Strona 2 z 16
Długo mi zapala
: 2005-10-20 08:59
autor: Qki G
A więc słuchajcie, po takich nocach jak są ostatniego czasu, jak wchodze do probka i go chcę zapalić to dosyć dlugo się kręci zanim odpali??
Czym to może być spowodowane??
: 2005-10-20 09:26
autor: raven
moja I długo kreci jak mam w baku mało.
jak mam tyle ze żebraczka sie nie świeci pali od razu- jak mam mało dopiero za trzecim razem odpali- taki... ewenement..trudne słowo.
: 2005-10-20 10:10
autor: ZENiTH
Jeżeli odpalasz na gazie to jest to normalne. Możliwe jest też że tankujesz chrzczone paliwo. Albo słabo kręci akumulator. Napisz coś więcej o swoim problemie.
: 2005-10-20 10:29
autor: Jedrek
zenith839 pisze: Albo słabo kręci akumulator.
Co ma piernik do wiatraka.
Prędzej podejrzewałbym coś z pompą paliwa, może styki na przekaźniku od pompy.
Albo zaworek zwrotny nie trzyma

: 2005-10-20 13:49
autor: Qki G
beznzynki mam pol baku i to chyba dobrzej,a zreszta nie zapala mi na na gazie tylko na benzynie
akumulator jest sprawny
: 2005-10-20 13:55
autor: Voodoo
A może tak jak Jędruś sugeruje, coś nie tak z układem paliwowym.
Teraz są nocą przymrozki i może masz trochę wody gdzieś w baku lub przewodach i przymarza lekko.
Kup coś do oczyszczania do paliwa i wlej buteleczkę na zbiornik, przejeździ to na paliwku i zobaczysz.
: 2005-10-20 15:10
autor: Sqad
Tak to jest, rok jazdy na gazie i coś z układu paliwowego pada bo nie jest używane. Qki pojeździj troche więcej na paliwie.
: 2005-10-20 15:35
autor: Jedrek
Qki ty masz Drema czy mi się coś pokiełbasiło.
Bo jeżeli tak, to nie masz możliwości odpalić na gazie i to co piszesz Kamil, nie ma w tym momencie zastosowania.
Chcąc nie chcąc i tak do temp. wody 25st.C musi śmigać na benzynce

: 2005-10-20 15:44
autor: Qki G
No napisałem wcześniej że mi zapala tylko i wylącznie z benzynki czyli mam OMVL-a
tak więc na benzynce jeżdze praktycznie codziennie:)\ale tak jak voodoo napisał kupie coś do oczyszczenia i zobaczymy jak będzie, generalnie benzynka zchodzi bardzo wolno więc jest w baku praktycznie nieużywana)wieć może się tam coś porobiło,
no dobra dziękuję za odzew i zobaczymy jak to będzie:)
: 2005-10-20 15:48
autor: Sqad
To pośmigaj na benzynce ze dwa trzy dni, a te szczochy oczyszczające lej w ostateczności.
: 2005-10-20 15:50
autor: Qki G
: 2005-10-20 16:28
autor: Robert
Qki G pisze:No napisałem wcześniej że mi zapala tylko i wylącznie z benzynki czyli mam OMVL-a
O!

To ja też!

A nie wiedziałem!

: 2005-10-20 19:49
autor: Gość
Ja wlałem do baku preparat valvoline Fuel Injector & Carburettor Cleaner.
"...Przywraca osiągi silnika po jednym zatankowaniu.
Wtryskiwacze paliwa i gaźnik to urządzenia bardzo precyzyjne i szalenie wrażliwe oraz podatne na wszelkie zanieczyszczenia, które zakłócają ich prawidłowe działanie. To objawia się np. nierównomiernym dawkowaniem paliwa lub tworzeniem mieszanki paliwowo-powietrznej o złych proporcjach. Valvoline Fuel Injector & Carburettor Cleaner usuwa ten problem. Produkt ten o wysoko zaawansowanej formule chemicznej, czyści i smaruje wtryskiwacze, przywraca moc silnika i jego osiągi, zmniejsza zużycie paliwa, zapobiega kłopotom z rozruchem, poprawia rytmiczność i stabilność pracy silnika.."
Co prawda różnicy w jeździe nie odczułem za to uspokoiłem sumienie

