Strona 2 z 2
: 2007-03-21 00:33
autor: morrison
nio niby nie ma sie co zastanawiac ale..apetyt rosnie w miare jedzenia..i tak zastanawiam sie czy nie kupic 2.0l 16v 140KM i dmuchnac..tak na 180KM:)bo jak przejde z 2.2l 115KM na 2.2l T 145 KM to posmigam moze z pol roku i bedzie mi malo a 180KM wystarczy mi moze nawet na rok hihih
: 2007-03-21 07:05
autor: OLEY
Myślę, że z 2.2 GT więcej wydębisz niż z 2.0.
Tu masz już odprężony silnik, turbinę, mocniejsze sprzęgło,
mocniejszą skrzynię itd.
: 2007-03-21 07:22
autor: Robert
Więcej powiadasz?
W Borkach zobaczymy...

: 2007-03-21 20:05
autor: morrison
oj widze ze szykuje sie rywalizacja malenka hihi nio to slucham opini..z ktyorego pieca wiekszy ogien??2.0 16v GT czy 2.2 12v T??bo teraz juz nei wiem ktory silniczek kupic...
: 2007-03-21 20:08
autor: daniel
no to pewnie będzie ciekawa konfrontacja ( szkoda że sam nie będe miał okazji zobaczyc ) ale jakby co to Oley stawiam na Ciebie, bo masz to samo pod maska co ja

, co tam jakieś 2.0 będzie podskakiwać

: 2007-03-21 20:12
autor: morrison
mowicie ze 2.2T ma wiekszy potencjal??a ile wykrzesaliscie z tych silnikow?
: 2007-03-21 20:14
autor: Bogdan9999
: 2007-03-21 20:15
autor: OLEY
No akurat Roberta 2.0, to nie jakieś tam 2.0
Tam siedzi turbinka od Mercmana i wszystko składane przez
najlepszą firmę Świata, czyli KMS.
No cóż, powiem tylko, że nie dam się łatwo.
I nie mam zamiaru, tak jak Lukask, zamiatać innych jedyneczek...
szczotką

: 2007-03-21 20:16
autor: morrison
nio wiecie ten jeden zaworek wiecej na gar robi roznice...plus turbinka i nie wiem czy 2litrowka nie podciagnie wiecej...??
: 2007-03-21 20:19
autor: daniel
dobra to kto będzie bukmacherem

, gdzie składać zakłady
: 2007-03-21 20:26
autor: morrison
widze ze wszyscy sa pewni siebie hihi:)
: 2007-03-21 20:32
autor: OLEY
Hehe, bo my z Robertem znamy się już prawie jak łyse konie i nie
ważne kto wygra i tak skończymy przy czosnkóweczce.

: 2007-03-21 20:34
autor: daniel
łoł a co to za speciał???....ale nie ma to jak dobrze zrobiona malinówka na spirytusie

: 2007-03-21 20:37
autor: morrison
: 2007-03-21 20:37
autor: OLEY
Eee tam.
Czosnkówka pozostaje przynajmniej w temacie topiku.
W temacie chodzi o zwiększenie mocy, a czosnkówka jest
jak paliwo rakietowe, jak nitro i w ogóle ma moc.

: 2007-03-21 20:42
autor: daniel
OLEY pisze:Eee tam.
Czosnkówka pozostaje przynajmniej w temacie topiku.
W temacie chodzi o zwiększenie mocy, a czosnkówka jest
jak paliwo rakietowe, jak nitro i w ogóle ma moc.

dokładnie tylko to jest taki ludzki dopalacz

: 2007-03-21 21:18
autor: OLEY
Czy ja wiem?
Fakt, że nikt tego (chyba

)jeszcze nie sprawdzał, ale
czosnkówka swoją mocą dorównuje Gerówce.
O Gerówce możecie poczytać tutaj:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... c&start=25
Jedno, co je na pewno różni od siebie, to smak.
Efekt, praktycznie ten sam.

: 2007-03-21 21:21
autor: daniel
efekt przeważnie jest taki sam...tylko różnica jest w ilości
sporzytego specyfiku

: 2007-03-21 22:16
autor: morrison
wasze ostatnie posty w tym temacie przekonaly mnie do kupna 2.2T....przekonujacym argumentem okazala sie "czosnkówka" hihih

:):)
: 2007-03-21 22:18
autor: daniel
morrison pisze:wasze ostatnie posty w tym temacie przekonaly mnie do kupna 2.2T....przekonujacym argumentem okazala sie "czosnkówka" hihih

:):)
słuszna decyzja, ale jakby do 2.0 dorzucali krate piwa to pomiętaj że tylko 2,2
: 2007-03-21 22:29
autor: OLEY