Jak prawidłowo powinny działać otwierane lampy w Probe II

Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dee Jay »

Sqad pisze:Przecież w euro halogenami można mrugnąć, co za problem
Albo dalekosiężnymi. :wink:
Też myślałem o jakiejś przeróbce ale dałem spokój. Po prostu jak coś jedzie i chcę błysnąć bo np. właśnie minąłem ukryte smerfy pociągam dzwikienkę i mrugają mi dalekosiężne co w sumie jest nawet szybsze :wink:
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Post autor: 2Ya »

Dee Jay napisał:
Też myślałem o jakiejś przeróbce ale dałem spokój. Po prostu jak coś jedzie i chcę błysnąć bo np. właśnie minąłem ukryte smerfy pociągam dzwikienkę i mrugają mi dalekosiężne co w sumie jest nawet szybsze siema :P
siema :P Taa,ta ale halogeny to nie to samo :wink: I jak postanowiłem tak zrobię tylko kwestia dojść co i jak,a to już wyższa szkoła :D
P.S.Jak co to mi odłóż instalację elektryczną - pewnie sie przyda :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
vitek
Klubowicz
Posty: 1749
Rejestracja: 2007-11-22 17:26
Galeria: viewtopic.php?t=13010
Lokalizacja: Skarżysko

Post autor: vitek »

Cześć.
Mam kłopot. Kiedy oczy pójdą do góry to ciągle słyszę pracujący silnik prawego podnośnika, wcale się nie wyłącza, lewy jest OK. Może ktoś zna przyczynę i mi coś podpowie.
PS. Z przodu, z prawej strony auta są oznaki jakiegoś małego bum.
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

A nie rozładowuje Ci akumulatora?
Możliwe, że ktoś przy składaniu lampy źle założył ramię na frezy,
ale niekoniecznie. Powiedz jeszcze, czy lampy otwierają i zamykają się równocześnie.
Kurde, ciężko jest teraz powiedzieć. Musiałbym usłyszeć ten dźwięk.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
vitek
Klubowicz
Posty: 1749
Rejestracja: 2007-11-22 17:26
Galeria: viewtopic.php?t=13010
Lokalizacja: Skarżysko

Post autor: vitek »

Rozładowuje, a jakże. Nawet padł mi alternator, ale już wymieniłem. Obie lampy podnoszą się i zamykają równocześnie i nawet płynnie, tylko te ciągłe buczenie silniczka, działa na mnie jak płachta na byka. Jak siedzę za kółkiem to nic nie słychać, natomiast na zewnątrz jest nie ciekawie.
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Czyli koniecznie musisz rozebrać lampę, zdjąć ranię z frezów,
włączyć światła i patrząc na ustawienie lewej lampy i ramion podnoszących,
ustawić ramię prawej lampy w tej samej pozycji.

Nie będzie to proste, ale wierzę, że dasz radę. :D

Dziwi mnie jednak to, że lampy otwierają się równo. :-k
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
vitek
Klubowicz
Posty: 1749
Rejestracja: 2007-11-22 17:26
Galeria: viewtopic.php?t=13010
Lokalizacja: Skarżysko

Post autor: vitek »

Dzięki. Będę próbował zrobić tak jak radzisz. Jutro jest sobota, mam akurat wolne więc zaraz po śniadanku zabiorę się do pracy. Dam Ci znać czy udało mi się coś z tym zrobić.

Do zobaczenia

Natrafiłem na jakiś pojedynczy, brązowy przewód, który łączy obie lampy. Biegnie tuż nad chłodnicą i jest przymocowany taśmą izolacyjną.
Czy to normalne, czy to czyjaś ingerencja? Poczekam z naprawą gdy coś się dowiem na ten temat.
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Nie wiem jak jest w 2.0, ale moim zdaniem to na 100% ingerencja.

Z reguły wszystko jest w wiązkach, a taki pojedynczy przewód to jakaś rzeźba, więc wcale nie muszą to być źle ustawione cięgna na frezach, zwłaszcza, że lampy otwierają się równo. Możliwe, że ktoś puścił prąd do prawego silniczka i dlatego on cały czas ma napięcie, przez co non stop go słychać.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
jachu_69
Posty: 25
Rejestracja: 2006-12-16 21:41
Galeria: viewtopic.php?t=10033
Lokalizacja: Ciechocinek
Kontakt:

