Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
skoki ciśnienia oleju
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
jezeli na ciepłym ustaje to nie ma sie zabardzo czym martwić, jedynie to ze niebieski oznacza spalanie oleju, ale jeseli duzo nie ubywa oleju to nie problem,
jezeli zaczynasz juz robic robote z uszczelniaczami to jest taka zasada ze jak góre robisz to i wypadało by dół tez, wiec jakies tam koszty cie czekaja
jezeli zaczynasz juz robic robote z uszczelniaczami to jest taka zasada ze jak góre robisz to i wypadało by dół tez, wiec jakies tam koszty cie czekaja

nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
tak, panewki na wale i korbowodowe, mozesz zaryzykowac wymiane uczczelniaczy ale i tak czesc silnika masz juz rozebraną. wymień olej i zobacz czy ubywa, pamietaj ze silniki te nie sa nowe i swoja ilosc oleju moga brać, wazne jest zeby trzmac pozom oleju 


nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 2007-01-23 13:54
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Michałów
ja mam w moim 330 000 nabite kilometrów i mechanik mówił ze jak zaklepie lub zakopci czasem na zimnym to nie tragedia i żeby nie grzebać bo wcale nie będzie jeżdził no chyba żeby taką porządną kapitalkę ale to już lepiej nowy silnik zakupić, ale mój jak się zagrzeje to auta wcale nie słychać
na zimnym czasem też zależy jak mu się
ułoży


Auto sportowe nie jest autem wyścigowym.
- el_talerzos
- Posty: 375
- Rejestracja: 2005-08-09 20:05
- Samochód: model wiadomy,94r 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=7985
- Lokalizacja: Łódź - Bournemouth
Podepnę się pod wątek - jako że już niedługo emigracja to cały przegląd autka + wymiana tego co trzeba, żeby angielskie paproki nie musiały nic robić - oczywiście zmieniłem olej - dokładnie na ten sam Valvoline 10W40 i od tego momentu problem - jak rano wychodzę i odpalam to zasłona za mną do momentu jak silnik się choć trochę nie zagrzeje - i później nawet jak postoi ( w czasie dnia) nawet dymka nie puści - i nie jest to para z wydechu bo dym jest niebieskawy i ma zapach jak z frytkownicy - normalnie krew mnie zalewa bo wymienilem olej na taki sam jak poprzednio jeździłem i tu taki wałek
Probek 2.0 16V 94r. + sekwencja - granatowe dziecko (seria - już niedługo)
Azev 17" + eliptyczne montii
Azev 17" + eliptyczne montii
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- VANDAL
- Posty: 281
- Rejestracja: 2007-11-04 16:02
- Galeria: viewtopic.php?t=16435
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
witam.
mam taki sam problem. rano jak odpalam samochód to ani jednego dymku nie zobaczę! a jak się nagrzeje to kopci na biało i tak cały czas. powiem ze jeżdżę na półsyntetyku mobil 10w40, a do tego powiem że samochód posiadam od 5 miesiecy. po kupnie samochodu nie wiedziałem jaki olej był lany wcześniej więc zalałem półsyntetyk. po zalanie mobila zaczął mi zjadać olej i ciśnienie oleju zaczęłó wariować (znaczy wskazóka), raz jest a raz go nie ma. ostatnio się uspokoił z braniem oleju. a do tego muszę powiedzieć że raz na jakiś czas muszę dolać płynu do chłodnicy bo mi ubywa. czy ubytek płynu może mieć jakieś powiązanie z parowaniem?? jeśli tak to jaka może być przyczyna tego??
mam taki sam problem. rano jak odpalam samochód to ani jednego dymku nie zobaczę! a jak się nagrzeje to kopci na biało i tak cały czas. powiem ze jeżdżę na półsyntetyku mobil 10w40, a do tego powiem że samochód posiadam od 5 miesiecy. po kupnie samochodu nie wiedziałem jaki olej był lany wcześniej więc zalałem półsyntetyk. po zalanie mobila zaczął mi zjadać olej i ciśnienie oleju zaczęłó wariować (znaczy wskazóka), raz jest a raz go nie ma. ostatnio się uspokoił z braniem oleju. a do tego muszę powiedzieć że raz na jakiś czas muszę dolać płynu do chłodnicy bo mi ubywa. czy ubytek płynu może mieć jakieś powiązanie z parowaniem?? jeśli tak to jaka może być przyczyna tego??
Był: czarny PROBE 2
Jest: Czerwony PROBE 2 2.5 KLZE!!
:) + Lebra na masce
Jest: Czerwony PROBE 2 2.5 KLZE!!

- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- Krzychu
- Posty: 62
- Rejestracja: 2007-04-22 11:44
- Samochód: Probe 94r., 2.5
- Galeria: viewtopic.php?t=12700
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- VANDAL
- Posty: 281
- Rejestracja: 2007-11-04 16:02
- Galeria: viewtopic.php?t=16435
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
zaczne od tego jak radzicie, sprawdze uszczelke pod glowica, nigdzie mi plyn nie cieknie, nic nie widze, nie ,ma zadnych plamek ani sladow. jesli chodzi o twardnienie przewodów do chłodnicy jak to napisal "frysiu" to nic takiego nie zaoibserwowalem. w zbiorniczku jest plyn. a co do smrodu to czuc pewien smrod jak sie tylko otworzy drzwi po przejadzce. nie wiem co to za smrod, napewno nie spalony olej ani nie benzyna. to cos innego, ten smrod czuc rownież jak sie jedzie szybciej nic 100 na godzine. tez tak myslalem ze to uszczelka pod głowica może byc ale nie wiedziałem napewno. a co do tego smrodu to nie mam pojęcia. może to jest ten płyn ci sie pali???
Był: czarny PROBE 2
Jest: Czerwony PROBE 2 2.5 KLZE!!
:) + Lebra na masce
Jest: Czerwony PROBE 2 2.5 KLZE!!

- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- VANDAL
- Posty: 281
- Rejestracja: 2007-11-04 16:02
- Galeria: viewtopic.php?t=16435
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
Jak jest zimny to węże powinny być miękkie,bo w układzie nie ma ciśnienia.Na gorącym silniku powinny być dosyć twarde,nie pamiętam dokładnie ale ciśnienie w układzie jest około jednej atmosfery.Co do smrodu i ubytku płynu ja bym obstawiał jednak uszczelkę,bo płynu niekoniecznie musi być w oleju lub odwrotnie,a będzie go wypalać.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
- VANDAL
- Posty: 281
- Rejestracja: 2007-11-04 16:02
- Galeria: viewtopic.php?t=16435
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
ok.poszedłem i sprawdziłem. masz rację mika_vixen. tak jak pisaleś jak jest zimny jest miękki a jak jest ciepły to jest twarde. czyli mam obstawiać uszczelkę pod głowicą. taka uszczelka jak patrzyłem jest nawet droga!! kosztuje 180zł. a moze ktoś ma jakiś żródło skąd można taniej??
Był: czarny PROBE 2
Jest: Czerwony PROBE 2 2.5 KLZE!!
:) + Lebra na masce
Jest: Czerwony PROBE 2 2.5 KLZE!!

- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
- VANDAL
- Posty: 281
- Rejestracja: 2007-11-04 16:02
- Galeria: viewtopic.php?t=16435
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- VANDAL
- Posty: 281
- Rejestracja: 2007-11-04 16:02
- Galeria: viewtopic.php?t=16435
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- VANDAL
- Posty: 281
- Rejestracja: 2007-11-04 16:02
- Galeria: viewtopic.php?t=16435
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
OK SPRAWDZIŁEM DZISIAJ BO JESZCZE TROCHE PŁYNU ZNALAZŁEM. JAK SIĘ OKAZAŁO TO NIE PŁYN TAK ŚMIERDZI. TO JEST INNY SMRÓD. TAK WIĘC ZOBACZĘ PO WYMIANIE USZCZELKI POD GŁOWICĄ CO SIĘ BEDZIE DZIAŁO DALEJ. BĘDĘ INFORMOWAŁ O POSTĘPACH. DZIEKI
Był: czarny PROBE 2
Jest: Czerwony PROBE 2 2.5 KLZE!!
:) + Lebra na masce
Jest: Czerwony PROBE 2 2.5 KLZE!!
