zonk mnie zlapal, pomocy (nie odpala)

Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Długo mi zapala

Post autor: Qki G »

A więc słuchajcie, po takich nocach jak są ostatniego czasu, jak wchodze do probka i go chcę zapalić to dosyć dlugo się kręci zanim odpali??
Czym to może być spowodowane??
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

moja I długo kreci jak mam w baku mało.
jak mam tyle ze żebraczka sie nie świeci pali od razu- jak mam mało dopiero za trzecim razem odpali- taki... ewenement..trudne słowo.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

Jeżeli odpalasz na gazie to jest to normalne. Możliwe jest też że tankujesz chrzczone paliwo. Albo słabo kręci akumulator. Napisz coś więcej o swoim problemie.
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

zenith839 pisze: Albo słabo kręci akumulator.
Co ma piernik do wiatraka. :shock:

Prędzej podejrzewałbym coś z pompą paliwa, może styki na przekaźniku od pompy. :wink:

Albo zaworek zwrotny nie trzyma :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

beznzynki mam pol baku i to chyba dobrzej,a zreszta nie zapala mi na na gazie tylko na benzynie
akumulator jest sprawny
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

A może tak jak Jędruś sugeruje, coś nie tak z układem paliwowym.
Teraz są nocą przymrozki i może masz trochę wody gdzieś w baku lub przewodach i przymarza lekko.
Kup coś do oczyszczania do paliwa i wlej buteleczkę na zbiornik, przejeździ to na paliwku i zobaczysz.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Tak to jest, rok jazdy na gazie i coś z układu paliwowego pada bo nie jest używane. Qki pojeździj troche więcej na paliwie.
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Qki ty masz Drema czy mi się coś pokiełbasiło.

Bo jeżeli tak, to nie masz możliwości odpalić na gazie i to co piszesz Kamil, nie ma w tym momencie zastosowania.
Chcąc nie chcąc i tak do temp. wody 25st.C musi śmigać na benzynce
:wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

No napisałem wcześniej że mi zapala tylko i wylącznie z benzynki czyli mam OMVL-a
tak więc na benzynce jeżdze praktycznie codziennie:)\ale tak jak voodoo napisał kupie coś do oczyszczenia i zobaczymy jak będzie, generalnie benzynka zchodzi bardzo wolno więc jest w baku praktycznie nieużywana)wieć może się tam coś porobiło,
no dobra dziękuję za odzew i zobaczymy jak to będzie:)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

To pośmigaj na benzynce ze dwa trzy dni, a te szczochy oczyszczające lej w ostateczności.
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

ok tak zrobie mistrzu :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Qki G pisze:No napisałem wcześniej że mi zapala tylko i wylącznie z benzynki czyli mam OMVL-a
O! :shock: To ja też! :wink: A nie wiedziałem! :lol:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Gość

Post autor: Gość »

Ja wlałem do baku preparat valvoline Fuel Injector & Carburettor Cleaner.

"...Przywraca osiągi silnika po jednym zatankowaniu.
Wtryskiwacze paliwa i gaźnik to urządzenia bardzo precyzyjne i szalenie wrażliwe oraz podatne na wszelkie zanieczyszczenia, które zakłócają ich prawidłowe działanie. To objawia się np. nierównomiernym dawkowaniem paliwa lub tworzeniem mieszanki paliwowo-powietrznej o złych proporcjach. Valvoline Fuel Injector & Carburettor Cleaner usuwa ten problem. Produkt ten o wysoko zaawansowanej formule chemicznej, czyści i smaruje wtryskiwacze, przywraca moc silnika i jego osiągi, zmniejsza zużycie paliwa, zapobiega kłopotom z rozruchem, poprawia rytmiczność i stabilność pracy silnika.."

Co prawda różnicy w jeździe nie odczułem za to uspokoiłem sumienie :wink:
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Qki G pisze:No napisałem wcześniej że mi zapala tylko i wylącznie z benzynki czyli mam OMVL-a
Na pewno masz OMVL-a, czy po prostu sekwencję :lol:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

Sekwencja OMVL :twisted: :twisted: :twisted:
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Mam podobny problem - moj po nocy tez odpala po 1-2 s krecenia. Pozniej juz bierze momentalnie, ale pierwsze odpalenia ma problem. Zaczelo sie to po wymianie aparatu zaplonowego, wiec mniemam, ze ma to jakis zwiazek z aparatem. Gazu nie mam.
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
Luke
Posty: 4
Rejestracja: 2005-11-10 15:40

Antilock i fuel cutout się wyświetla i nie chce odpalić!

