Strona 2 z 3
: 2008-03-30 19:38
autor: Sqad
HellHound pisze:rabull pisze:jak gaśnie to jest szrot ,mój nie gaśnie a olejem rzuca zębatka albo wałki i nie ma co rozkminiac
A ja powiedziałbym, że jest na odwrót, jak nie gaśnie to szrot. Więc miłej naprawy

Ma gasnąć

, miłej naprawy

hehe
: 2008-03-30 22:51
autor: rabull
tak jak gaśnie to bardzo dobry silnik możesz być z niego dumny a jak już wcale nie będzie zapalał to wymontuj go i zrób sobie flinstona

: 2008-03-30 23:04
autor: RX
Witam,
Rabull chłopaki mają racje. Silnik powinien gasnąć.
A Twój silnik jeśli nie gaśnie to prawdopodobne masz inaczej poprowadzone odmy niż seryjnie. U mnie też nie gaśnie bo mam inaczej wyprowadzone odemki. Jak miałem seryjnie - gasł.
5,
: 2008-03-30 23:12
autor: Ero
Hehe RX ja mam tak samo.jak odkrece korek to lekko sie tylko zawacha i zdeka nierowno pracuje ale nie gasnie.Jest gdzies schemacik jak to wszystko powinno byc po podłanczane ???
: 2008-03-30 23:21
autor: Robert
Rabull - Ty już chyba kiedyś przewidziałeś własną wypowiedź w tym wątku
rabull pisze:widze ze w wymadrzaniu to jestes najlepszy ale tak naprawde to malo sie znasz jak nie znasz odpowiedzi na pytanie to nie mow nic lepiej
: 2008-03-30 23:38
autor: Basf_Wrocław
Hehe

Czyli 2,5 to szrot

: 2008-03-30 23:52
autor: Sqad
Każde fabryczne 2,5 gaśnie. Tak jak pisał rx podciśnienia panie i się nie ciskaj tak, bo to miejsce nie od tego.
: 2008-03-30 23:54
autor: Ero
Ech to jak jest gdzies jakis schemacik jak to powinno byc polaczone wszystko ze soba???
: 2008-03-31 00:42
autor: Robert
Zamiast powtórzyć jeszcze kilka razy, może odrobinę samodzielności?
schemat podciśnień, wszystkie słowa, II generacja...
hehe
: 2008-03-31 07:18
autor: rabull
ciekawych rzeczy się tu można dowiedzieć szkoda że nikt nie wie jak sie wyciąga pompę do paliwa
Re: hehe
: 2008-03-31 08:12
autor: Sqad
[ciach]
: 2008-03-31 08:23
autor: Robert
Wybacz Kamilu - dobrze gadasz, ale kolega uprzejmy inaczej sam będzie musiał dokopać się do tej informacji (choćby wśród postów Voodoo).
: 2008-03-31 16:47
autor: Ero
Robert czasmi mnie denerwujesz ale co Ci przyznac musze to musze ze jestes

dzieki za namiary do tego schemaciku
A nasz nowy kolega niech radzi sobie sam jak taki madry

: 2008-03-31 17:10
autor: Sqad
A chciałem być miły i powiedzieć jak się dostać do pompy no cóż, tak wola góry

: 2008-03-31 17:50
autor: Robert
No i dzięki Rabullowi jest kolejny wątek (ten) do przeczytania, gdy ktoś szuka informacji o pompie paliwa w dwójkach.

: 2008-04-01 08:55
autor: rabull
dzięki chłopaki już sobie poradziłem jak ktoś chciał by naprawić wskaźnik paliwa to mam dokładne zdjęcia przyczyny
: 2008-08-12 10:11
autor: Dominik
podczepie sie do tematu zeby nie zasmiecac chociaz problem jest inny.
otoz cieknie mi olej spod korka w malych ilosciach ale jednak:/ pytanie jak temu zaradzic? kupic nowy korek czy mozna wymienic oring gumowy co jest pod spodem?
tak to wyglada:
dzieki za pomoc,
pzdr
: 2008-08-12 11:47
autor: Ero
wymien uszczelke pod korkiem i bedzie po sprawie

: 2008-08-12 16:55
autor: Sqad
dokładnie i sprawdzić czy odma nie jest zapchana.
: 2008-08-23 07:42
autor: OLEY
frysiu pisze:A jeśli nie gaśnie po odkręceniu korka wlewu to mam rozumieć że mam duży problem? Jakie działania mam podjąć żeby sprawdzić przyczynę czemu nie gaśnie i jak to naprawić?
andrew pisze:Było na forum, ale...
Przy 2,5 na benzynie prawidłowe zachowanie jak odkręcisz korek to zgaśnie. Jeśli jest na gazie i odkręcisz korek to może pojawić się falowanie, ale nie zgaśnie. Miałem gaz i tak było, zresztą nie tylko ja sprawdzałem.
Co do obrotów to może być problem z przepustnicą i bypasem, który reguluje automatyczne ssanie, lub po remoncie pomieszali coś z podciśnieniami.
frysiu pisze:Nie miałem remontu i nie mam gazu, a jak odkręcę korek to obroty spadają i po chwili jest tak jak przed odkręceniem korka(jest tak od nie dawna wcześniej było dobrze)
Tomek_Wroc pisze:Odswiezam temat, bo u mnie (2.0 bez gazu) nie gasnie po odkreceniu korka. Czy to znaczy ze jest cos nie tak?
Robert pisze:Tak - to znaczy, że Twój silnik słabo emuluje V6
MiH pisze:Aha - mowa o silniku 2,5V6...
Re: po odkreceniu korka od oleju 2,5 V6
: 2008-11-13 00:25
autor: TYGRYSEX
Gdy wyjmuję bagnet na zimnym silniku obroty delikatnie spadają ... To normalne ?

Re: po odkreceniu korka od oleju 2,5 V6
: 2008-11-13 07:54
autor: RX
Witam,
Z tego co mi wiadomo, jest to normalne.
5,
Re: po odkreceniu korka od oleju 2,5 V6
: 2008-11-13 09:44
autor: andrew
Normalne, nawet może zgasnąć - łapie lewe powietrze. W końcu bagnet prowadzi do miski olejowej.
Re: po odkreceniu korka od oleju 2,5 V6
: 2008-11-13 12:02
autor: Kocureq
... a dalej odmą do kolektora - żeby nie wyszło, że łyka powietrze miską a nie dolotem

Re: po odkreceniu korka od oleju 2,5 V6
: 2009-02-18 22:42
autor: jarsonik
co to jest ta odma?? tak się zastanawiam nad tym, bo na allegro jakies filtry do niej są. Gdzie to jest w probku i jak to wygląda?? szukałem trochę na google, ale nic nie znalazłem co by wyjaśniało co to jest ta odma, więc prosze panowie o wyjaśnienie