powietrze. Fajnie. Ale trzeba ciąć dziurę w masce i trzeba też pamiętać o tym że musi być zainstalowany filtr powietrza najlepiej trochę dalej od turbiny żeby się nie spalił albo co... Jak to zamierzacie zrobić, bo chyba nie będzie turba i filtra ponad maską?

4. Kolektory są nie równej długości (zaleca się żeby wszystkie rury były takiej samej długości) mają ostre kąty skrętu i połączone są w taki sposób że "napierają" na siebie, a w dodatku mają jeszcze iść do góry. Gazy nie są przyspieszane ale wzajemnie w siebie uderzają.


To chyba wszystkie moje wątpliwości. Proszę o nie złośliwość z Waszej strony, bo piszę z szacunkiem i bez podtekstów. Oceniam i dyskutuję tylko na temat Waszej roboty. Moim zdaniem zrobiliście krok wstecz w porównaniu do poprzedniej roboty. F2 jest za małym silnikiem do takiego turbo i kolektorów o takiej średnicy. Do tego by się idealnie nadawał R6 z Toyki supry.

No i żywotność silnika drastycznie się skraca, ale to nie jest wada bo trzeba się z tym liczyć przy przeróbkach.
BEAUTY...POWER...SOUL...
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Spoko loko :wink: Drzymek cierpliwości efekty już niedługo. :D
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Drzymek pisze:. Moim zdaniem zrobiliście krok wstecz w porównaniu do poprzedniej roboty
Myśle podobnie jak ty ale poczekajmy az chlopaki zajadą na hamownie to się okarze .

pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Drzymek pisze:Wszystko fajnie, ale ja jak zwykle mam jakieś "ale" którego absolutnie proszę nie brać złośliwie.

1. Czy średnica rur kolektora wydechowego nie jest za duża?
Przecież będzie mniejsze ciśnienie spalin, a co za tym idzie mniejsza energia do napędzania jakże dużej turbiny.

2. Czy nasz silnik (4cylindry i maxymalne obroty 6000) jest w stanie efektywnie napędzić tą turbinę?
Czy to nie będzie tak że turbo dopiero zacznie pompować od 4000obr a silnik będzie już zdychać przy 5500?

3. Wypuszczając turbinę ponad maskę bierzemy chłodne powietrze. Fajnie. Ale trzeba ciąć dziurę w masce i trzeba też pamiętać o tym że musi być zainstalowany filtr powietrza najlepiej trochę dalej od turbiny żeby się nie spalił albo co... Jak to zamierzacie zrobić, bo chyba nie będzie turba i filtra ponad maską?

4. Kolektory są nie równej długości (zaleca się żeby wszystkie rury były takiej samej długości) mają ostre kąty skrętu i połączone są w taki sposób że "napierają" na siebie, a w dodatku mają jeszcze iść do góry. Gazy nie są przyspieszane ale wzajemnie w siebie uderzają.


To chyba wszystkie moje wątpliwości. Proszę o nie złośliwość z Waszej strony, bo piszę z szacunkiem i bez podtekstów. Oceniam i dyskutuję tylko na temat Waszej roboty. Moim zdaniem zrobiliście krok wstecz w porównaniu do poprzedniej roboty. F2 jest za małym silnikiem do takiego turbo i kolektorów o takiej średnicy. Do tego by się idealnie nadawał R6 z Toyki supry.

No i żywotność silnika drastycznie się skraca, ale to nie jest wada bo trzeba się z tym liczyć przy przeróbkach.

To jest krok do przodu Drzymku, wszystko w tym etapie jest liczone. Poczynając od średnicy rurek wylotowych aż po dobieranie turbiny. Ta turbina przy naszym silniku swoją maxymalną wydajność osiąga przy 3000 obr i utrzymuje się w tym zakresie do 5700 obr. I już przy 0,7 bara dostarcza więcej powietrza do silnika niż seryjna przy 1,3 bara.Uwierz, że w tym projekcie nic nie jest nieprzemyślaną decyzją co już raz udowodniłem :wink: Kwestia dolotu do turbiny też jest dokładnie przemyślana i mimo tego że jest w górę dzięki owinięciu kolektora taśmą termoizolacyjną wykorzystamy maxymalnie energię spalin.W kolektorze nigdzie nie ma ostrych kątów są ładnie wyprofilowane kolanka, dzięki temu że spaliny napierają na siebie .............. starczy tego sprzedawania wiedzy :twisted:
Awatar użytkownika
Koszyk
Posty: 382
Rejestracja: 2005-12-12 23:00
Samochód: Ford Probe, Dodge Ram, Fiat Uno, Renualt Kangoo
Galeria: viewtopic.php?t=9264
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Koszyk »

Kalii piękne spawy :)
2,5 V6 `95
Obecne zmiany: Ciemne szyby, car audio, progi wewnętrzne, wydech 2,5 cala z nierdzewki+ największy komin na rynku wsadzony na ukos by KMS, dolot, silnik klze 200KM od mazdy, stroboskopy, zegary AFR i VACU, piękne fele...cdn
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

U góry turbina ??:D :twisted:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”