A po diabła te pytania etc. - skoro auto jeździ i na całej linii wszystko ok i pompa działa jeśli zmostkować etc,a brak tylko sterowania z ecu i skoro jest upalony układ sterujący pracą przekaźnika jak twierdzisz ,to taki problem wymienic ten układ albo całe ecu albo jeśli ma być oszczędnie ,dorobić zastępczy układ sterujący sama pompą
Kupujesz inne ecu,podmieniasz i koniec tematu - pompa działa
Myslę,że temat się wyczerpał,a sugestie to nie rozwiązania podane na tacy
A co do wtyczki ,od automatu - to może po to,żeby ecu myślał,iż wał się kręci / silnik zapalił

I zanim znów zapytasz to uprzedzę tylko,iż tak - własnie ta wtyczka i ten kabelek jest ściśle powiązany z ecu

tak samo zreszą jak wszystko w Probe jest ściśle powiazane z ecu..
W v6 jest 1pin powiązany z pompą,a w R4 jak widziałem do 3 pinów w pcm..czy to jest potrzebne

nie wiem,nie znam się na tyle .
Kup nowego kompa i po sprawie (o ile,bo zjaranie układu w kompie musi mieć jescze przyczyne),a te rzeczy może przydadzą sie komus innemu z podobnym przypadkiem,ot.
Pzdr. & c ya..