Post autor: jachu_69 »

jak mam USA i przy pociągnięciu mruga, a po chwili się zamykają

namieszali z tymi lampami jak ze wszystkim w tym aucie;)
Awatar użytkownika
vitek
Klubowicz
Posty: 1749
Rejestracja: 2007-11-22 17:26
Galeria: viewtopic.php?t=13010
Lokalizacja: Skarżysko

Moje "oczko"

Post autor: vitek »

Ten brązowy kabelek to rzeczywiście niezła rzeźba :?
Jak go odłączyłem to prawe oczko przestało się podnosić. Muszę głębiej wgryźć się w temat #-o bo akumulator umrze nim wiosna nastanie a nie mam akurat pod ręką zbytecznych trzech stówek na nowy.
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
Awatar użytkownika
KASZCZU
Posty: 572
Rejestracja: 2004-12-29 16:48
Galeria: viewtopic.php?t=12249
Lokalizacja: Kraków

Post autor: KASZCZU »

U mnie znów jest problem tego typu przy zamkniętych oczkach itd wszystko jest OK jednak po otworzeniu w lewym reflektorze słychać odgłos silniczka (jakby regulacji poziomu reflektorów) który milknie i za chwile znów daje o sobie znać przez parę sekund i znów milknie...) Nie chcę żeby przez to przepalił mi się silniczek czy coś... Jak sądzicie czego to może być przyczyną...
Awatar użytkownika
SebaD
Posty: 24
Rejestracja: 2007-11-14 20:55
Samochód: Nissan 300ZX Z31 '88 Turbo TTop
Lokalizacja: Olesno

Post autor: SebaD »

Witaj

A nie ulatał Ci czasem ten silniczek? Lub nie jest dobrze przymocowany?? Ja miałem to samo w 323F. Miałem urwany silniczek od ustawiania lamp i jak w środku zmieniła się pozycja tego trzpienia, to elektronika "myślała", że zmieniła się pozycja lampy. I ten silniczek tak non stop kręcił. Dopiero jak ręcznie ustawiłem ten trzpień to przestało. W ostateczności pomogła wymiana silniczka na nowy (w starym była urwana obudowa)!

Sprawdź to..

pozdro
SebaD
był: Probe II GT 2.5 V6 USA '94
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

KASZCZU pisze:U mnie znów jest problem tego typu przy zamkniętych oczkach itd wszystko jest OK jednak po otworzeniu w lewym reflektorze słychać odgłos silniczka (jakby regulacji poziomu reflektorów) który milknie i za chwile znów daje o sobie znać przez parę sekund i znów milknie...) Nie chcę żeby przez to przepalił mi się silniczek czy coś... Jak sądzicie czego to może być przyczyną...
Chodzi ci o ten silniczek do poziomowania?? przecież to normalne że on co chwile chodzi.
Awatar użytkownika
Sam
Posty: 471
Rejestracja: 2004-05-27 22:04
Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=17752
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Reflektory przednie?

Post autor: Sam »

witam ja mam takie pytanie z innej beczki ale do lamp :P mianowicie miałem I gen. kiedyś i tam się dało otworzyć lampy bez ich włączania teraz zakupiłem II gen i mam problem - bo nie wiem czy tak się da ;/ jeśli się da to zdradźcie jak :) bo próbowałem :D różnych czarów ale nie odkryłem nic - wiec albo nie ma takiej opcji albo mi nie działa. dzięki za odpowiedz pozdro

[r]Przeniosłem pytanie do właściwej beczki.
Robert[/r]
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r

Niech gra muzyka i gaz do dechy :D
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Awatar użytkownika
CBR
Posty: 1877
Rejestracja: 2009-02-06 00:20
Samochód: No Probe
Galeria: viewtopic.php?t=15220
Lokalizacja: Nie jestem z Poznania

Re: Reflektory przednie?

Post autor: CBR »

U mnie jest włącznik pod regulatorami nawiewów, w szeregu innych przełączników (podgrz. szyby, wycieraka tył, spryskiwacz tył)
No Probe no problem. Ufff...Obrazek
Awatar użytkownika
Sam
Posty: 471
Rejestracja: 2004-05-27 22:04
Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=17752
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Reflektory przednie?