Post autor: Luke »

Witam! Od kilku tygodni jestem posiadaczem Probe II (2,5). Niedawno odnalzałem pod kierownicą dziwny przycisk, myślałem, że to zabezpieczenie odcięcie paliwa (sprawdzając wcisnąłem go kilkukrotnie bez rezultatu). Od tamtej chwili dwa razy miałem problem. Pierwszy raz po upływie kilkunastu godzin i po wciśnięciu ww przycisku odpalił, dzisaj natomiast nie odpalił. Wciskałem przycisk i nic. Nie wiem czy, właściciel (Niemcy), nie zainstalował dodatkowego zabezpieczenie, czy jest to seryjnie montowane? Pytam dlatego, że na tablicy wyświetla się antilock i cutout, może jeszcze powinienem wspomnieć, że od jakiegoś czasu, wyświetla się check engine (ale w samochodzie wszystko zrobiłem, więc jest prawie pewien, że z silnikiem jest ok). Jeśli ktoś udzieli pomocy, będe wdzięczny.
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

W bagażniku pod dywanikiem z lewej strony tuż przy błotniku jest wyłącznik inercyjny pompy paliwa. włóż tam rękę i pod gumką namacasz przycisk. Wciśnij go a powinno zgasnąć FUEL CUT OUT.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
Luke
Posty: 4
Rejestracja: 2005-11-10 15:40

Post autor: Luke »

Dzięki zaraz sprawdzę. Nie wiesz czasami dlaczego coś takiego wystąpiło, chce wiedzieć na przyszłość.
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

To jest wyłącznik inercyjny - wyłącza pompę paliwa gdy masz dwona.

PS. Twój problem to nie musi być to - ale sprawdź na początek.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
Ivaho
Posty: 316
Rejestracja: 2005-01-20 18:55
Galeria: viewtopic.php?t=6336
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie

Post autor: Ivaho »

Moze niemiec zrobił immo (ten przycisk pod kierą) podpinając sie do tego ustrojstwa, wyłącznika wstrząsowego. Najwidoczniej cosik mu nie wyszło :wink:
Probe II 2.0 16V euro, granatowy
Awatar użytkownika
Luke
Posty: 4
Rejestracja: 2005-11-10 15:40

Post autor: Luke »

Niestety! Po przejechaniu kilkuset metrów silnik się wyłączył, wyłączyło się też wspomaganie. Znowu te same kontrolki. Czy może mieć to jakiś związek z check engine?
Co do przycisku pod kierownicą, to doszedłem do tego, że przycisk ten odcina zapłon.
Jackar
Posty: 16
Rejestracja: 2005-03-30 23:44
Samochód: brak
Lokalizacja: Wejherowo

Problem z odpalniem probasa rano

Post autor: Jackar »

Nie wiem ale kiedy zrobilo sie chlodno to rano nie moge odpalic auta .Silnik mil wymienine panewki korbowodowe, uszczelniacze zaworowe.frezowane gniazda zaworowe i docierana przylgnie zaworowa uszczelki kolektora, uszczelki glowicy i perscienie na wszystkich tlokach.Wlozylem w to 3200zl i kurde nie odpala mi rano.Sprawdzalem go na komputerze i pokazuje ze wszystko jest ok.Koles rano mnie pociognie i pali caly dzien a po nocy oko.Moze to fabryczne imo.Nie mam pojecia i prosze o pomoc.Moj probe to 2.4 v6.
Jacek.K
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Re: Problem z odpalniem probasa rano

Post autor: Pelot »

Jackar pisze:.Moj probe to 2.4 v6.
Jacek.K
unikat :shock:

A sprężanie sprawdzałeś??
Obrazek
Jackar
Posty: 16
Rejestracja: 2005-03-30 23:44
Samochód: brak
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: Jackar »

Przepraszam tak sie spieszylem aby cos napisac ze sie pomylilem
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”