Strona 2 z 4

: 2007-11-05 14:37
autor: pytlar
jak bedzie ci pompowal 0,6 to sporbuj podczas jazdy wylaczyc zaplon i znou go wlaczyc i wtedy po chwili probuj znowu. Jak bedzie pompowalo wyzej po tym to znaczy ze masz za duze doladowanie i niedokladny wskazik :P

: 2007-11-05 15:43
autor: davidlive
Ja mam dodatkowy wskaźnik od Drzymka 8) 8)


a błąd to mam jeden tylko bo wyjołem boost controler , i przez to


Jeszcze ejdna sprawa jak sobie jade tak 130 (byle pow 100) ustawie na tempomacie ta prędkość to po ok 10 min zaświeca mi się check engine i wystarczy że wcisne i puszcze gaz i jest ok.Sądziłem że to zbyt uboga lub zbyt bogata mieszanka ale jest ok tylko 42 .

pozdro

: 2007-11-07 00:42
autor: _KrISS_
davidlive pisze: wyjołem boost controler
Wyjąłeś go fizycznie czy tylko odpiąłeś wtyczkę od kompa?
davidlive pisze: Jeszcze ejdna sprawa jak sobie jade tak 130 (byle pow 100) ustawie na tempomacie ta prędkość to po ok 10 min zaświeca mi się check engine i wystarczy że wcisne i puszcze gaz i jest ok.Sądziłem że to zbyt uboga lub zbyt bogata mieszanka ale jest ok tylko 42 .
Ja miałem takie objawy przy nieszczelnym dolocie.

: 2007-11-07 10:15
autor: davidlive
Całkowicie go nie ma.


No właśnie chodzi oto że wszystko przy moich problemach wskazuje na nieszczelny dolot , ale dolot mam szczelny zostaje jedynie uszczelka pod kolektorem dolotowym , może podczas strzału ja wywaliło???

dziś sie okaże jak sie za to wezmę.


pozdro

: 2007-11-07 18:02
autor: wingerman
Zalatuje mi tu dzialem TUNING wiec do niego przenioslem.

: 2008-01-29 15:24
autor: davidlive
Obrazek

a to takie rysunek poglądowy na cała sytuacje , jak ktos nie wie jak to podpiąć



Obrazek

a ja mam to podpięte w ten sposób

TROSZKĘ POMOCY



Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
a oto i potrzebne materiały (przetłumaczcie sobie , albo jak ktoś będzie łaskaw to niech to zrobi w nastepnych postach )

1 x 1/8" NPT 1/4" Barbed Nipple (Male Fitting) - $1.00
1 x 1/8" NPT 1/4" Barbed Nipple (Female Fitting) - $1.00
1 x 3/16" Ball Bearing - $0.15
1 x Utility Spring - $0.30
2 x 1/2" Hose Clamps - $0.75



Oto jak w łatwy sposób można wykombinowac sobie MBC

pozdrawiam i miłego przyspieszania :D :D

: 2008-01-30 09:55
autor: waluś
patent hmmm niezły, ale martwi mnie szczelność tego urządzenia. Mosiądz, gwint zwykły (nie stożkowy) to powietrze po otwarciu zaworu bokami hula aż miło. Nie wpłynie to na jakieś ujemne skutki ??

: 2008-01-30 18:10
autor: davidlive
ale ja nie wiem , przecie nie ja to zrobiłem , wrzuciłem bo pomyślałem że komuś się może przyda .

zawsze można zrobić i sprawdzić :twisted: :twisted:

: 2008-01-30 22:36
autor: Sqad
waluś pisze:patent hmmm niezły, ale martwi mnie szczelność tego urządzenia. Mosiądz, gwint zwykły (nie stożkowy) to powietrze po otwarciu zaworu bokami hula aż miło. Nie wpłynie to na jakieś ujemne skutki ??
Zależy co rozumiesz przez ujemnie, jedynie co to na przyśpieszeniu można stracić.

: 2008-01-31 10:26
autor: waluś
jedynie co to na przyśpieszeniu można stracić.
i to jest nawet bardzo ujemne :twisted:

: 2008-03-10 04:03
autor: Lipex
Może zadam głupie pytanie, ale nie bardzo się w tym jeszcze łapie. :oops:
Tak dokładnie po zamontowaniu MBC co się zmienia :?:
O co to wogóle chodzi :?:
I trudno takie coś zamontować :?:
Dzięki za pomoc z góry :D

: 2008-03-10 13:15
autor: davidlive
Jak to zamontowac masz podane na fotkach wyżej.