: 2005-10-21 09:45
autor: Jedrek
Qki G pisze:No napisałem wcześniej że mi zapala tylko i wylącznie z benzynki czyli mam OMVL-a
Na pewno masz OMVL-a, czy po prostu sekwencję

: 2005-10-21 11:12
autor: Qki G
: 2005-10-21 14:16
autor: nikosnikos
Mam podobny problem - moj po nocy tez odpala po 1-2 s krecenia. Pozniej juz bierze momentalnie, ale pierwsze odpalenia ma problem. Zaczelo sie to po wymianie aparatu zaplonowego, wiec mniemam, ze ma to jakis zwiazek z aparatem. Gazu nie mam.
Antilock i fuel cutout się wyświetla i nie chce odpalić!
: 2005-11-10 15:52
autor: Luke
Witam! Od kilku tygodni jestem posiadaczem Probe II (2,5). Niedawno odnalzałem pod kierownicą dziwny przycisk, myślałem, że to zabezpieczenie odcięcie paliwa (sprawdzając wcisnąłem go kilkukrotnie bez rezultatu). Od tamtej chwili dwa razy miałem problem. Pierwszy raz po upływie kilkunastu godzin i po wciśnięciu ww przycisku odpalił, dzisaj natomiast nie odpalił. Wciskałem przycisk i nic. Nie wiem czy, właściciel (Niemcy), nie zainstalował dodatkowego zabezpieczenie, czy jest to seryjnie montowane? Pytam dlatego, że na tablicy wyświetla się antilock i cutout, może jeszcze powinienem wspomnieć, że od jakiegoś czasu, wyświetla się check engine (ale w samochodzie wszystko zrobiłem, więc jest prawie pewien, że z silnikiem jest ok). Jeśli ktoś udzieli pomocy, będe wdzięczny.
: 2005-11-10 15:59
autor: MiH
W bagażniku pod dywanikiem z lewej strony tuż przy błotniku jest wyłącznik inercyjny pompy paliwa. włóż tam rękę i pod gumką namacasz przycisk. Wciśnij go a powinno zgasnąć FUEL CUT OUT.
: 2005-11-10 16:03
autor: Luke
Dzięki zaraz sprawdzę. Nie wiesz czasami dlaczego coś takiego wystąpiło, chce wiedzieć na przyszłość.
: 2005-11-10 16:05
autor: MiH
To jest wyłącznik inercyjny - wyłącza pompę paliwa gdy masz dwona.
PS. Twój problem to nie musi być to - ale sprawdź na początek.
: 2005-11-10 16:20
autor: Ivaho
Moze niemiec zrobił immo (ten przycisk pod kierą) podpinając sie do tego ustrojstwa, wyłącznika wstrząsowego. Najwidoczniej cosik mu nie wyszło

: 2005-11-11 11:23
autor: Luke
Niestety! Po przejechaniu kilkuset metrów silnik się wyłączył, wyłączyło się też wspomaganie. Znowu te same kontrolki. Czy może mieć to jakiś związek z check engine?
Co do przycisku pod kierownicą, to doszedłem do tego, że przycisk ten odcina zapłon.
Problem z odpalniem probasa rano
: 2005-11-27 19:31
autor: Jackar
Nie wiem ale kiedy zrobilo sie chlodno to rano nie moge odpalic auta .Silnik mil wymienine panewki korbowodowe, uszczelniacze zaworowe.frezowane gniazda zaworowe i docierana przylgnie zaworowa uszczelki kolektora, uszczelki glowicy i perscienie na wszystkich tlokach.Wlozylem w to 3200zl i kurde nie odpala mi rano.Sprawdzalem go na komputerze i pokazuje ze wszystko jest ok.Koles rano mnie pociognie i pali caly dzien a po nocy oko.Moze to fabryczne imo.Nie mam pojecia i prosze o pomoc.Moj probe to 2.4 v6.
Jacek.K
Re: Problem z odpalniem probasa rano
: 2005-11-27 19:44
autor: Pelot
Jackar pisze:.Moj probe to 2.4 v6.
Jacek.K
unikat
A sprężanie sprawdzałeś??
: 2005-11-27 19:49
autor: Jackar
Przepraszam tak sie spieszylem aby cos napisac ze sie pomylilem