Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
zonk mnie zlapal, pomocy (nie odpala)
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
Długo mi zapala
A więc słuchajcie, po takich nocach jak są ostatniego czasu, jak wchodze do probka i go chcę zapalić to dosyć dlugo się kręci zanim odpali??
Czym to może być spowodowane??
Czym to może być spowodowane??
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio 
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko

Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....

Na wypady poza miasto jest już inne autko

- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
moja I długo kreci jak mam w baku mało.
jak mam tyle ze żebraczka sie nie świeci pali od razu- jak mam mało dopiero za trzecim razem odpali- taki... ewenement..trudne słowo.
jak mam tyle ze żebraczka sie nie świeci pali od razu- jak mam mało dopiero za trzecim razem odpali- taki... ewenement..trudne słowo.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Co ma piernik do wiatraka.zenith839 pisze: Albo słabo kręci akumulator.

Prędzej podejrzewałbym coś z pompą paliwa, może styki na przekaźniku od pompy.

Albo zaworek zwrotny nie trzyma

Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Qki ty masz Drema czy mi się coś pokiełbasiło.
Bo jeżeli tak, to nie masz możliwości odpalić na gazie i to co piszesz Kamil, nie ma w tym momencie zastosowania.
Chcąc nie chcąc i tak do temp. wody 25st.C musi śmigać na benzynce

Bo jeżeli tak, to nie masz możliwości odpalić na gazie i to co piszesz Kamil, nie ma w tym momencie zastosowania.
Chcąc nie chcąc i tak do temp. wody 25st.C musi śmigać na benzynce

Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
No napisałem wcześniej że mi zapala tylko i wylącznie z benzynki czyli mam OMVL-a
tak więc na benzynce jeżdze praktycznie codziennie:)\ale tak jak voodoo napisał kupie coś do oczyszczenia i zobaczymy jak będzie, generalnie benzynka zchodzi bardzo wolno więc jest w baku praktycznie nieużywana)wieć może się tam coś porobiło,
no dobra dziękuję za odzew i zobaczymy jak to będzie:)
tak więc na benzynce jeżdze praktycznie codziennie:)\ale tak jak voodoo napisał kupie coś do oczyszczenia i zobaczymy jak będzie, generalnie benzynka zchodzi bardzo wolno więc jest w baku praktycznie nieużywana)wieć może się tam coś porobiło,
no dobra dziękuję za odzew i zobaczymy jak to będzie:)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio 
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko

Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....

Na wypady poza miasto jest już inne autko

- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
O!Qki G pisze:No napisałem wcześniej że mi zapala tylko i wylącznie z benzynki czyli mam OMVL-a



Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





Ja wlałem do baku preparat valvoline Fuel Injector & Carburettor Cleaner.
"...Przywraca osiągi silnika po jednym zatankowaniu.
Wtryskiwacze paliwa i gaźnik to urządzenia bardzo precyzyjne i szalenie wrażliwe oraz podatne na wszelkie zanieczyszczenia, które zakłócają ich prawidłowe działanie. To objawia się np. nierównomiernym dawkowaniem paliwa lub tworzeniem mieszanki paliwowo-powietrznej o złych proporcjach. Valvoline Fuel Injector & Carburettor Cleaner usuwa ten problem. Produkt ten o wysoko zaawansowanej formule chemicznej, czyści i smaruje wtryskiwacze, przywraca moc silnika i jego osiągi, zmniejsza zużycie paliwa, zapobiega kłopotom z rozruchem, poprawia rytmiczność i stabilność pracy silnika.."
Co prawda różnicy w jeździe nie odczułem za to uspokoiłem sumienie
"...Przywraca osiągi silnika po jednym zatankowaniu.
Wtryskiwacze paliwa i gaźnik to urządzenia bardzo precyzyjne i szalenie wrażliwe oraz podatne na wszelkie zanieczyszczenia, które zakłócają ich prawidłowe działanie. To objawia się np. nierównomiernym dawkowaniem paliwa lub tworzeniem mieszanki paliwowo-powietrznej o złych proporcjach. Valvoline Fuel Injector & Carburettor Cleaner usuwa ten problem. Produkt ten o wysoko zaawansowanej formule chemicznej, czyści i smaruje wtryskiwacze, przywraca moc silnika i jego osiągi, zmniejsza zużycie paliwa, zapobiega kłopotom z rozruchem, poprawia rytmiczność i stabilność pracy silnika.."
Co prawda różnicy w jeździe nie odczułem za to uspokoiłem sumienie

- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Na pewno masz OMVL-a, czy po prostu sekwencjęQki G pisze:No napisałem wcześniej że mi zapala tylko i wylącznie z benzynki czyli mam OMVL-a

Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Mam podobny problem - moj po nocy tez odpala po 1-2 s krecenia. Pozniej juz bierze momentalnie, ale pierwsze odpalenia ma problem. Zaczelo sie to po wymianie aparatu zaplonowego, wiec mniemam, ze ma to jakis zwiazek z aparatem. Gazu nie mam.
Kiedyś był mój... 

PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630


PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Antilock i fuel cutout się wyświetla i nie chce odpalić!
Witam! Od kilku tygodni jestem posiadaczem Probe II (2,5). Niedawno odnalzałem pod kierownicą dziwny przycisk, myślałem, że to zabezpieczenie odcięcie paliwa (sprawdzając wcisnąłem go kilkukrotnie bez rezultatu). Od tamtej chwili dwa razy miałem problem. Pierwszy raz po upływie kilkunastu godzin i po wciśnięciu ww przycisku odpalił, dzisaj natomiast nie odpalił. Wciskałem przycisk i nic. Nie wiem czy, właściciel (Niemcy), nie zainstalował dodatkowego zabezpieczenie, czy jest to seryjnie montowane? Pytam dlatego, że na tablicy wyświetla się antilock i cutout, może jeszcze powinienem wspomnieć, że od jakiegoś czasu, wyświetla się check engine (ale w samochodzie wszystko zrobiłem, więc jest prawie pewien, że z silnikiem jest ok). Jeśli ktoś udzieli pomocy, będe wdzięczny.
W bagażniku pod dywanikiem z lewej strony tuż przy błotniku jest wyłącznik inercyjny pompy paliwa. włóż tam rękę i pod gumką namacasz przycisk. Wciśnij go a powinno zgasnąć FUEL CUT OUT.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
- Ivaho
- Posty: 316
- Rejestracja: 2005-01-20 18:55
- Galeria: viewtopic.php?t=6336
- Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
Problem z odpalniem probasa rano
Nie wiem ale kiedy zrobilo sie chlodno to rano nie moge odpalic auta .Silnik mil wymienine panewki korbowodowe, uszczelniacze zaworowe.frezowane gniazda zaworowe i docierana przylgnie zaworowa uszczelki kolektora, uszczelki glowicy i perscienie na wszystkich tlokach.Wlozylem w to 3200zl i kurde nie odpala mi rano.Sprawdzalem go na komputerze i pokazuje ze wszystko jest ok.Koles rano mnie pociognie i pali caly dzien a po nocy oko.Moze to fabryczne imo.Nie mam pojecia i prosze o pomoc.Moj probe to 2.4 v6.
Jacek.K
Jacek.K
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Re: Problem z odpalniem probasa rano
unikatJackar pisze:.Moj probe to 2.4 v6.
Jacek.K

A sprężanie sprawdzałeś??