MBC czyli manual boost control (regulacja ciśnienia doładowania )

Zakładasz to miedzy turbinka a west gate (taki cycek przy turbine zwany akuratorem)

Oryginale w tym miejscu jest takie cuś http://www.fordprobe.pl/performanceprobe.pl/

zastępujesz to zwężką co powoduje zwiekszenie doładowania na 12 psi.

MBC jest o tyle lepsze że możesz sobie recznie bez zmieniania tej zwężki regulowac jakie w danej chwili chcesz miec doładowanie.

Mniejszego niz 6-7 psi (jesli turbo jest ok ) nie uzyskasz

sprawdzałem , wykręcając MBC w lewo ile sie da i doładowanie oscyluje na ok 0.45 Bar.

Masz autko Cynkiego więc pogadaj z nim o ci wsio wyjasni

: 2008-03-10 14:25
autor: Robert
davidlive pisze:Oryginale w tym miejscu jest takie cuś http://www.fordprobe.pl/performanceprobe.pl/
Taaa... - a po zmianach takie: http://www.fordprobe.pl/chat/ :lol:
;)

: 2008-03-10 15:24
autor: davidlive
holerka,przecie skopiowałem link z modami przy zwężce :roll: :roll: :roll:

: 2008-03-10 15:55
autor: Robert
Odsyłacz to to, na co "klikasz" - nie zawsze to, co pokazuje pasek adresu

: 2008-03-10 16:08
autor: Kocureq
Co zresztą jest dość głupie. Powinno właśnie działać tak, że klikasz pasek adresu i masz dokładny link do miejsca które oglądasz (plus/minus przeskrolowanie strony). Nie ma technicznych ograniczeń, które by coś takiego uniemożliwiały.

: 2008-03-10 17:15
autor: Lipex
davidlive pisze:
zastępujesz to zwężką co powoduje zwiekszenie doładowania na 12 psi.

MBC jest o tyle lepsze że możesz sobie recznie bez zmieniania tej zwężki regulowac jakie w danej chwili chcesz miec doładowanie.

Mniejszego niz 6-7 psi (jesli turbo jest ok ) nie uzyskasz

sprawdzałem , wykręcając MBC w lewo ile sie da i doładowanie oscyluje na ok 0.45 Bar.

Masz autko Cynkiego więc pogadaj z nim o ci wsio wyjasni
Tylko, że moje turbo to pompuje prawdopodobnie powyżej 12psi, bo się skala kończy na wskaźniku jak przycisne do spodu. Mam nawet filmik:
:arrow: http://www.fordprobe.pl/upload/goget.php/video006.3gp
I co teraz mi może dać MBC :?:

: 2008-03-10 18:46
autor: davidlive
no to pytaj sie Cynkiego czy masz CHP'a w kompie i czy zakładał zwęzke pow. 12 psi albo MBC

: 2008-03-10 18:48
autor: Lipex
Aha...
To spoko, będę gadał z Cynk-iem.
:wink:

: 2008-03-10 19:13
autor: Sqad
raczej ma chipa :)

: 2008-03-10 19:17
autor: Lipex
No z tego co się orientuje to właśnie mam chipa.
Ale już napisałem do Cynki-ego to tylko czekam na odp.

: 2008-03-10 20:48
autor: davidlive
na 99% byłem pewien że ma CHIP'a ale wolałem tego nie mówic, skoro cyki brał sie za autko to znając jego podejście pakował ile wlezie :twisted: :twisted:

: 2008-03-10 21:26
autor: Lipex
Więc tak. Mam chipa.
Ciśnienie jest podkręcone tak jak pisałeś ile się da. :twisted:
Zamontuje dodatkowy wskaźnik to się dowiemy ile dokładnie.
Niestety Cynki odradza zakładanie MBC.
Ponoć jak dmuchnę za bardzo to wywali uszczelkę pod głowicą :( :cry:

: 2008-03-10 21:29
autor: davidlive
no i ma racje, masz na 16 psi jak sadze , nie da sie wiecej, tzn da sie ale nastapi TRUUUUFF i po uszczelce :wink: :wink:

a co mało ci 16psi ???

: 2008-03-11 01:25
autor: Lipex
No właśnie nie wiem dokładnie ile tego mam. :(
Jeśli mam 16psi, czyli 1,1 bara to bardzo fajnie, ale dowiem się o tym dopiero po 18 maja, mam nadzieje jeszcze przed zlotem. :lol:
Bo na fabrycznym wskaźniku skończyła mi się skala, dlatego już zamówiłem dodatkowy wskaźnik. 8)
Kupiłem kilka innych rzeczy, które myślę zdążyć zamontować przed zlotem, mam nadzieje, że mi się uda. :twisted:
Jeśli mam 1,1 bara to jak dla mnie bomba, bo więcej to już ciężko uzyskać. :D