Post autor: Sam »

dzięki przyznam się :oops: że nie zwróciłem uwagi na ten panel :) no cóż krótko mam ten samochód jeszcze dużo odkryje :)
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r

Niech gra muzyka i gaz do dechy :D
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Awatar użytkownika
jarsonik
Posty: 993
Rejestracja: 2007-07-22 12:03
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=13697
Lokalizacja: Białystok

Re: Jak prawidłowo powinny działać otwierane lampy w Probe II

Post autor: jarsonik »

w 93 roku był przycisk do podnoszenia świateł bez ich odpalania, potem już była regulacja wysokości świateł. Chyba tak to się nazywa. drugi przycisk na konsoli środkowej od prawej strony. Przeze mnie użyty tylko 2 razu
2,5 V6 Generation two. 93r. Czarna perełka
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
Awatar użytkownika
TYGRYSEX
Posty: 1713
Rejestracja: 2008-03-19 15:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
Galeria: viewtopic.php?t=14841
Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów

Re: Jak prawidłowo powinny działać otwierane lampy w Probe II

Post autor: TYGRYSEX »

Jeśli masz na pewno 93r i nikt wcześniej nic nie kombinował to jest tak jak pisał jarsonik - ale niekoniecznie drugi od brzegu - można je przecież dowolnie zmieniać miejscami . Ikonki na przyciskach są idiotoodporne więc wystarczy się przypatrzeć ...

Przycisk przydaje się do serwisowania - bez potrzeby zapalania świateł - i chyba do niczego więcej ... Chyba nie chcesz jeździć z podniesionymi , wyłączonymi lampami ?! :twisted:
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95

Obrazek
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Re: Jak prawidłowo powinny działać otwierane lampy w Probe II

Post autor: RX »

Witam!

W rocznikach 94-97 do wymiany żarówki odpalamy lampy, wyjmujemy bezpiecznik RETRA, gasimy lampki.

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
CBR
Posty: 1877
Rejestracja: 2009-02-06 00:20
Samochód: No Probe
Galeria: viewtopic.php?t=15220
Lokalizacja: Nie jestem z Poznania

Re: Jak prawidłowo powinny działać otwierane lampy w Probe II

Post autor: CBR »

Ja mam 94r. i do wymiany żarówki używam przełącznika w konsoli. :shock:
Czy były wersje 94 bez przełącznika?
No Probe no problem. Ufff...Obrazek
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: Jak prawidłowo powinny działać otwierane lampy w Probe II

Post autor: Robert »

Tak - 94'93 :twisted:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Re: Jak prawidłowo powinny działać otwierane lampy w Probe II

Post autor: 2Ya »

Bo pewnie masz z poczatku 94 lub masz probe 93 ale w dowodzie rok 1 rej. jako produkcji wbity.

Pzdr. & c ya..
Obrazek
Awatar użytkownika
Pitbull
Posty: 448
Rejestracja: 2006-10-20 12:48
Samochód: Ford Probe II 2.5v6 96'
Galeria: viewtopic.php?t=14340
Lokalizacja: Lublin

Re: Jak prawidłowo powinny działać otwierane lampy w Probe II

Post autor: Pitbull »

Witam,
A czy ktoś z szanownych forumowiczów może wie gdzie się znajduje bezpiecznik od regulowania wysokości lamp z konsoli?
Bo mi niestety to nie działa i podejrzewam że to właśnie bezpiecznik padł, a może jest to powiązane z tymi wtyczkami które nie są nigdzie podłączone: w tym temacie wklejałem zdjęcie tej wtyczki: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 25&start=0

Pozdro
Był: Ford Probe 2 2.0 97' violet Był: Ford Probe 2 2,5 v6 KLZE 97' black
Był: Ford Probe 2 2.0 97' black Był: Ford Probe 2 2,5 v6 96'
Była: Alfa Romeo 159 SW 07' JTDM Był Ford Probe 2 2.5 v6 96'
Awatar użytkownika
Sam
Posty: 471
Rejestracja: 2004-05-27 22:04
Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=17752
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Jak prawidłowo powinny działać otwierane lampy w Probe II

Post autor: Sam »

ja tego chciałem używać przeważnie podczas gdy myje probasa - bo raczej nie będę mył auta i świecił światłami - swoja drogą nie wiem jak wy ale uważam że z otwartymi lampami jest po porostu piękny :)
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r

Niech gra muzyka i gaz do dechy :D
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Awatar użytkownika
--C--
Posty: 834
Rejestracja: 2008-07-14 23:59
Lokalizacja: Poznań

Re: Jak prawidłowo powinny działać otwierane lampy w Probe II

Post autor: --C-- »

Umycie lamp nie zajmuje chyba więcej niż minutę, zatem, nie ma znaczenia czym podniesiesz lampy.
A skoro tak pięknie probek dla Ciebie wygląda z otwartymi, to dlaczego w awatarze masz z zamkniętymi :)
Czarny FORD PROBE II GEN. 93r 2.5 V6 24v
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”